• 17.070 nieuwsartikelen
  • 181.749 films
  • 12.538 series
  • 34.680 seizoenen
  • 654.661 acteurs
  • 200.281 gebruikers
  • 9.454.092 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Lekker makkelijk excuus inderdaad. A&L lult alles recht wat krom is als het om Ajax gaat.

Jij lult alles wel weer krom wat recht is

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zo is dat. Logisch dat jullie hem als held zien. Maar ik vind hem een galbak, maar niet eens om welke goal dan ook.

Ik denk dat jullie dit dan weer met Suarez hadden.

In tegendeel, kon Suarez daarom juist stiekem wel waarderen.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Cut the crap please. Beetje naïef denken dit, 99% van de spitsen maakt constant schwalbes. Suarez, Tomasson dus ook.

Tuurlijk niet. Er zijn spitsen die zich er in onderscheiden. Suarez is wel (met afstand) het ergste geval geweest in de laatste jaren in de Eredivisie.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

VLAAR TEKENT BIJ TOT 2014

Feyenoord en Ron Vlaar hebben een principeakkoord bereikt over een nieuw driejarig contract. Feyenoords aanvoerder staat daarmee tot de zomer van 2014 onder contract in De Kuip. ‘We zijn ontzettend blij dat we het met Ron eens zijn geworden’, aldus technisch directeur Martin van Geel. ‘Vlaar heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot boegbeeld van deze club. Door zich nu langer te verbinden aan Feyenoord en vertrouwen uit te spreken in de weg die we bewandelen, geeft hij een heel belangrijk signaal af.’

Ron Vlaar kwam in januari 2006 over van Az en is daarmee na André Bahia de langst dienende speler in de selectie. Na een stormachtige entree miste hij bijna twee volledige seizoenen door zware blessures. Eenmaal hersteld ontpopte de geboren Noord-Hollander zich tot leider van de Rotterdamse defensie en – na het afscheid van Giovanni van Bronckhorst – werd hij in de zomer van 2010 ook de nieuwe aanvoerder van Feyenoord.

Vlaar is blij met zijn besluit om langer bij Feyenoord te blijven. ‘Ja natuurlijk ben ik heel blij en opgelucht’, vertelt hij. ‘Gisteren was een lange en vermoeiende dag, zo gaat dat nou eenmaal bij contractonderhandelingen, maar ik ben blij dat het achter de rug is. De reden dat het allemaal zo lang geduurd heeft, is omdat ik gewoon goed af wilde wegen wat de beste stap in mijn carrière zou zijn. Ik denk dat iedereen dat recht heeft, dat geldt ook voor de jongens met wie Feyenoord nu nog om de tafel moet. Al hoop ik natuurlijk wel dat dit voor hen ook een duwtje in de goede richting is.'

Vlaar denkt met zijn nieuwe verbintenis een goed signaal af te kunnen geven naar zowel medespelers, supporters en eventuele aanwinsten. ‘Ik heb veel vertrouwen in Martin van Geel, waar ik al veel goede gesprekken mee heb gehad’, zegt hij. ‘Ik zie absoluut toekomst in Feyenoord en in dit elftal. Dus ja, ik zie heil in een langer verblijf in De Kuip. Ik kan me hier zeker nog verder ontwikkelen en ben er van overtuigd dat we de weg omhoog in zullen slaan, de weg naar waar Feyenoord thuishoort. Ten slotte wil ik het legioen bedanken voor het geduld dat ze hebben opgebracht, zodat ik mijn beslissing in alle rust kon nemen. Ik kijk nu al uit naar de eerste training van het nieuwe seizoen.’

===

Drie jaar. Mooi, nu maar hopen dat de rest ook bijtekent en hopen dat Vlaar niet geblesseerd raakt...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vlaar

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Goed nieuws voor Feyenoord, maar wel de doodsteek voor Ronnie's ooit veelbelovende loopbaan. Zal wel geen interesse voor zijn geweest, wat ook weer niet zo heel verwonderlijk is, maar toch. Leek een paar jaar terug toptalent, maar slijt nu zijn hoogtijdagen bij met alle respect een middenmoter in de Mickey Mouse Liga. Voor wat betreft internationale carrière: kruis erover.

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4142 stemmen

Nu worden jullie vast kampioen.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Nu worden jullie vast kampioen.

Lijkt me niet de doelstelling van Feyenoord voor volgend seizoen, eerst maar uit die middenmoot zien te komen, lijkt me lastig genoeg.

Wanneer loopt dat contract van Been eigenlijk af? Ik pleit niet voor ontslag ofzo, maar Been maakt Feyenoord niet beter.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Tuurlijk niet. Er zijn spitsen die zich er in onderscheiden. Suarez is wel (met afstand) het ergste geval geweest in de laatste jaren in de Eredivisie.

