- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Erg mooie goal natuurlijk, maar Kah was once in a lifetime, en of het een topwedstrijd is boeit in dit geval niet zo het gaat om de goal. Maar jij bent natuurlijk Theo-likker geworden
Ik kijk ook wel serieus naar het affiche. Twente-PSV zo beslissen vind ik nog knapper.
Zo'n rush en dito stift zie je ook weinig.
PS: Natuurlijk is Theo sinds 2 weken wel cool 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Biseswar.
Kah had natuurlijk moeten winnen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Lol, wat een suffe goals. Volgende keer maar een vakjury instellen.
5, 3 en 1 slaan natuurlijk nergens op, zo slecht is de Eredivisie nou ook weer niet.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Zijn allen schone doelpunten, maar vind die van Janssen een stuk mooier/knapper.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Het doelpunt van Kah is zondermeer het mooiste doelpunt van dit seizoen en dan kilometers daarachter komt pas nummer 2.
Rare jury is dit geweest.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zo is het. Die van Kah is echt een once in a lifetime moment.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2273 stemmen
http://www.vi.nl/Nieuws-item/201416/Het-Barcelona-van-Guardiola-is-de-beste-ploeg-ooit.htm
Vind het wel een klein beetje vreemd dat Ajax van de midden jaren '90 beter wordt beschouwd dan Ajax in de jaren '70.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
http://www.vi.nl/Nieuws-item/201416/Het-Barcelona-van-Guardiola-is-de-beste-ploeg-ooit.htm
Vind het wel een klein beetje vreemd dat Ajax van de midden jaren '90 beter wordt beschouwd dan Ajax in de jaren '70.
Vreemdste is dat Brazil 1970 er niet bij staat toch een goede tweede, dit Barca is overigens de verdiende nummer 1.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
van nistelrooij op weg naar malaga | nusport.nl/duitsland | Voor het laatste nieuws van elke sport

Verdiend toch wel een mooiere club.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Pff die van Nistelrooij, wel een beetje jammer dat hij zijn mooie carriere eindigt bij een club als Malaga... Had hem graag nog even bij PSV zien voetballen, maar ik begrijp ook dat je als Ruud zijnde nu niet meer zit te wachten op PSV in de huidige situatie.
Trouwens; PSV bijna rond met AZ omtrent Schaars.. Ik weet nu niet of dat een goeie is voor PSV plus hij zal vast wel weer wat verdienen. Als ze dan zich dan perse moeten versterken, pak dan Toornstra. (wel als Engelaar zijn biezen pakt)
Stel Engelaar blijft en je krijgt een middenveld met Hutch, Engelaar, Schaars.
Wellicht 3 doelpunten per jaar van het middenveld. Ben benieuwd wat het nieuwe seizoen allemaal gaat brengen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Sowieso nogal een waardeloze poll waar jan en allemaal op kan stemmen. Het Barcelona van nu kent iedereen, het Ajax van de jaren '90 waarschijnlijk ook wel. Hoeveel van die stemmers hebben het Ajax van de jaren '70 gezien? Het Brazilië van de jaren '70, Real Madrid van de jaren '50, Hongarije van de jaren '50. Het Uruguay dat van de jaren '20 tot de jaren '50 zowat onverslaanbaar was. Allemaal grote teams.
Alles moet je ook in verhouding zien. Het voetbal evolueert, de teams van nu lijken beter dan die van vroeger. Maar dat wil niet zeggen dat het ook beter is. De spelers van vroeger zouden ook net zo makkelijk mee evolueren met het het moderne voetbal. Spelers als Cruijff, Maradona, Pelé, Eusebio en al die andere grootheden van vroeger zouden nu ook gewoon wereldklasse zijn.
Ik bedoel maar, over 30 jaar komt er weer zo een poll en dan staat misschien het Manchester City van de jaren '20 of het Juventus van eind jaren '30 bovenaan. Terecht? Wie zal het zeggen, de mensen die dan stemmen hebben waarschijnlijk het Ajax van de jaren '90 en misschien zelfs het Barcelona van nu niet eens meegemaakt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prima stap van Ruud. Een club in opkomst, mooie club vooral en qua locatie een waar paradijs. Ja, erg slechte move om aan de Mediteraanse Kust je dagen te slijten en ook bij een prima club. Juist ja
. Gelukkig heeft Ruud er nog kijk op.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Blatter : 'Ik dacht dat we in een wereld van fair-play en respect leefden' Hij word met de dag grappiger.
