• 17.223 nieuwsartikelen
  • 182.217 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.833 acteurs
  • 200.399 gebruikers
  • 9.462.101 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Tuurlijk makkie.. de topscorerlijstjes staan er vol mee. Oh het worden er al ruim 10 14 goals en 6 assists is gewoon prima, kun je lang of kort over lullen. Wat een non-discussie

Hij draait ook geen slecht jaar, zeker niet. Maar alle hosanna is enorm overdreven. Wijnaldum is ook pas na de winter echt gaan presteren.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

The Oceanic Six schreef:

van Persie is trouwens gewoon als jong talent weggekocht. Puur omdat Wenger het talent goed inschatte.

Dat was in zijn geval dan ook niet heel moeilijk om in te schatten.

Daarbij had hij op dat moment al wedstrijden in de Uefa Cup gespeeld en alles, speelde gewoon regelmatig in het eerste elftal.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat laatste verzin je weer eens bij gebrek aan argumenten.

En ik heb nooit gezegd heel europa op Fer, Wijnaldum of de Vrij zitten te wachten. Sterker: ik heb liever dat ze zich nog ontwikkelen bij Feyenoord (zou beter voor ze zijn).

Ik vind het toch wel opvallend hoor, als het over de talenten van Feyenoord gaat, sta jij meteen voorop te schreeuwen dat het eigenlijk helemaal geen talenten zijn.

Nee hoor, want jij zat hier toen fanatiek te typen over die interesse van Arsenal.

Ik snap die ophemeling niet zo. Feyenoord presteert met die jongens al jaren niks. Ligt niet alleen aan hun natuurlijk, maar ze zijn gewoon niet zo groots als sommigen ze zien. Wel hebben de Vrij, Wijnaldum en Fer veel potentie. Ik vind ze dan ook wel degelijk toptalenten, vooral die eerste 2. Van Fer ben ik niet zo kapot.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Sorry, maar who the fuck is de Vrij. Laat hem eerst is een beetje normaal leren verdedigen Vind dat ophemelen van hem natuurlijk ook wel overdreven.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Hij draait ook geen slecht jaar, zeker niet. Maar alle hosanna is enorm overdreven. Wijnaldum is ook pas na de winter echt gaan presteren.

Hosanna? Er wordt hier juist constant gezegd dat hij wisselvallig is en geen typische nummer 10 verdeler, maar ook dat hij bepaalde kwaliteiten wel heeft. Die trouwens vorige jaren ook al zichtbaar waren, maar deze eerste seizoenshelft was enorm slecht inderdaad.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

rep_robert schreef:

Sorry, maar who the fuck is de Vrij. Laat hem eerst is een beetje normaal leren verdedigen Vind dat ophemelen van hem natuurlijk ook wel overdreven.

Hij heeft een prima 2e seizoenshelft gespeeld. Maar je moet de ophemeling wel in het juiste perspectief zien. Hij wordt zo opgehemeld omdat hij bijzonder jong is en net komt kijken bij Feyenoord 1. Het is alsof hij al jaren in de basis staat. En dat is knap. Laat hem nog maar wat jaren in de Eredivisie spelen.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Nee hoor, want jij zat hier toen fanatiek te typen over die interesse van Arsenal.

Sinds wanneer mag je hier geen nieuwsfeiten neerpennen? Dus als Arsenel interesse in de Vrij heeft, overschat ik de Vrij?

Ik snap die ophemeling niet zo. Feyenoord presteert met die jongens al jaren niks. Ligt niet alleen aan hun natuurlijk, maar ze zijn gewoon niet zo groots als sommigen ze zien. Wel hebben de Vrij, Wijnaldum en Fer veel potentie. Ik vind ze dan ook wel degelijk toptalenten, vooral die eerste 2. Van Fer ben ik niet zo kapot.

Je kunt ook niet van ze verwachten dat ze, met hun leeftijd en ervaring, de kar gaan trekken bij Feyenoord.

Wie vindt ze zo groots dan? Hou eens op met die prietpraat.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Je kunt ook niet van ze verwachten dat ze, met hun leeftijd en ervaring, de kar gaan trekken bij Feyenoord.

Waarom niet? Doen spelers als Anita, Eriksen, Boilesen en Ebecilio ook voor Ajax.

Sommigen vergeten nog wel eens dat er wel meer ploegen zijn met een enorm jonge selectie.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Maar om weer eens wat anders te melden:

Voetbalzone - Cruijff schuift Van Basten naar voren als mogelijke opvolger Guardiola

Lijkt me een gigantische gok. Het ging toen met Rijkaard wel goed, maar van Basten?