Als het op schwalbes aankomt misschien wel. Neemt niet weg dat Tomasson een matennaaier eerste klas is, die Feyenoord meer ellende bezorgd heeft dan doelpunten.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Sjoerdow schreef:

(quote)

die Feyenoord meer ellende bezorgd heeft dan doelpunten.

Alleen het afgelopen seizoen heeft-ie Feyenoord geld gekost. Verder de landstitel gewonnen en gescoord in de finale van de UEFA Cup.

Twee seizoenen geleden ook nog 11 doelpunten gescoord, seizoen daarvoor 9.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Sjoerdow schreef:

(quote)

Lijkt me niet de doelstelling van Feyenoord voor volgend seizoen, eerst maar uit die middenmoot zien te komen, lijkt me lastig genoeg.

Wanneer loopt dat contract van Been eigenlijk af? Ik pleit niet voor ontslag ofzo, maar Been maakt Feyenoord niet beter.

Doelstelling is om de jaren zo goed mogelijk te overbruggen, tot Feyenoord weer zwarte cijfers schrijft.

Als Feyenoord ook nog Ryo (voor 1 seizoen), Fer en Wijnaldum weet te behouden dan zijn ze erg goed bezig.

Over 2 jaar zal Kuijt er hoogstwaarschijnlijk weer bij komen op 33-jarige leeftijd. Dan moet-ie nog aan de top van de zogenaamde Mickey Mouse Liga behoren.

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4142 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Alleen het afgelopen seizoen heeft-ie Feyenoord geld gekost. Verder de landstitel gewonnen en gescoord in de finale van de UEFA Cup.

Twee seizoenen geleden ook nog 11 doelpunten gescoord, seizoen daarvoor 9.

Sjoerd heeft het wel over zijn laatste periode he. En als je 11 en 9 doelpunten een toegevoegde waarde vindt voor een spits dan houdt de discussie al snel op natuurlijk. Lijkt me duidelijk dat de terugkeer van Tomasson geen reet heeft opgeleverd, behalve 2 punten tegen Ajax vanwege zijn schwalbes

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Sjoerd heeft het wel over zijn laatste periode he. En als je 11 en 9 doelpunten een toegevoegde waarde vindt voor een spits dan houdt de discussie al snel op natuurlijk. Lijkt me duidelijk dat de terugkeer van Tomasson geen reet heeft opgeleverd, behalve 2 punten tegen Ajax vanwege zijn schwalbes

9 doelpunten in 13 wedstrijden als invaller. 11 doelpunten in 24 wedstrijden. Tomasson was ook niet gehaald als basisspeler. Als mensen het niet in juiste perspectief zien, houdt de discussie inderdaad op.

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4142 stemmen

Voor wie was hij dan de stand in?

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Wat dacht je van Makaay?

Hoewel Tomasson op meerdere posities uit de voeten kon natuurlijk. Het was vooral een breedte "aankoop".

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4142 stemmen

Wat een opoe's zeg. Heb Tomasson volgens mij vaak genoeg in de basis zien starten dus ik denk dat jij ook een beetje overdrijft.

Maar als jij het een succesvolle samenwerking vind dan mag je dat vinden. Het heeft alleen niks, nada, noppes opgeleverd behalve bakken vol geld. En dat lijkt me toch het belangrijkste.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

rep_robert schreef:

Wat een opoe's zeg. Heb Tomasson volgens mij vaak genoeg in de basis zien starten dus ik denk dat jij ook een beetje overdrijft.

Maar als jij het een succesvolle samenwerking vind dan mag je dat vinden. Het heeft alleen niks, nada, noppes opgeleverd behalve bakken vol geld. En dat lijkt me toch het belangrijkste.

Ik zeg niet dat het een enorm succesvolle samenwerking is geweest. Komt vooral door afgelopen seizoen. Maar hij is zeker wel van toegevoegde waarde geweest.

Door omstandigheden stond Tomasson inderdaad regelmatig in de basis. En zorgde voor redelijke statistieken.

Ik had afgelopen seizoen graag een fitte Tomasson erbij gehad. Was het linkerrijtje zeker gehaald.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Nicolage Rico schreef:

9 doelpunten in 13 wedstrijden als invaller. 11 doelpunten in 24 wedstrijden. Tomasson was ook niet gehaald als basisspeler. Als mensen het niet in juiste perspectief zien, houdt de discussie inderdaad op.

Dat bedoel ik dus. De man kan geen vol seizoen meedraaien zonder blessures, dus heb je helemaal niks aan hem als je een team wilt opbouwen.