Dat zo iemand de baas van de FIFA is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is al jaren bekend dat ie corrupt is, maar nooit de moeite genomen de boel te gaan onderzoeken en nu opeens wel en moord en brand schreeuwen. Blatter heeft gelijk, stelletje huichelaars.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Sowieso nogal een waardeloze poll waar jan en allemaal op kan stemmen. Het Barcelona van nu kent iedereen, het Ajax van de jaren '90 waarschijnlijk ook wel. Hoeveel van die stemmers hebben het Ajax van de jaren '70 gezien? Het Brazilië van de jaren '70, Real Madrid van de jaren '50, Hongarije van de jaren '50. Het Uruguay dat van de jaren '20 tot de jaren '50 zowat onverslaanbaar was. Allemaal grote teams.
Alles moet je ook in verhouding zien. Het voetbal evolueert, de teams van nu lijken beter dan die van vroeger. Maar dat wil niet zeggen dat het ook beter is. De spelers van vroeger zouden ook net zo makkelijk mee evolueren met het het moderne voetbal. Spelers als Cruijff, Maradona, Pelé, Eusebio en al die andere grootheden van vroeger zouden nu ook gewoon wereldklasse zijn.
Ik bedoel maar, over 30 jaar komt er weer zo een poll en dan staat misschien het Manchester City van de jaren '20 of het Juventus van eind jaren '30 bovenaan. Terecht? Wie zal het zeggen, de mensen die dan stemmen hebben waarschijnlijk het Ajax van de jaren '90 en misschien zelfs het Barcelona van nu niet eens meegemaakt.
Eens. Het is inderdaad niet te vergelijken.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Prima stap van Ruud. Een club in opkomst, mooie club vooral en qua locatie een waar paradijs. Ja, erg slechte move om aan de Mediteraanse Kust je dagen te slijten en ook bij een prima club. Juist ja
Kan na zijn carriere nog lang genoeg van de mediteriaanse kust geniet enbeetje een kul argument.
Voor de rest weet ik niet veel van Malaga maar leuk voor ze dat ze in opkomst zijn.
Wat dat ze keuze goed maakt weet ik niet echt maar het is geen domme jongen dus er zal wel iets zijn, blijf er wel bij dat hij een mooiere club verdiend.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Stel Engelaar blijft en je krijgt een middenveld met Hutch, Engelaar, Schaars.
Als Rutten zo'n middenveld opstelt, dan hoeven hem helemaal nooit meer serieus te nemen.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Ach hij zal een goede zak geld verdienen. Plus bij betere ploegen komt hij toch niet meer aan de bak.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ruud verdiend het om nog voor de prijzen te gaan.
En Malaga is uitgesloten voor alle competities waar iets te winnen valt?
O nee hoor. Voor iemand van zijn leeftijd is dat een prima argument. En bovendien weet hij ook wel dat zijn hoogtij dagen voorbij zijn en hij heeft op al het hoogste podium geacteerd. Wat wil ie nog meer?
Toch wist je te melden dat het geen mooie club was, iig niet goed genoeg voor Ruud. 
En misschien wel leuk voor Ruud.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ach hij zal een goede zak geld verdienen. Plus bij betere ploegen komt hij toch niet meer aan de bak.
Daarom, en een prima leventje heb je daar, lekkere manana cultuur in Malaga en een aardig zakcentje idd. Perfect. Ruud zijn eis was dat ie bij een Spaanse club wou spelen. Malaga ligt in Spanje. Geregeld.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
HSV was ook geen prijzenpakker en heeft ook twee belabberde seizoenen achter de rug.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
En Malaga is uitgesloten voor alle competities waar iets te winnen valt?
Ja met ruud doen ze mee voor de prijzen. 
O nee hoor. Voor iemand van zijn leeftijd is dat een prima argument. En bovendien weet hij ook wel dat zijn hoogtij dagen voorbij zijn en hij heeft op al het hoogste podium geacteerd. Wat wil ie nog meer?
Wat elke topsporter wil zeker hij!
Toch wist je te melden dat het geen mooie club was, iig niet goed genoeg voor Ruud.
Ja dat lees je goed.
En misschien wel leuk voor Ruud.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
O, je denkt dat die Arabier als ie Ruud binnen haalt stopt met kopen? Naief..
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
De Italiaanse politie heeft zestien arrestaties verricht in verband met een grootscheeps gokschandaal in de Italiaanse competitie. Meest prominente gearresteerde is Beppe Signori (foto). De 28-voudig international was midden jaren negentig de grote vedette van Lazio.
