- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
AD: Transfer Wijnaldum naar Fc Twente van de baan
Volgens het Algemeen Dagblad is een transfer naar Fc Twente voor Georginio Wijnaldum van de baan. Joop Munsterman vindt een vraagprijs van 6 á 7 miljoen euro te hoog voor de aanvallende middenvelder. Wijnaldum sluit ook uit dat hij naar Ajax gaat: "Ajax ligt te gevoelig, dat moet je ook niet willen. Ik heb nog geen beslissing genomen maar binnenkort wordt veel duidelijk. Langer bij Feyenoord blijven is een serieuze mogelijkheid. Mijn punt is gewoon of het nu al tijd is om een nieuwe stap te zetten."
===
Lijkt me logisch.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jammer bijna. Als er 7 mjn van Twente naar Feyenoord was gegaan, had ons dat weer wat dichterbij kunnen brengen. Tevens kan Mokotjo zich dan goed door ontwikkelen.
Maar bij tekenen en later voor 7 mjn (gelimiteerde transfersom oid) verkopen is ook goed.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Ja, maar had jij een moment het idee dat Twente 7 miljoen voor Wijnaldum zou betalen? Ik niet.
Met je laatste zin ben ik het eens. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, maar had jij een moment het idee dat Twente 7 miljoen voor Wijnaldum zou betalen? Ik niet.
Ik ook niet, ben al lang blij dat Van Geel 'm niet voor 3 mjn van de hand doet. Knudde & Co had ik daar nog wel voor aangezien.....
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Dat is waar. Ben voorlopig blij met v. Geel. Maar hij heeft nog een hoop werk te verichtten...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
'Sneijder ook niet mee met Nederland''.
Gaat een pover middenveld worden tegen Brazilie en Uruguay. Geen Sneijder, vd Vaart, de Zeeuw, Janssen, van Bommel...... Alle creatieve spelers absent.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Wijnaldum is opgeroepen ipv Sneijder.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4148 stemmen
Nou gefeliciteerd hoor, misschien moet je de NOS ook even op de hoogte brengen van deze schijnbare geschiedsvervslsing.
Tsjah, jij komt ook met EC3'tjes aankakken
Jammer he Reinbo 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4148 stemmen
http://www.vi.nl/Nieuws-item/201291/Ferguson-wil-met-United-Barcadynastie-doorbreken.htm
Alsof een zak geld helpt. Dit is de City manier van voetbal, jammer dat zij zich waarschijnlijk op dezelfde manier gaan verlagen. Ze leggen weer is de nadruk op compleet de verkeerde zaken. Gooi alle spelers maar weg en haal kwaliteit binnen, in plaats van een team smeden...
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
http://www.vi.nl/Nieuws-item/201291/Ferguson-wil-met-United-Barcadynastie-doorbreken.htm
Alsof een zak geld helpt. Dit is de City manier van voetbal, jammer dat zij zich waarschijnlijk op dezelfde manier gaan verlagen. Ze leggen weer is de nadruk op compleet de verkeerde zaken. Gooi alle spelers maar weg en haal kwaliteit binnen, in plaats van een team smeden...
Slechte vergelijking vind ik Rep, Man U is een totaal andere club dan Man C. Het feit dat Ferguson wat extra geld heeft wil nog niet zeggen dat hij astronomisch hoge bedragen gaat uitgeven aan spelers. Daarbij is het gewoon zo dat er een aantal spelers nu met pensioen gaan en/of oud aan het worden zijn, Nieuw talent binnenhalen is dan essentieel en daarvoor heb je geld nodig.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4148 stemmen
Wat stroomt er door vanuit de eigen jeugd dan? De enige spelers uit de eigen jeugd zijn volgens mij de opoe's. Engeland verkracht de eigen jeugd.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wat stroomt er door vanuit de eigen jeugd dan? De enige spelers uit de eigen jeugd zijn volgens mij de opoe's. Engeland verkracht de eigen jeugd.
Dat is zondermeer waar, maar dat kan je niet geheel op het conto van 1 of 2 clubs schrijven.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4148 stemmen
Dat is zondermeer waar, maar dat kan je niet geheel op het conto van 1 of 2 clubs schrijven.
Klopt, maar daarom raak ik ook weer teleurgesteld in clubs als Man U omdat ze denken dat ze met een blanco cheque overal komen. Ze leren het ook nooit....
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4148 stemmen
SigaarSnor.blogspot.com: Johan Derksen op stap met Yolanthe (Yolanthe Op 3)
Leuk interview!
Ben benieuwd, denk dat de Derksen criticasters is een ander beeld van hem krijgen. Ik heb wel een vermoeden wat ik kan verwachten, even kijken 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
'Sneijder ook niet mee met Nederland''.
