• 17.160 nieuwsartikelen
  • 181.968 films
  • 12.556 series
  • 34.712 seizoenen
  • 655.014 acteurs
  • 200.335 gebruikers
  • 9.457.868 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat betekend eigenlijk dat als we ze houden, we niet zo ver afzitten van het niveau dat Twente beoogt. Missen enkel nog een spits als Ruiz.... Maar voor een dikke 15 mjn en een flink deel van de volgende transfersom vind ik het best. Kan Mokotjo lekker doorbreken en halen we een iets oudere speler met kwaliteit voor op de plek van Fer. Hebben we meteen ook geld voor Dost en kunnen we wat sparen. (Of verdwijnt alles in de talent pool? Dan gewoon houden.)

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

$pecial schreef:

(quote)

Toch overheerst een naar gevoel bij mij en bij vele andere PSV supporters. Waarom verbreek je een belofte voor een club als Malaga....

Hij hanteerde argumenten voor het niet spelen bij PSV dat de club geen CL speelt. Malaga speelt niet eens Europees?!

Jammer, maar helaas. Cocu kon destijds in 2004 ook zeker nog wel aan de slag bij een echte topclub, maar kwam terug.

Dat begrijp ik ook niet, ik dacht ook dat hij Europees voetbal belangrijk vond. Maar goed, ik begrijp zijn keuze wel. Zijn salaris zal dik in orde zijn en het klimaat waar hij vertoeft ook!

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

Ik zie Fer en Wijnaldum zich wel ontwikkelen de komende jaren. Daar gaat Twente natuurlijk voor. Plus het feit dat ze waarschijnlijk voor een mooi bedrag doorverkocht kunnen worden.

Als Wijnaldum weggaat, kun je voor dat geld misschien Dost en Roorda wel aantrekken. Voor Fer kun je direct Vormer halen. Maar ik zie deze Feyenoordtalenten liever niet in het Twente-shirt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij gaat 75% van de opbrengsten van Wijnaldum naar de talentpools, van Fer weet ik het niet precies, maar vrees dat we ook daarvan weinig kunnen aanwenden voor andere spelers...

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

Ik weet niet precies hoeveel, maar zal inderdaad een fiks bedrag zijn.

Wijnaldum en Fer moeten gewoon bijtekenen en per jaar meer waard worden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

The Almighty schreef:

Ik vind trouwens dat Derksen ook niet veel verstand van voetbal heeft, elke week heeft hij een andere mening. Derksen is het bijna altijd eens met Van der Gijp, dus ik snap niet waarom Willem vindt dat Derksen wel voetbalkennis heeft en Van der Gijp niet.

Helemaal mee eens

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Gaan dan terug naar PSV.

Het antwoord wordt in de andere post al gegeven, NR.

Verdiend toch wel een mooiere club

PS: Wat een gruwelijke jankbal, die van Hanegem. Heeft jaren bij VI gezeten en kent de show en de mensen door en door en dan huilen over het feit dat ze niet volledig alleen over voetbal en de CL finale wilde praten. Blij dat die zure druif nooit meer in VI wil komen. Wat een vervelende zeikerd zeg. Goed gedaan, Genee!

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

Derksen weet alleen veel feiten van het voetbal, maar inhoudelijk en tactisch is het natuurlijk een onbenul.

Van Hanegem is een prima vent, maar tijdens programma's als VI is hij behoorlijk vervelend. Daar heb je echt helemaal niks aan Willem. Doodzonde, want hij heeft wel kijk op het spelletje.

Ik zie hem liever zo:

YouTube - ‪Emotionele Willem van Hanegem‬‏

Al bevestigd dit je term "jankbal".

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

(quote)

Als Rutten zo'n middenveld opstelt, dan hoeven hem helemaal nooit meer serieus te nemen.

Leve Rutten! Grote kans dat PSV komend jaar weer niks gaat winnen met die spelers en coach. Maar ik neem aan dat Engelaar vertrekt en dat ze Schaars daarvoor terug halen. Dan ga je er natuurlijk wel op vooruit.

Overigens, wel erg vreemd dat PSV op spelers aan het bieden is terwijl ze nog zo in de clinch liggen over de financiële injectie van de gemeente die wel eens niet door kan gaan...

Komt ook niet erg intelligent over.

Ik las in de VI trouwens ook dat ze een tijdje terug het contract van Dzsudzsak hebben verdubbeld in loon om daarna dat accountantsbureau in te huren om de organisatie door te lichten waar er geld bespaard kan worden. Da's natuurlijk wel lachwekkend.

Bij Ajax is jarenlang belabberd beleid gevoerd, maar bij PSV is het nog veel treuriger.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Derksen weet alleen veel feiten van het voetbal, maar inhoudelijk en tactisch is het natuurlijk een onbenul.

Van Hanegem is een prima vent, maar tijdens programma's als VI is hij behoorlijk vervelend. Daar heb je echt helemaal niks aan Willem. Doodzonde, want hij heeft wel kijk op het spelletje.

