• 15.992 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.695 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Het is sowieso een zeer matige tweede helft. Heb nog geen van beide ploegen langer dan 15 seconden balbezit zien hebben.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

25 minuten gemist, maar volgens mij was dat niet erg want het restant is werkelijk slaapverwekkend.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Wat een jankerd die gast, alsof de Twente-supporters niet juichde na het doelpunt van Janssen. Echt grote onzin. Daarnaast is het gewoonweg niet slim om gemengd te zitten, want dan heb je nog altijd een paar van die gekken die gaan slaan. Het is overigens wel duidelijk wie er niet tegen z'n verlies kan...

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Wat een vreselijke muziek

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Wat een jankerd die gast, alsof de Twente-supporters niet juichde na het doelpunt van Janssen. Echt grote onzin. Daarnaast is het gewoonweg niet slim om gemengd te zitten, want dan heb je nog altijd een paar van die gekken die gaan slaan. Het is overigens wel duidelijk wie er niet tegen z'n verlies kan...

Uiteraard. Al blijft het triest dat het niet kan. Als ik nu ook steeds NBA kijk realiseer ik me pas hoe veel wij achterlopen op de huidige beschaving.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lille gewonnen en heeft een goede stap gezet voor de titel. Nog één puntje .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Lille gewonnen en heeft een goede stap gezet voor de titel. Nog één puntje .

Volg je die boring competitie? Samen met Portugal denk ik de meest saaie Europese competitie in mijn ogen. Het kan me echt 0,0 boeien wie daar de titel pakt. Schotland is ook zo'n competitie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik vind frankrijk en Portugal (alleen deze jaargang niet) hele fijne competities om te volgen. Helaas speelt mijn favoriete Portugese club niet in de eerste divisie meer en in Frankrijk vind ik toch wel veel interessante spelers rondlopen (Ayew vind ik zelfs één van de grootste talenten ter wereld) en daar lopen toch wel vooral veel Afrikaanse pareltjes rond. Mijn zwak voor Olympique Marseille helpt ook wel mee.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Volg je die boring competitie? Samen met Portugal denk ik de meest saaie Europese competitie in mijn ogen. Het kan me echt 0,0 boeien wie daar de titel pakt. Schotland is ook zo'n competitie.

Ik vind de Scottisch Premier League niet te vergelijken met de Ligue 1, rouwdouwers vs. balletdansers. Er loopt veel meer talent in Frankrijk rondt, zoals NW al aangaf.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Ik vind de Scottisch Premier League niet te vergelijken met de Ligue 1, rouwdouwers vs. balletdansers. Er loopt veel meer talent in Frankrijk rondt, zoals NW al aangaf.

En ik had het over de aantrekkelijkheid van de competitie, niet het niveau.

Serie A is beter dan de Eredivisie, maar wel veel minder boeiend en leuk in mijn ogen.

Frankrijk, Portugal, Schotland, België..allemaal weinig interessant.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En ik had het over de aantrekkelijkheid van de competitie, niet het niveau.

Serie A is beter dan de Eredivisie, maar wel veel minder boeiend en leuk in mijn ogen.

Frankrijk, Portugal, Schotland, België..allemaal weinig interessant.

Oh sorry in mijn vlugheid even verkeerd gelezen, maar alsnog ben ik het niet met je eens A&L . League 1 heeft leuke wedstrijden met goed voetbal.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kan, maar de competitie spreekt me niet aan. Er zit ook niet 1 ploeg in die ik interessant vind. Dat de competitie wel van goed niveau is vind ik ook.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Dan blijft natuurlijk de vraag wat ze daarvoor kunnen kopen. Spelers moeten alsnog wel willen. Buiten Nederland om heeft niemand ooit van Vitesse gehoord, ga er maar aan staan met die transfers.

Als je 10 jaar geleden had gezegd dat AZ en Twente binnen de 10 jaar een titel zouden pakken had iedereen je gek verklaard. En kijk nu eens. En die ploegen hebben minder geïnvesteerd dan Vitesse zou kunnen doen. Hangt er maar allemaal vanaf hoe serieus die Jordania is en of er een fatsoenlijke trainer komt. Spelers komen vanzelf als je met geld zwaait.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Nou, die Portugezen halen we de komende vijf jaar niet meer in op de ranglijst. Straks verliezen we nog de eerste plaats die direct recht geeft op de CL.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kan, maar de competitie spreekt me niet aan. Er zit ook niet 1 ploeg in die ik interessant vind. Dat de competitie wel van goed niveau is vind ik ook.

