- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord en Vlaar op haar na rond | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Twee down, nog twee te gaan.... Maar we hebben komend seizoen in ieder geval een sterk centraal duo zo te zien. 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Was al bekend, maar er kan nog wat tussenkomen, al zie ik het niet gebeuren.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Tomasson houd er trouwens ook mee op.
Voetbalzone - 'Tomasson kondigt dinsdag einde van actieve loopbaan aan'
Was te verwachten. Werkt er al zo lang aan om weer fit te worden, dat zal wel nooit meer lukken. bovendien leek hij me niet een type die gratis voor Feyenoord zou gaan spelen.
Blij dat hij stopt. Lelijke, irritante rat dat het was. Mooi dat zijn carrière op een flutmanier eindigt.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Feyenoord en Vlaar op haar na rond | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Twee down, nog twee te gaan.... Maar we hebben komend seizoen in ieder geval een sterk centraal duo zo te zien.
Inderdaad goed nieuws en ik gok dat minimaal 1 van de andere 2 ook blijft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Blij dat hij stopt. Lelijke, irritante rat dat het was. Mooi dat zijn carrière op een flutmanier eindigt.
tof compliment! (we weten wie het schrijft tenslotte), hij was een ware kwelgeest voor de tegenstander en scoorde bijna altijd tegen Ajax.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
AC Milan - Ajax, kwartfinale CL (jaargang?), Tomasson verlenging 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
tof compliment! (we weten wie het schrijft tenslotte), hij was een ware kwelgeest voor de tegenstander en scoorde bijna altijd tegen Ajax.
Zo is dat. Logisch dat jullie hem als held zien. Maar ik vind hem een galbak, maar niet eens om welke goal dan ook.
Ik denk dat jullie dit dan weer met Suarez hadden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
AC Milan - Ajax, kwartfinale CL (jaargang?), Tomasson verlenging
Was geen verlenging...
schram101
-
- 16724 berichten
- 2341 stemmen
Vreemd.. Het aantal schwalbes van Tomasson in zn hele carriere maakte Suarez in 1 wedstrijd..
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vreemd.. Het aantal schwalbes van Tomasson in zn hele carriere maakte Suarez in 1 wedstrijd..
Nooit zo intens zielig als deze

schram101
-
- 16724 berichten
- 2341 stemmen
Ik zeg toch aantal?
Al kan ik me overigens herinneren dat Suarez slechtere heeft gemaakt hoor..
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Was geen verlenging...
Oh.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ben ik de enige die altijd zo moet lachen om die simpele 'in het belang van de club' zielen?
Platitudes, slecht lopende zinnen, en het 'dreigement' dat een TIFO actie niet door gaat. Hilarisch 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik zeg toch aantal?
Al kan ik me overigens herinneren dat Suarez slechtere heeft gemaakt hoor..
Plaats er maar 1 die de schwalbe van Tomasson overtreft.
Suarez heeft een naam als schwalbekoning, maar in de laatste 2 seizoenen maakte hij er praktisch geen meer. Dat kwam vooral uit de jaren daarvoor. Opgegroeid op de straat in Uruguay, vechten voor alles, om te overleven. Ten koste van alles winnen...hoe slecht ik schwalbes ook vind, ik begreep hem wel. Zeker nadat ik zijn reportage op tv zag bij de TV-Show op reis van Ivo Niehe.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Over platitudes gesproken...
Je komt wel selectief opdagen tegenwoordig zeg. Nog genoten van de landstitel van Ajax?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Schijnt wel aardig te zijn geweest ja.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Leuk. Wel wat relletjes met provincialen las ik.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Niet gezien. Was het wat?
Ja, Ajax speelde Twente van de mat en er volgde natuurlijk een fantastisch feest.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Leuk. Wel wat relletjes met provincialen las ik.
Gelukkig zal die derde ster een stuk langer in ons geheugen gegrift blijven dan die paar opgeschoten dorpelingen 
Apollinisch
-
- 21301 berichten
- 0 stemmen
Opgegroeid op de straat in Uruguay
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Lekker makkelijk excuus inderdaad. A&L lult alles recht wat krom is als het om Ajax gaat.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Pa Modou Kah laat Nederland achter zich. De verdediger, die een aflopend contract had bij Roda JC Kerkrade, heeft volgens Voetbal International gekozen voor een avontuur in het Midden-Oosten. Het weekblad meldt dat Kah een tweejarig contract heeft getekend bij Al-Khor Sports Club uit Doha, Qatar. Roda heeft dit nieuws nog niet bevestigd via de officiële website.
Kah speelde zesenhalf jaar voor Roda, dat de spijkerharde verdediger in de winterstop van het seizoen 2004/05 overnam van het Zweedse AIK Stockholm. De verdediger kwam uiteindelijk tot 189 competitiewedstrijden voor Roda, waarin hij twaalf keer scoorde. Zijn mooiste doelpunt in het shirt van de Limburgers maakte hij zonder twijfel tegen VVV-Venlo, toen hij doel trof met een acrobatische omhaal.
Al eerder werd bekend dat Roda de samenwerking met Kah, die zelf ook op zoek wilde gaan naar een nieuwe uitdaging, niet zou gaan verlengen. De verdediger noemde zelf Feyenoord als droomclub, maar vertrekt nu dus uit de Nederlandse competitie. De Noorse stopper (30) maakte inmiddels al kennis bij zijn nieuwe werkgever.
Mijn favoriete speler vertrekt.
Erg jammer om dit te lezen en het komt wel erg plotseling. Ik zag hem eergisteren nog met Humphrey Rudge op een terrasje zitten in Lanaken. Toen dacht ik nog dat ie misschien toch nog een jaartje bij Roda zou blijven.
Enerzijds ben ik blij dat hij niet naar een concurrent gaat, maar anderzijds is het jammer dat hij nu helemaal uit het oog verdwijnt om zakken vol geld te gaan rapen in Qatar. Ik had toch gehoopt dat hij nog ergens in Europa zou blijven spelen zodat we nog konden genieten van zijn snoeiharde maar faire verdedigende acties.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zou wel een clausule laten opnemen dat bij elke halve omhaal die erin gaat een bonus van een half miljoen wordt gegeven.
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4142 stemmen
.
Feyenoord is 100x mooier als PSV
Doe ik het al beter dan je leraren in het verleden? Ik blijf volhouden 
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4142 stemmen
Cut the crap please. Beetje naïef denken dit, 99% van de spitsen maakt constant schwalbes. Suarez, Tomasson dus ook.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.