Maar ik snap het, je kijkt vanuit het perspectief van de aanvalslinie van Feyenoord en dan kun je stellen dat Schaken en Cissé een nog veel groter drama zijn, dus ik geef je gelijk. Tomasson heeft Feyenoord een grote dienst bewezen.

kos

• 46797 berichten
  • 8933 stemmen

.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Haha, dezelfde stijl als z'n vader, die Enzo. Mooi om te zien.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

otherfool schreef:

Goed nieuws voor Feyenoord, maar wel de doodsteek voor Ronnie's ooit veelbelovende loopbaan. Zal wel geen interesse voor zijn geweest, wat ook weer niet zo heel verwonderlijk is, maar toch. Leek een paar jaar terug toptalent, maar slijt nu zijn hoogtijdagen bij met alle respect een middenmoter in de Mickey Mouse Liga. Voor wat betreft internationale carrière: kruis erover.

Waarschijnlijk zal er wel een bepaalde clousulle in komen te staan.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Waarschijnlijk zal er wel een bepaalde clousulle in komen te staan.

Als je clausule bedoelt; dat zal best. Waarschijnlijk een vaste transfersom waar Vlaar en Feyenoord beiden wat aan hebben (plus een goede salarisverhoging natuurlijk).

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Mooie persconferentie van Jon Dahl Tomasson. Sympathieke vent toch.

Heeft veel voor Feyenoord betekent.

Held.

robertus65

• 1130 berichten
  • 0 stemmen

Lukaku: België wereldkampioen realistisch.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

[/quote]

Lukaku: 'Wereldkampioen met België is realistisch'

Het achttienjarige supertalent Romelu Lukaku steekt zijn ambities niet onder stoelen of banken. De spits van Anderlecht wordt herhaaldelijk in verband gebracht met een overgang naar Chelsea, maar blijkt daarnaast heel andere ambities te hebben.

'Mijn leven zou perfect zijn als ik ooit de Champions League en de wereldbeker win', vertelt Lukaku aan Het Nieuwsblad. De aanvaller denkt zelfs dat een wereldtitel met de Belgische nationale ploeg tot de opties behoort. 'Natuurlijk is wereldkampioen worden realistisch, want negentig procent van de Rode Duivels heeft het potentieel om bij de allergrootste teams van Europa te spelen.'

'Ik ben tevreden over wat ik al gerealiseerd heb op jonge leeftijd', vervolgt Lukaku. 'Als ik terugblik op wat ik al gepresteerd heb, besef ik dat al mijn opofferingen het meer dan waard waren.'

Lukaku legt vervolgens uit wat hij met zijn 'opofferingen' bedoelt. 'Als ik als jonge gast zou uitgaan, roken en drinken, had ik nooit in die grote stadions tegen de beste spelers gespeeld... Ik ben nu al een paar keer in een discotheek geweest, maar ik ben geen fuifbeest. Ik zet me dan ergens in een hoekje en bekijk het allemaal van een afstand. Je ziet mij nooit op de dansvloer, tenzij de muziek echt goed is. Ik heb ook nog nooit een druppel alcohol aangeraakt. Alleen al de geur maakt me misselijk.'

Aan zijn levensstijl wil de Belg eigenlijk het liefst zo min mogelijk veranderen. 'Ook nu ik volwassen ben, zal ik niet meer uitgaan. Belgische journalisten volgen mij nu al op de voet. Beeld je in hoe dat later in Engeland wordt. Daar zijn de tabloids echt verschrikkelijk. Ik wil dat ze enkel over mijn voetbalprestaties kunnen schrijven.'

[quote]

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

robertus65 schreef:

Lukaku: België wereldkampioen realistisch.

Grappig? Alsof hij gezegd heeft dat België in 2014 wereldkampioen wordt.

De talenten die ze nu hebben kunnen allemaal nog minstens 10 jaar mee en worden allemaal nog beter. En België hoeft niet te vrezen dat het na deze lichting minder wordt. Integendeel, over een paar jaar zullen Soumare, Musonda, Praet en nog vele anderen doorbreken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Voor een land dat slechts eenmaal bij de laatste 4 kwam en er vaker niet bij is dan wel, lijkt het me wat over optimistisch. Laat hij eerst maar roepen dat ze de komende 2 wk's gaan halen. Kan hij dan zijn volgende ambitie uitspreken. België is net het enige land met een goede lichting....

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4142 stemmen

Volgens mij wordt er al een paar jaar geroepen dat ze talentvol zijn, wanneer wordt er is geoogst dan?

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Lukaku:

Belgie zal zich nooit meer kwalificeren voor een eindtoernooi!

Zo dan

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me realistischer...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.