- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
1-1 Turkije...daar laat Chadli zich dollen. Was de eerste aanval van de Turken na 22 minuten...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
België laat zich wel nu 2x al simpel uitspelen zeg. Nog een geluk dat Turkije de kans net niet benutte.
Wereldtalent Hazard heb ik nog niet gezien...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
1-1 maar Turkije miste 2 mogelijkheden op de 1-2.
België zakte na de 1-1 compleet door het ijs.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Ja joh, vooral zijn capaciteiten inschalen op basis van zijn verleden als speler of het feit dat hij niet graag met de pers sprak
Dat zijn jouw woorden. Heb Davids de laatste jaren ook nog wel vaker zien aanschuiven bij Pauw en Witteman of geinterviewd zien worden met zijn vriendin. Komt gewoon geen zinnig woord uit. Zelfs als hij totaal veilig over zijn straatvoetbal of iets dergelijks mag praten. Zie het gewoon niet in hem zitten. Jij wel. Prima maar beetje overdreven om jezelf achttien keer te herhalen en weer allerlei vage conclusies te trekken
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Davids lijkt me ook echt totaal ongeschikt voor een dergelijke rol. Ben zeer benieuwd. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wow, wat een flits van Hazard!
Wordt ie meteen vervangen door Mertens. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die Hazard bakte er vanavond toch ook niks van....de nieuwe Messi, haha.
Vertonghen eruit is pas gek. Was niet eens zo super, maar wie zet die jongen dan ook nog als LB neer? Centraal of als middenvelder....daar moet hij.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Doelpunt van België begon bij Hazard. En zo een speler laat je gewoon staan of heb je die laatste actie soms gemist. Hazard heeft trouwens minstens zoveel laten zien als Messi in een wedstrijd bij Argentinië, dus waar dat lachje van jou op slaat begrijp ik ook niet.
Ik denk dat Vertonghen op het moment ook de beste oplossing is op de linksback. Centraal zouden Kompany en Vermaelen moeten staan.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik denk trouwens niet dat Hiddink naar Ajax gaat als Davids een van de commissarissen wordt.
Mihai Nesu heeft drie weken na zijn zeer ongelukkige val op de training van FC Utrecht zijn gevoel in zijn rechterarm weer terug. De Roemeen brak bij de actie een nekwervel kon sindsdien zijn armen en benen niet meer bewegen.
'Het is progressie dat hij zijn arm wat kan bewegen', vertelt clubarts Frank van Hellemondt op de website van FC Utrecht. 'Het feit dat het gevoel langzaam terugkeert aan de rechterkant is absoluut een vooruitgang in zijn situatie.'
Nesu kwam op de eerder gememoreerde training (10 mei) onfortuinlijk in botsing met ploeggenoot Alje Schut. De linksback liep daarbij een dwarslaesie op. Vorige week mocht de Roemeen al de intensive care verlaten omdat hij weer zelfstandig kon ademhalen.
Goed nieuws.
EDIT: Penalty voor België. Schwalbe van Mertens.
EDIT2: Gemist...
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig gaat die penalty niet erin. Stel je voor dat je door een schwalbe moet winnen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die penalty.
Wie laat dan ook iemand een penalty nemen met -oranje- schoenen aan 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Gelukkig gaat die penalty niet erin. Stel je voor dat je door een schwalbe moet winnen.
Was een terechte penal.
Ik wist dat Witsel hem zou missen. En die commentator maar zeggen "het was een moeilijke." 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
JAAAAAA 
Mario Gomez ist der Mann des Abends 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Ga je hem nou puur beoordelen op 60 minuten?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Was een terechte penal.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Maar daarom is het nog wel een terechte penal.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ga je hem nou puur beoordelen op 60 minuten?
Ik dolde een beetje. Maar hij bakte er niks van.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Toch zie je zijn klasse meteen in die laatste actie van hem. Mertens speelt het ook lekker uit telkens. 
Ondanks Vertonghen hoop ik toch dat België op het E.K. aanwezig is.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maar daarom is het nog wel een terechte penal.
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13049 stemmen
Voetbal is een contactsport,
Eens, zolang een mannetje je niet voorbij is. Eens dat gebeurt moet je van je tegenspeler afblijven. Terechte penalty dus. Wel erg lullig geschoten 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Lekker belangrijk. Je moet de wedstrijd winnen. Die Turk raakt het been van Mertens, en dat contact mag niet.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wel onbegrijpelijk dat die hansworst Hazard er uit haalde trouwens, lekker spelertje van wat ik zag tussen de Mannschaft door. Het morrende publiek had gelijk.
Ik hoop dat Witsel beseft dat-ie mij een bom duiten heeft gekost met zijn Seedorf impressie 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik snap de wissels van Leekens niet. Ik snap al helemaal niet waarom hij Vertonghen niet centraal zet, hij is verreweg de beste verdediger die België heeft. Kompany en Vertonghen centraal is toch een super duo? En dan gewoon Vermaelen linksback en Alderweireld rechtsback en je hebt een goede verdediging. Enig nadeel is dan dat je backs niet erg aanvallend ingesteld zijn. En dat hij Hazard wisselt is al helemaal gek, die jongen is een super speler. Hij speelde dan wel niet goed, maar dat deed Chadli ook niet. Hazard is 10x beter dan Chadli, wissel Chadli dan...
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
De beste speler van Turkije gaat eraf. Wel een goed spelertje, die Arda. Hij en Emre steken er bovenuit.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wel onbegrijpelijk dat die hansworst Hazard er uit haalde trouwens, lekker spelertje van wat ik zag tussen de Mannschaft door. Het morrende publiek had gelijk.
Ik hoop dat Witsel beseft dat-ie mij een bom duiten heeft gekost met zijn Seedorf impressie
Vertonghen en Hazard eraf en gehaktballen als Simons en Lombaerts in de ploeg 
Die Leekens wil denk ik graag het EK missen.
België heeft veel talenten, maar alleen Kompany mag zich wereldklasse noemen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Onze voorouders hebben nog tegen de Romeinen gestreden. Ik weiger om zo makkelijk naar de grond te gaan. Ik erger me kapot dat zo een rotvervelende duikelaar als Mertens ons moet vertegenwoordigen.
Neen, op die momenten heb ik echt veel meer binding met Kroatië.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mijn voorouders hebben nog tegen de Romeinen gestreden. Ik weiger om zo makkelijk naar de grond te gaan. Ik erger me kapot dat zo een rotvervelende duikelaar als Mertens ons moet vertegenwoordigen.
Ja, ga even een Romeinse oorlog met voetbal vergelijken. Als je geraakt wordt en je maakt kans op een pingel, gewoon gaan liggen als je aangeraakt bent. Helemaal in dit cruciale duel.
Die Witsel gaat zich denk ik de hele zomer kut voelen als België vanavond niet alsnog wint.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.