• 17.070 nieuwsartikelen
  • 181.758 films
  • 12.541 series
  • 34.685 seizoenen
  • 654.672 acteurs
  • 200.288 gebruikers
  • 9.454.505 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Klopt, Naomi is een beetje de quido van Feyenoord.

Mocht Feyenoord zijn talenten weten te behouden, dan is er in ieder geval een mooie basis gelegd voor de komende jaren. De clubs die nu geïnteresseerd zijn, zullen dat waarschijnlijk wel blijven. Is-ie over 1 of 2 jaar weg, zonder de overstap naar PSV te hoeven maken.

Ik ben eerder een realist .

Nee, best fijn die romantici, maar wij, op de stadiontribune, zien het toch wat minder rooskleuriger in. Mocht hij echt het dubbele opbrengen (14 miljoen) moet je ech twel bovenin meedraaien, en dat zie ik Feyenoord niet zo snel doen. Gini speelt al vanaf zijn 16e bij Feyenoord 1, het is tijd voor een stap hogerop. PSV is dat. De romantici leven nog iets te veel in het verleden.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat is prima niks mis mee.

het is tijd voor een stap hogerop. PSV is dat.

Dat is het niet!!!!!!!!!!!!!

De romantici leven nog iets te veel in het verleden.
Hoezo, Feyenoord is gewoon nog steeds een topclub, slaag je daar slaag je overal en dat geld niet altijd voor PSV of Twente en ik snap niet dat je dat niet ziet of wilt begrijpen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

Typisch kutXavi weer met zn grote bek. .

Die jongen heeft gewoon groot gelijk! Geweldige persoonlijkheid.

YouTube - ‪Alleke meets Xavi in Premi Catalunya‬‏ *smelt*

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nee, best fijn die romantici, maar wij, op de stadiontribune, zien het toch wat minder rooskleuriger in. Mocht hij echt het dubbele opbrengen (14 miljoen) moet je ech twel bovenin meedraaien, en dat zie ik Feyenoord niet zo snel doen. Gini speelt al vanaf zijn 16e bij Feyenoord 1, het is tijd voor een stap hogerop. PSV is dat. De romantici leven nog iets te veel in het verleden.

Ik zeg ook niet dat Wijnaldum het dubbele op zal leveren, maar ook niet minder zal opbrengen dan de huidige 7 miljoen. Ik vraag me af of Wijnaldum zoveel meer kan verdienen bij PSV dan wat hij nu aangeboden krijgt bij Feyenoord.

Op dit moment is PSV sportief gezien een stap hogerop, maar ik voorzie ook slechtere tijden voor PSV. Daarnaast ligt een overstap naar Eindhoven nogal gevoelig, denk ik. Zijn kans komt heus nog wel in de PL of in een andere grote competitie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

Hoezo, Feyenoord is gewoon nog steeds een topclub, slaag je daar slaag je overal en dat geld niet altijd voor PSV of Twente en ik snap niet dat je dat niet ziet of wilt begrijpen.

Daar gaat het niet om. Dat Feyenoord een topclub is staat buiten kijf, het gaat erom of je een topploeg hebt, wel even iets anders. En dat zie ik de komende jaren nog niet gebeuren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@ Rico:

Wat ligt er zo gevoelig aan een overstap naar PSV?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3902 stemmen

stfuympos schreef:

Dat is het niet!!!!!!!!!!!!!

Huh? Hoe kun je het in hemelsnaam geen stap hogerop noemen?

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Daar gaat het niet om. Dat Feyenoord een topclub is staat buiten kijf, het gaat erom of je een topploeg hebt, wel even iets anders. En dat zie ik de komende jaren nog niet gebeuren.

Op dit moment is er geen topploeg in nederland, 1 2 goede aankopen en Feyenoord doet gewoon mee om de prijzen geld voor meerdere clubs overigens, Twente had afgelopen seizoen verreweg de beste ploeg maar waarschijnlijk door het europees avontuur hebben ze de landstitel mis gelopen niet omdat Ajax zou goed was op de laatste wedstrijd na dan maar dat kwam ook meer door de sfeer in de Arena, was gewoon dodelijk voor ze. En PSV zal met rutte nooit wat winnen is gebleken potentieel de beste spelers met de pech uiteraard dat de twee beste weggingen en gebleseerd raakte.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Omdat de druk niks meer is zelfs minder.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Naomi Watts schreef:

@ Rico:

Wat ligt er zo gevoelig aan een overstap naar PSV?