Het schandaal richt zich vooral op wedstrijden uit de Serie B en lager, maar ook de wedstrijd Internazionale-Lecce (20 maart) staat onder verdenking, mede omdat Signori 150 duizend euro had ingelegd op het duel dat eindigde in een 1-0 zege voor de thuisclub. De voormalige topschutter had informatie ontvangen waarin stond wat de uitslag zou worden.
Bij de overige arrestanten zijn enkele voetballers die nog steeds actief zijn zoals Atalanta Bergamo-aanvoerder Cristiano Doni. Daarnaast werden enkele voormalige spelers en clubbestuurders in hechtenis genomen en enkele uitbaters van gokkantoren. De Italiaanse politie heeft de handen ineen geslagen en meldt dat er sprake is van een grote georganiseerde criminele organisatie.
Het onderzoek, dat al zes maanden aan de gang was voor de eerste arrestaties, kent zijn aanvang begin november 2010. Bij Cremonese, uitkomend in de Prima Divisione A (derde niveau in Italië), voelden enkele spelers zich moe en later bleek dat bij hen slaapmiddel in hun drinken was gedaan. Dit zou gedaan zijn door de omvangrijke organisatie die de Italiaanse politie nu op het spoor is.
De politie verwacht binnenkort nog meer aanhoudingen te verrichten. Er is inmiddels bekend gemaakt dat onderzoek heeft uitgewezen dat Serie B-clubs Atalanta Bergamo en Siena - dat recent promoveerde naar de Serie A - de meeste wedstrijden hebben gespeeld onder verdachte omstandigheden.
De Serie A blijft vooralsnog buiten schot. De wedstrijd Inter-Lecce, waar Signori op had gegokt, had bijvoorbeeld een andere uitslag dan waar de gevallen vedette op had ingezet. Het is vooralsnog ongewis wat dit (nieuwe) schandaal verder nog teweeg gaat brengen in het Italiaanse voetbal.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zitten die stadions helemaal leeg straks
.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Willem van Hanegem niet terug in Voetbal International
Willem van Hanegem zat maandagavond na drie jaar weer aan tafel bij Voetbal International, maar dat is hem niet goed bevallen. Hij is woest op presentator Wilfred Genee, die over de bijgelegde ruzie van Van Hanegem en Johan Derksen wilde praten.
"Ik dacht dat ik daar was om over voetballen te praten, over de Champions League. Oud zeer ophalen, wat Genee doet, is heel makkelijk en ook het enige wat hij kan. Hij vroeg of ik nog eens terugkwam, ik zei: 'nee'!", zegt hij in het AD.
Van Hanegem was jarenlang niet te gast, omdat hij ruzie had met Derksen. Die ruzie is inmiddels bijgelegd, maar Genee wilde er alsnog over praten. "Genee, dat beetje enge jongetje, is alleen goed voor oud nieuws. Hij heeft net zoveel verstand van voetbal als een koe van touwtje springen, hoe kom je er bij?"
Hij vindt dat er te weinig voetbaldeskundigen in VI zitten. "Die Van der Gijp die ratelt maar door, anders is hij bang dat hij over voetbal moet praten. Hij is goed voor de vrolijke noot. Alleen met Derksen kun je het er nog wel over hebben."
Hij heeft een punt. Ik vind trouwens dat Derksen ook niet veel verstand van voetbal heeft, elke week heeft hij een andere mening. Derksen is het bijna altijd eens met Van der Gijp, dus ik snap niet waarom Willem vindt dat Derksen wel voetbalkennis heeft en Van der Gijp niet.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Daarom, en een prima leventje heb je daar, lekkere manana cultuur in Malaga en een aardig zakcentje idd. Perfect. Ruud zijn eis was dat ie bij een Spaanse club wou spelen. Malaga ligt in Spanje. Geregeld.
Toch overheerst een naar gevoel bij mij en bij vele andere PSV supporters. Waarom verbreek je een belofte voor een club als Malaga....
Hij hanteerde argumenten voor het niet spelen bij PSV dat de club geen CL speelt. Malaga speelt niet eens Europees?!
Jammer, maar helaas. Cocu kon destijds in 2004 ook zeker nog wel aan de slag bij een echte topclub, maar kwam terug.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3424 stemmen
Vreemd, dacht dat er in dit seizoen ook een paar wedstrijden uit de Serie A waren verkocht. Onder andere van Bologna en Brescia volgens mij. Wedkantoren hadden die match ook geschrapt.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
VoetbalPrimeur - FC Twente wil Wijnaldum én Fer aantrekken
Zou wat zijn... Ik moet er niet aan denken. Voor 20 miljoen of meer, anders niet. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.