Gaat een pover middenveld worden tegen Brazilie en Uruguay. Geen Sneijder, vd Vaart, de Zeeuw, Janssen, van Bommel...... Alle creatieve spelers absent.
Inderdaad karig. En volgens mij had de helft best wel meegekund, maar vinden ze een klein pijntje voldoende om weg te blijven.
Wel gênant hoe Afellay in de media vandaag trouwens zit te huilen:
Voetbalzone - Afellay hoopte op steun bondscoach: 'Zo belangrijk zijn die interlands niet'
Juist in die potjes als zoveel spelers ontbreken moet hij spelen en gaan vlammen.
--------------------Krul------------------
Vd Wiel-Heitinga-Mathijsen-Pieters
-----------De Jong--Afellay------------
---------------van Persie-----------------
---------Kuijt-Huntelaar-Robben---
Zoiets dan maar...heb je oa nog Elia als backup...
Middenveld is niet zo super, de voorhoede blijft geniaal, ook met afwezige spelers.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mazzelaar die Pique. De CL winnen en Shakira hebben... 
schram101
-
- 16725 berichten
- 2343 stemmen
Robben zal net als op het WK gewoon op rechts spelen hoor. Links zal dan Affelay of Kuyt starten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Robben zal net als op het WK gewoon op rechts spelen hoor. Links zal dan Affelay of Kuyt starten.
Kuijt speelt toch wel, net als van Persie. En Huntelaar zal ook vast starten, aangezien hij elke interlands goals maakte. Dan zou Kuijt op links gezet worden en Robben op rechts.
schram101
-
- 16725 berichten
- 2343 stemmen
Die spitspositie ben ik erg benieuwd naar. Wordt dit niet de eerste interland nu beide heren weer fit zijn?
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4148 stemmen
(embed)
Mazzelaar die Pique. De CL winnen en Shakira hebben...
Jemig, die hebben elkaar ook echt wel keihard geknald na die huldiging 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die spitspositie ben ik erg benieuwd naar. Wordt dit niet de eerste interland nu beide heren weer fit zijn?
Klopt. Maar nu Sneijder er niet is kan van Marwijk het probleem natuurlijk makkelijk oplossen, want ze kunnen allebei dan spelen.
Ik vrees voor Huntelaar dat als iedereen fit is hij op de bank zit. Niet terecht in mijn ogen, maar ik denk dat het wel zo zal gaan lopen.
Vanavond trouwens de laatste VI van het seizoen. Altijd jammer..
schram101
-
- 16725 berichten
- 2343 stemmen
Klopt. Van Persie kan ook uitstekend op tien spelen. Overigens ben ik niet met je eens dat Huntelaar altijd in de spits zou moeten staan. Ondanks zijn bijzonder knappe aantal goals in de afgelopen interlands laat Van Persie bij zijn club toch meer zien dan Huntelaar doet. Buiten dat is Robin natuurlijk ook gewoon een veel betere speler dan The Hunter.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mijn sterkste Oranje zou er 1 zijn waarin ze allebei gewoon spelen.
Stekelenburg, vd Wiel, Heitinga, Mathijsen, ?????, van Bommel, vd Vaart, Robben, Sneijder, van Persie, Huntelaar.
4-5-1 dus.
Alleen de linksback zou ik niet weten. Voorlopig Pieters maar. Wie weet breekt Emanuelson nog eens in Italië door of laat Braafheid weer eens wat zien op voetballend gebied.
Die ploeg kan ook nog jaren mee. Alleen van Bommel zal na het EK stoppen, maar dan zet je Nigel de Jong daar neer. Probleem meteen opgelost. En mocht Mathijsen na het EK stoppen, dan moet je wel goed zoeken naar een vervanging. In de toekomst kan dit Bruma worden.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2273 stemmen
Guardiola treedt trouwens in de voetsporen van Johan Cruijff die zowel als speler en als trainer de EC/CL won in Wembley.
Dit kan The Special Loser in ieder geval nooit meer behalen.
Denk dat Wembley voor menig speler en voetbaltrainer wel de mooiste plek is om de grootste prijs te winnen. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajax had begin jaren 70 de eer om een EC1 finale op Wembley te spelen. Dat was dan nog het oude stadion.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4148 stemmen
1971, tegen Panathinaikos, 2-0
Stond toevallig nog een mooie reportage op Ajax.nl op van de week.
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Een-historische-dag-op-Wembley.htm
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Klopt, had ik al gezien van de week. Ajax tv is behoorlijk uitgebreid geworden tegenwoordig. Wel jammer van dat premium tv, dat je niet alles gratis kan zien. Ik ga er nooit voor betalen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.