Ik zie hem liever zo:

YouTube - ‪Emotionele Willem van Hanegem‬‏

Derksen heeft genoeg kennis, maar hij brengt het soms erg bot. Tactisch is hij inderdaad niet zo sterk, maar dat hoeft ook niet echt. Ik kijk VI niet voor een half uur lange diepgaande discussie over de tactiek van een elftal.

Van Hanegem is zeker een prima gozer, maar dan wel bij DWDD of iets buiten het voetbal. Ik word moe van die man. Bij iedere vraag zucht en puft hij en geeft hij met tegenzin antwoord omdat hij elke vraag onzin vind. Waarom ga je daar dan zitten????? Bah.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Leve Rutten! Grote kans dat PSV komend jaar weer niks gaat winnen met die spelers en coach. Maar ik neem aan dat Engelaar vertrekt en dat ze Schaars daarvoor terug halen.

Engelaar is op z'n zachts gezegd een grootverdiener, die gaan ze nooit kwijtraken.

PSV moet proberen de boel bij elkaar te houden en hopen dat Ajax en FC Twente veel goede spelers verliezen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Engelaar is op z'n zachts gezegd een grootverdiener, die gaan ze nooit kwijtraken.

PSV moet proberen de boel bij elkaar te houden en hopen dat Ajax en FC Twente veel goede spelers verliezen.

Haha bij elkaar houden? Dat dreamteam van Eindhoven?

Ze moeten juist proberen om er een stel te dumpen (Isaksson, Manolev, Engelaar, Bakkal om er wat te noemen) en dan gericht nieuwe talentvolle spelers halen.

Jongens als Verhoek of Assaidi.

Ajax en Twente kunnen goede spelers kwijtraken, maar hebben geld om zich te versterken.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het is al jaren bekend dat ie corrupt is, maar nooit de moeite genomen de boel te gaan onderzoeken en nu opeens wel en moord en brand schreeuwen. Blatter heeft gelijk, stelletje huichelaars.

Inderdaad, ik deel je mening volledig. Sterker nog, als alle ontwikkelde voetballanden zo'n hekel aan Blatter hebben dan stappen we er toch vanavond uit? Dan weet ik zeker dat Blatter morgen weg is.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Waarom ga je daar dan zitten?????

Dat doet-ie dus niet meer.

Heerlijk.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, want het is ook zo makkelijk om de hoogste baas van de Fifa eruit te werken...

Zie Italië..daar heeft Berlusconi zich ook zo in een positie gewerkt dat hij bijna onaantastbaar is.

Lachwekkend als mensen die vieze criminelen zitten te verdedigen

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat doet-ie dus niet meer.

(embed)

Heerlijk.

Hij ging er maandag toch zitten, bijdehandje...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ze moeten juist proberen om er een stel te dumpen (Isaksson, Manolev, Engelaar, Bakkal om er wat te noemen) en dan gericht nieuwe talentvolle spelers halen.

Jongens als Verhoek of Assaidi.

Ajax en Twente kunnen goede spelers kwijtraken, maar hebben geld om zich te versterken.

Isaksson en Engelaar ga je nooit kwijtraken. De selectie is uiteraard zwak, maar je moet het er mee doen tot dat er financieel wat meer lucht is. Ik zou momenteel geen Gomes en Schaars aantrekken, dan krijg je er weer € 3,5 miljoen salariskosten bij.

Een Bakkal dumpen levert dan weer geen cent op, die kun je er beter bijhouden.

Als je geschoren wordt kan je maar beter stil zitten

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Hij ging er maandag toch zitten, bijdehandje...

Ja, het niveau viel hem blijkbaar tegen. Maar volgens mij zijn we het gewoon met elkaar eens hoor, dus waar heb je het over?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ja, want het is ook zo makkelijk om de hoogste baas van de Fifa eruit te werken...

Zie Italië..daar heeft Berlusconi zich ook zo in een positie gewerkt dat hij bijna onaantastbaar is.

Lachwekkend als mensen die vieze criminelen zitten te verdedigen

Natuurlijk is het makkelijk om die kerel d'r uit te knikkeren. Wat denk je wat er gebeurd als Engeland voorop (gesteund door Nederland etc.) vanavond bekend maken geen WK in 2014 te voetballen?

Ik verdedig Blatter niet in tegenstelling tot de KNVB die dat indirect wel doet:

KNVB stemt FIFA-baas Blatter ondanks kritiek | Radio Netherlands Worldwide - rnw.nl

Voor Berlusconi is draagvlak. Voor Blatter niet onder de grote voetbalbonden, tenminste dat willen zij ons doen geloven.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Isaksson en Engelaar ga je nooit kwijtraken. De selectie is uiteraard zwak, maar je moet het er mee doen tot dat er financieel wat meer lucht is. Ik zou momenteel geen Gomes en Schaars aantrekken, dan krijg je er weer € 3,5 miljoen salariskosten bij.