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Het is te hopen, dat die jongens tijd krijgen om te ontwikkelen. Wat dat betreft kunnen ze beter bij Feyenoord blijven. Sowieso heeft Fer meer talent dan Anita, De vrij meer dan Pieters en Wijnaldum heeft zich in de tweede seizoenshelft meer ontwikkelt dan in de periodes daarvoor.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

Het is te hopen, dat die jongens tijd krijgen om te ontwikkelen. Wat dat betreft kunnen ze beter bij Feyenoord blijven. Sowieso heeft Fer meer talent dan Anita, De vrij meer dan Pieters en Wijnaldum heeft zich in de tweede seizoenshelft meer ontwikkelt dan in de periodes daarvoor.

Rare vergelijkingen. De Vrij is rechtsback, Pieters linksback.

Nou je het over Anita hebt; heeft vandaag tot 2014 verlengd. Ben ik echt blij mee, is een geweldige speler aan het worden die zich geweldig aan het ontwikkelen is. Doet het als voetballende controleur bijzonder goed. Bleef als 1 van de weinigen de laatste periode wel overeind.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Waarom niet? Doen spelers als Anita, Eriksen, Boilesen en Ebecilio ook voor Ajax.

Sommigen vergeten nog wel eens dat er wel meer ploegen zijn met een enorm jonge selectie.

Tuurlijk niet. Ajax had een veel meer gebalanceerder elftal, qua leeftijd en ervaring.

Feyenoord moest het hebben van de Cler - die zou met zijn ervaring de lijntjes moeten uitzetten, maar bracht juist de meeste onrust in het elftal - waggelt als een kip zonder kop over het veld. Meeuwis zorgde in het 2e seizoenshelft wel voor meer balans. Daarom moet Feyenoord op zoek gaan naar zo'n type speler.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Tuurlijk niet. Ajax had een veel meer gebalanceerder elftal, qua leeftijd en ervaring.

Feyenoord moest het hebben van de Cler - die zou met zijn ervaring de lijntjes moeten uitzetten, maar bracht juist de meeste onrust in het elftal - waggelt als een kip zonder kop over het veld. Meeuwis zorgde in het 2e seizoenshelft wel voor meer balans. Daarom moet Feyenoord op zoek gaan naar zo'n type speler.

In de periode van Gio/Makaay etc werd er ook niet veel beter gepresteerd...

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

In de periode van Gio/Makaay etc werd er ook niet veel beter gepresteerd...

4e tegenover 10e.

Finale KNVB-beker tegenover uitgeschakeling 1e ronde.

Zie toch aardig wat verschillen.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

4e tegenover 10e.

Finale KNVB-beker tegenover uitgeschakeld worden in de 1e ronde.

Zie toch aardig wat verschillen.

En de andere jaren? Ook 7e plaatsen met Gio en Makaay....

Er is 1 jaar behoorlijk gepresteerd met die jongens, maar ze zaten er 4 jaar.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Jong en veelbelovend, maar Boilesen en Ebecilio zijn nog maar net doorgebroken en trekken de kar toch nog niet. En het is nou niet dat bijvoorbeeld het middenveld iedere keer superieur was t.o.v. de tegenstanders in de laatste weken..

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Rare vergelijkingen. De Vrij is rechtsback, Pieters linksback.

Dat weet ik, maar ik vind de Vrij ook niet echt een rechtsback. Ik vind hem centraal beter spelen bij Feyenoord. Aangezien de Vrij ook geen slechte back is, maar een behoorlijke vind ik dat van Marwijk hem gewoon eens in een oefenduel moet proberen op links. Gewoon proberen, want alles is beter dan Pieters.

Ik hoop in ieder geval dat van Aanholt zich ontwikkelt.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Jong en veelbelovend, maar Boilesen en Ebecilio zijn nog maar net doorgebroken en trekken de kar toch nog niet. En het is nou niet dat bijvoorbeeld het middenveld iedere keer superieur was t.o.v. de tegenstanders in de laatste weken..

Ik bedoel dat die jongens tot de betere jongens uit de ploeg behoren. Iemand als Boilesen zie ik niet meer uit de basis verdwijnen. Gewoon omdat hij goed is en ook presteert.

Als je goed bent speel je en presteer je. Bij Feyenoord heb ik soms het idee dat het excuus jong en onervaren constant wordt gebruikt. Het ligt gewoon aan de kwaliteit van spelers.

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar om weer eens wat anders te melden:

Voetbalzone - Cruijff schuift Van Basten naar voren als mogelijke opvolger Guardiola

Lijkt me een gigantische gok. Het ging toen met Rijkaard wel goed, maar van Basten?