10-0

in feite gewoon een concurrent.

rep_robert

• 27544 berichten
  • 4143 stemmen

PSV en Feyenoord, wat zijn dat? Nooit van gehoord

Hihi

timbo_

• 13116 berichten
  • 3902 stemmen

stfuympos schreef:

Omdat de druk niks meer is zelfs minder. [/quote]

Dus de druk bepaalt of iets een stap hogerop is? Zelden zo'n onzin gehoord. Niveau bepaalt natuurlijk of iets een stap hogerop is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Werd tijd...

rep_robert

• 27544 berichten
  • 4143 stemmen

Vriendelijke groet van Loet

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
10-0

in feite gewoon een concurrent.

Dit wil je serieus als argument aanvoeren? Mag hopen dat spelers een intelligentere denkwijze hebben.

Een concurrent? Al een paar jaartjes niet meer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Op dit moment is er geen topploeg in nederland, 1 2 goede aankopen en Feyenoord doet gewoon mee om de prijzen geld voor meerdere clubs overigens, Twente had afgelopen seizoen verreweg de beste ploeg maar waarschijnlijk door het europees avontuur hebben ze de landstitel mis gelopen niet omdat Ajax zou goed was op de laatste wedstrijd na dan maar dat kwam ook meer door de sfeer in de Arena, was gewoon dodelijk voor ze. En PSV zal met rutte nooit wat winnen is gebleken potentieel de beste spelers met de pech uiteraard dat de twee beste weggingen en gebleseerd raakte.

Lul toch steeds niet zo krom.

Twente en PSV zijn voor spelers op dit moment wel degelijk enorme stappen vooruit. In organisatie, in sportief opzicht, in financieel opzicht....alleen niet qua stadion, achterban en grootte van de club. Maar ik denk dat iemand als Wijnaldum gewoon liever eens Europees speelt en in een ploeg dat een constant jaar kan draaien bovenin.

Feyenoord is 100x mooier als PSV, maar de afgelopen jaren toonden wel het grote verschil in klassering aan. En de komende jaren zal dit verschil blijven. Feyenoord is niet meer het Feyenoord van 10 jaar terug. De laatste 5-7 jaar zijn de eind klasseringen dramatisch.

De enige redenen waarom jongens als Wijnaldum beter bij Feyenoord kunnen blijven zijn clubliefde en het feit dat ze bij Feyenoord sowieso in de basis staan.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Het was toch vandaag dat Ron Vlaar bekend ging maken wat hij zou gaan doen, of bedoelde hij deze week? Heb er wel vertrouwen in dat hij blijft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als Vlaar blijft heeft hij geen andere opties.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Ik denk toch dat hij trouw blijft, mede door zijn vele blessure leed. Las op voetbalzone trouwens dat Van Geel vandaag antwoord wil.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als Vlaar blijft heeft hij geen andere opties.

... dan blijven?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

jordandejong schreef:

Ik denk toch dat hij trouw blijft, mede door zijn vele blessure leed. Las op voetbalzone trouwens dat Van Geel vandaag antwoord wil.

Hou wel van de opstelling van van Geel. Als Vlaar trouw zou zijn om die reden had het al lang rond moeten zijn. Nee, ik geloof er niet zo in.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

... dan blijven?

Juist .

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Hou wel van de opstelling van van Geel. Als Vlaar trouw zou zijn om die reden had het al lang rond moeten zijn. Nee, ik geloof er niet zo in.