Olympique Lyon is anders een fantastische club. Na Ajax, Barcelona, de club die ik het meest een prijs gun.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Als je 10 jaar geleden had gezegd dat AZ en Twente binnen de 10 jaar een titel zouden pakken had iedereen je gek verklaard. En kijk nu eens. En die ploegen hebben minder geïnvesteerd dan Vitesse zou kunnen doen. Hangt er maar allemaal vanaf hoe serieus die Jordania is en of er een fatsoenlijke trainer komt. Spelers komen vanzelf als je met geld zwaait.

Hierin spreek je natuurlijk het beleid van Vitesse tegen. Die willen met dure aankopen binnen 3 jaar kampioen worden. AZ en Twente hadden toch de tijd genomen voor hun weg naar de top, vooral dankzij een verstandig beleid waarbij prijzen pakken binnen 3 seizoen geen pré was.

Spelers zullen vast wel komen, maar je haalt geen internationale toppers. Je zult toch binnen Nederland moeten blijven shoppen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Wat een bedroevende finale gisteren, zeg. Braga is wel het slechtste team dat ik ooit in een Europese finale heb gezien. Jammer ook dat de Hulk het tempo er steeds uithaalde - verder natuurlijk een prima speler.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het verschil tussen Porto en Braga is gewoon te groot. Zie ook de stand in de competitie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Hierin spreek je natuurlijk het beleid van Vitesse tegen. Die willen met dure aankopen binnen 3 jaar kampioen worden. AZ en Twente hadden toch de tijd genomen voor hun weg naar de top, vooral dankzij een verstandig beleid waarbij prijzen pakken binnen 3 seizoen geen pré was.

Spelers zullen vast wel komen, maar je haalt geen internationale toppers. Je zult toch binnen Nederland moeten blijven shoppen.

Bij Chelsea loopt genoeg, ook in de jeugd en spelers on loan. Het komt wel bij Vitesse.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Enige waar Vitesse dan ook internationaal kan shoppen is de jeugd/talenten. Dan denk ik nog steeds niet veel naar Vitesse willen. Alleen via de Abramovic link bij Chelsea zou dat kunnen inderdaad.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik denk dat Chelsea de enige strohalm die ze hebben. Voor de rest zal er idd niemand echt snel heen gaan, of je moet een verdomd goed scoutingsorgaan hebben.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Denk niet dat ze daar in hebben geïnvesteerd

Beetje een FAIL ook eigenlijk. In Engeland kan je altijd wel elke willekeurige club kopen, die hebben allemaal wel een naam. Maar Vitesse...die heeft volgens mij in een ver verleden een keertje Europees voetbal gespeeld. Kan me iets met uitvallende lichten herinneren tijdens die match. Voor de rest.... Ik ben wel van mening dat de desbetreffende club wel een naam moet hebben wanneer het wordt opgekocht. Een (goede) naam is het halve werk.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Heeft denk ik meer te maken met een beetje kennis van die competitie. Weet zeker dat las je het een beetje zou volgen je het echt wel een leuke competitie zou vinden. Veel technisch begaafde spelers en veel mooie voetbalacties.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Dat zal wel natuurlijk, maar net als A&L heb ik ook echt helemaal niets met geen enkele van die clubs daar. Dan is een competitie al snel niet meer leuk om te volgens. Ondanks wat leuke spelers

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Even nagenieten, met het heerlijke Pirates of the Carribbean deuntje eronder

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Dat zal wel natuurlijk, maar net als A&L heb ik ook echt helemaal niets met geen enkele van die clubs daar. Dan is een competitie al snel niet meer leuk om te volgens. Ondanks wat leuke spelers

Dat is iets anders dan de kwaliteit niet best te noemen. Geweldige competitie.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat is iets anders dan de kwaliteit niet best te noemen. Geweldige competitie.

Klopt, maar ik heb ook niet verder gelezen waar de discussie over ging hehe.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gelukkig heb ik in bijna elk land wel een club waar ik iets mee heb. Dat helpt wel .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

DJ mag alleen heftig afgeknald worden, slechtste overgang ooit.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:

Even nagenieten, met het heerlijke Pirates of the Carribbean deuntje eronder

(embed)

Mooiste film geplaatst op moviemeter dit jaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.