Een Bakkal dumpen levert dan weer geen cent op, die kun je er beter bijhouden.

Als je geschoren wordt kan je maar beter stil zitten

PSV zal toch wat moeten doen, want momenteel zijn Ajax en Twente veel sterker. Isaksson kan je nog wel verkopen denk ik. Zweeds international, zo'n speler kan wel naar Turkije ofzo. Die betalen toch altijd wel. Engelaar wordt lastiger. Die ligt geloof ik ook nog tot 2014 vast

Als PSV nu wanhopig spelers gaat inkopen om CL te halen, dan dpen ze wat Feyenoord in 2007 deed met Makaay en Gio enzo. Enorm risico, zeker als je de CL niet redt met hen...de salarissen lopen wel door.

PSV zit flink in de shit. Ben ik overigens niet ontevreden mee, maar ik vraag me af hoe ze daar uit gaan komen. Zelfs als Eindhoven hen het geld leent moeten ze alles gebruiken voor schuldsanering. Ajax vangt komend seizoen al ruim 10 miljoen CL geld, Twente misschien ook. Als PSV het nog een jaar mis gaat lopen en Ajax/Twente halen weer CL, dan is het gat wel gigantisch. Dat had PSV tot 4 jaar geleden ook als pluspunt op Ajax.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Issakson kunnen ze wel slijten, immers inderdaad zoals A&L1 zegt Zweeds international, en is een meer dan prima lijnkeeper.

Engelaar daarentegen heeft gewoon simpelweg een knap waardeloos seizoen gedraaid en de beste man zit helaas nog lang verbonden aan de club. Ik hoop dat er een club zo gek is, misschien ergens in Turkije/Griekenland die nog iets in Orlando ziet zitten.

Manolev mag van mij ook best weg, misschien proberen Zuiverloon (transfervrij) op te pikken. Anders kan Hutchinson makkelijk RB spelen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

$pecial schreef:

Issakson kunnen ze wel slijten, immers inderdaad zoals A&L1 zegt Zweeds international, en is een meer dan prima lijnkeeper.

€ 1,5 miljoen salaris en 30 jaar oud (=geen restwaarde), ik geef het je te doen om die kwijt te raken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Voor de Eredivisie is 1,5 miljoen salaris fors, maar in genoeg landen valt dat wel mee.

Ik las trouwens dat Stekelenburg en Sulejmani 1,8 miljoen euro verdienen en daarmee de best betaalde spelers in de competitie zijn. Van die eerste natuurlijk terecht, van Sulejmani natuurlijk veel te veel hehe. Maarja, het zat er wel in dat hij fors zou verdienen nadat hij voor 16 miljoen gekocht is. Heeft wel belangrijke aandelen gehad in het bereiken van de CL dit jaar en idem voor de landstitel. Vind wel dat hij het moreel verplicht is aan Ajax dat zijn contract verlengd wordt. Ligt nu nog 2 jaar vast.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

30 jaar is ook niet oud voor een keeper.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Leve Rutten! Grote kans dat PSV komend jaar weer niks gaat winnen met die spelers en coach.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ajax&Litmanen1 schreef:

PSV zal toch wat moeten doen, want momenteel zijn Ajax en Twente veel sterker.

PSV zit flink in de shit. Ben ik overigens niet ontevreden mee, maar ik vraag me af hoe ze daar uit gaan komen.

Ik ben het in grote lijnen ook nog met je eens maar vind het wel weer die typische arrogantie die bepaalde supporters van een bepaalde club zo vaak hebben om zo over een ploeg te spreken die vijf weken voor het einde van de competitie nog bovenaan stond en die in de laatste week nog gewoon boven Ajax had kunnen eindigen.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ik vind dat de KNVB best een voorbeeld mag nemen aan zijn Engelse equivalent. Steun stopzetten aan die boevenclub FIFA, zolang er geen bezem doorheen is geweest.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

We moeten gewoon de sponsoren van de Fifa boycotten. Geen Adidas, Sony, Visa, Coca Cola en Hyundai meer....

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Blatter doet het naar verluidt prima als voorzitter dus snap het probleem niet zo. De FIFA draait als een tierelier en de georganiseerde toernooien worden steeds mooier en grootser. Laat die man lekker declareren, hij staat aan de top van een bijzonder winstgevende miljardenorganisatie...

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

otherfool schreef:

Blatter doet het naar verluidt prima als voorzitter dus snap het probleem niet zo. De FIFA draait als een tierelier en de georganiseerde toernooien worden steeds mooier en grootser. Laat die man lekker declareren, hij staat aan de top van een bijzonder winstgevende miljardenorganisatie...

Ja hij doet het heel goed, hij is alleen heel erg corrupt. Voor de rest...

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4148 stemmen

En we gaan met zn allen naar Qatar Lalalala, waar het maar 55 graden is in de zomer lalalala

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.