Lijkt me dat Barca hier niet op in gaat. Daar zitten mensen met wel redelijk voetbalverstand, die snappen dat van Basten totaal niet bekwaam genoeg is in het trainersvak.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

(quote)

Dat weet ik, maar ik vind de Vrij ook niet echt een rechtsback. Ik vind hem centraal beter spelen bij Feyenoord. Aangezien de Vrij ook geen slechte back is, maar een behoorlijke vind ik dat van Marwijk hem gewoon eens in een oefenduel moet proberen op links. Gewoon proberen, want alles is beter dan Pieters.

Ik hoop in ieder geval dat van Aanholt zich ontwikkelt.

Ow, ja van mij mag de Vrij best eens getest worden. Al zien ze tegenwoordig in hem meer een centrumverdediger. Ik zou als ik van Marwijk was de Vrij in Oranje nemen en Vlaar eruit houden. Vlaar vind ik een modale eredivisiespeler, meer niet. De Vrij zou veel beter kunnen worden.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

En de andere jaren? Ook 7e plaatsen met Gio en Makaay....

Er is 1 jaar behoorlijk gepresteerd met die jongens, maar ze zaten er 4 jaar.

3 Jaar. Neemt niet weg dat ze ondermaats hebben gepresteerd, met een 6e, 7e en 4e plaats. Maar niet te vergelijken met afgelopen seizoen natuurlijk. Destijds waren ze een stuk stabieler, vanwege de ervaring. Waardoor denk je dat ze nu met hakken over de sloot 10e zijn geïndigd en vorig jaar 4e, met nagenoeg dezelfde selectie, op Makaay en Gio na?

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Daar word ik ook moe van ja. Smoesjes over de leeftijd altijd. Volgens mij was het Ajax dat de 2e seizoenshelft Feyenoord versloeg gemiddeld een jaar jonger.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

(quote)

Lijkt me dat Barca hier niet op in gaat. Daar zitten mensen met wel redelijk voetbalverstand, die snappen dat van Basten totaal niet bekwaam genoeg is in het trainersvak.

Rijkaard degradeerde ook met Sparta en kon toen naar Barcelona....

Misschien ziet Cruijff wel zaken die wij niet zien? Ik zie ook geen topcoach in van Basten, maar goed, Cruijff kent hem beter.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als je goed bent speel je en presteer je. Bij Feyenoord heb ik soms het idee dat het excuus jong en onervaren constant wordt gebruikt. Het ligt gewoon aan de kwaliteit van spelers.

Komt denk ik ook een beetje door Been die het te pas en te onpas blijft roepen

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Eriksen, Bolilesen en Ebicilio komen ook pas na de tweede seizoenshelft kijken, en hun zitten wel in een team met de goede balans. Wissel die 3 talenten met de 3 talenten van Feyenoord en je hebt precies hetzelfde scenario.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ow, ja van mij mag de Vrij best eens getest worden. Al zien ze tegenwoordig in hem meer een centrumverdediger. Ik zou als ik van Marwijk was de Vrij in Oranje nemen en Vlaar eruit houden. Vlaar vind ik een modale eredivisiespeler, meer niet. De Vrij zou veel beter kunnen worden.

De Vrij heeft ook een grotere toekomst dan Vlaar. Ik vind Vlaar wel wat meer dan een modale Eredivisiespeler, maar niet veel meer dan dat. Daar is hij te traag voor, en zijn draaias van een vrachtwagen helpt ook niet mee.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Komt denk ik ook een beetje door Been die het te pas en te onpas blijft roepen

Zekerste weten. Hoort bij zijn stokpaardjes. Steekwoorden als Jong, onervaren, kleedkamer en legioen komt standaard voor in zijn interviews

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2391 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Eriksen, Bolilesen en Ebicilio komen ook pas na de tweede seizoenshelft kijken, en hun zitten wel in een team met de goede balans. Wissel die 3 talenten met de 3 talenten van Feyenoord en je hebt precies hetzelfde scenario.

Exact Big-T.

The Oceanic Six

• 60502 berichten
  • 4103 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Eriksen debuteerde vorig jaar al onder Jol vlak na de winter hoor...

Maar na de winter is hij op zijn beste plek wel helemaal losgekomen, dat wel.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4154 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Ik weet nietof je de 1e seizoenshelft had gezien, het team was alles behalve in balans. Ook de 2e seizoenshelft was het erg wisselvallig. Gezien de wedstrijden in Utrecht en Den Haag bijvoorbeeld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.