Das ook weer zo. Ik hou ook niet zo van dat lange gedraai, maar het is natuurlijk wel een belangrijke stap in Vlaar z'n carriere. Van Wijnaldum, en Fer begrijp ik overigens niet dat het zo lang duurt. Overal om zich heen horen ze dat het het beste zou zijn als ze nog een paar jaar bij Feyenoord zouden blijven. Wat dat betreft is De Vrij wel even wat slimmer dan Fer en Wijnaldum. Stiekem denk ik dat die 2 ook wel weten dat het beter is hier te blijven, maar dat de drang om naar een andere grote club te gaan ook erg groot is. Zeker rond Wijnaldum is het wel erg druk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het is inderdaad een belangrijke stap in zijn carriere, aan de andere kant heeft Feyenoord 'm altijd doorbetaald en gesteund in de tijden dat ie zoveel geblesseerd was. Dan mag je wel wat terug doen. De vrij is dan ook wel een slimme jongen en die zie ik echt nooit naar een andere Nederlandse club gaan. Wijnaldum is ook wel rijp voor een nieuwe stap, gun het 'm ook wel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Denk dat er voor Vlaar helemaal geen interesse is. Misschien een middenmoter uit de Bundesliga o.i.d., maar dan heb je zelfs bij Feyenoord nog een betere mogelijkheden jezelf in de kijker te spelen. Denk dat hij dus bijtekent met gereduceerde transfersom.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Tomasson houd er trouwens ook mee op.

Voetbalzone - 'Tomasson kondigt dinsdag einde van actieve loopbaan aan'

Was te verwachten. Werkt er al zo lang aan om weer fit te worden, dat zal wel nooit meer lukken. bovendien leek hij me niet een type die gratis voor Feyenoord zou gaan spelen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Leuk, geen schwalbe maar keihard neer gesniperd! Vooral blijven kijken, de laatste is het leukst.

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dit wil je serieus als argument aanvoeren? Mag hopen dat spelers een intelligentere denkwijze hebben.

Een concurrent? Al een paar jaartjes niet meer.

Die 10-0 zal me inderdaad een worst wezen.

PSV is mijn hele leven lang al een concurrent van Feyenoord en is dat nu een paar jaartjes niet, maar zal dat over een tijdje wel weer zijn.

Wijnaldum is een echte Rotterdammer, een echte Feyenoorder, met ook nog eens een boel talent. Die zie ik veel liever in het Feyenoordshirt, dan in dat lelijke PSV-shirt. Ik gun de jongen best een stapje hoger, maar liever speelt hij nog 2 of 3 seizoenen in het prachtige Feyenoordshirt om vervolgens de stap naar de PL te maken.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

jordandejong schreef:

Tomasson houd er trouwens ook mee op.

Voetbalzone - 'Tomasson kondigt dinsdag einde van actieve loopbaan aan'

Was te verwachten. Werkt er al zo lang aan om weer fit te worden, dat zal wel nooit meer lukken. bovendien leek hij me niet een type die gratis voor Feyenoord zou gaan spelen.

Ik had al direct het gekke gevoel dat hij niet meer terug zou keren, vlak na zijn opgelopen blessure tijden het W.K.

Jammer dat het zo moet eindigen. Afgelopen seizoen hadden we nog veel plezier van hem kunnen hebben.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

jordandejong schreef:

(quote)

Das ook weer zo. Ik hou ook niet zo van dat lange gedraai, maar het is natuurlijk wel een belangrijke stap in Vlaar z'n carriere. Van Wijnaldum, en Fer begrijp ik overigens niet dat het zo lang duurt. Overal om zich heen horen ze dat het het beste zou zijn als ze nog een paar jaar bij Feyenoord zouden blijven. Wat dat betreft is De Vrij wel even wat slimmer dan Fer en Wijnaldum. Stiekem denk ik dat die 2 ook wel weten dat het beter is hier te blijven, maar dat de drang om naar een andere grote club te gaan ook erg groot is. Zeker rond Wijnaldum is het wel erg druk.

Fer en Wijnaldum zijn al een stukje verder dan de Vrij. Al vind ik het voor Wijnaldum en zeker Fer ook beter om nog een paar jaar bij Feyenoord te blijven.

Mooi dat Vlaar waarschijnlijk bijtekent. Vlaar en de Vrij waren toch wel de twee belangrijkste spelers van de vier om bij te tekenen. Heb je alvast een goede as achterin.

En natuurlijk was Vlaar allang weggeweest als hij een mooie aanbieding zou krijgen. Neemt niet weg dat hij alles voor Feyenoord zal geven nu.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.