- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
de Zeeuw is de laatste weken inderdaad het toonbeeld van dit Ajax geweest. Wat een motivatie en wat een beest. Prachtig!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Anita in zijn nieuwe rol irriteert me ook niet meer. Speelt zelfs zeer nuttig. Ik werd ook pas echt nerveus toen Enoh erin kwam, want die mag van mij toch wel weg hoor. Grappig hoe Vertonghen hem ook meteen verrot schold in het veld toen Enoh niet naar hem luisterde. Was het helemaal met Vertonghen eens trouwens op dat moment.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat moment kan ik me uiteraard niet heugen
Ajax is wat dat betreft ook niet zo slecht als de mensen hebben doen willen geloven, net zoals het middenveld.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Groetjes van Jan met de gebroken schaal zeggen we dan maar.

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ajax is ook niet slecht. Wel matig. Zeker voor een kampioen. Maar de rest was nog matiger, blijkbaar.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Weet iemand toevallig waar je Genk-standard luik kan zien ?
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Vertonghen is idd een perfect Ajax boegbeeld, een enorme kutkneus en irritant jankertje
.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
17/05/2011 16:30
Een bolletje met daarop de naam Nederland verdwijnt vanavond in de glazen bokaal, die dienst zal doen bij de loting voor het wereldkampioenschap voor jeugdteams in Mexico.
Het jonge Oranje-team (onder 17 jaar) onder leiding van coach Albert Stuivenberg reist straks zelfs af als kersvers Europees kampioen nadat afgelopen weekeinde in Servië op overtuigende wijze in de finale werd afgerekend met Duitsland (5-2).
Vanavond om 18.00 uur (plaatselijke tijd 13.00 uur) wordt in Mexico City de loting verricht voor het 24 ploegen tellende deelnemersveld van het WK, dat van 18 juni tot 10 juli wordt gehouden.
Voor de voetbalmaffe Mexicanen is het al de vijfde keer dat er een eindtoernooi van de FIFA in hun land plaats heeft, inclusief de grote WK-edities van 1970 en 1986.
Speelplaatsen voor het toernooi van volgende maand zijn Guadalajara, Monterrey, Morelia, Torreon, Pachuca, Queretaro en uiteraard ook Mexico City waar op 10 juli in het prestigieuze Estadio Azteca de finale zal worden gespeeld.
Het toernooi in Mexico is de veertiende editie van het WK voor spelers onder 17 jaar. Onder de deelnemers bevinden zich naast Nederland en gastland Mexico onder meer Brazilië, Argentinië, Duitsland en de Verenigde Staten, terwijl daarnaast Panama, Ruanda en Oezbekistan debuteren op dit niveau.
Regerend kampioen Zwitserland (winnaar in Nigeria in 2009) heeft zich opmerkelijk genoeg niet weten te kwalificeren voor het evenement.
Benieuwd of onze oranje jochies zich hier ook weten te manifesteren.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Zou geen reden weten waarom dit niet het geval zou kunnen zijn. Al weet ik natuurlijk niet hoe hoog het niveau bij de Zuid Amerikaanse teams is, voor de rest zou ik op voorhand niks te vrezen hebben.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Ik ook niet, maar meestal zijn inderdaad de zuid amerikaanse ploegen ook goed. Vroeger had je volgens mij ook vaak Ghana in de jeugd wk's, die redelijk goed presteerde.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Vertonghen is idd een perfect Ajax boegbeeld, een enorme kutkneus en irritant jankertje
.
Hij speelde zondag goed, maar om hem nou als een boegbeeld af te schilderen 
Als Manchester City met een flinke zak geld komt is hij weg.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Op de Belgische televisie
Weetje toevallig ook welke zender die rechten heeft ?
Canvas ofzo ?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Hij speelde zondag goed, maar om hem nou als een boegbeeld af te schilderen 
Als Manchester City met een flinke zak geld komt is hij weg.
tja boegbeeld, hij probeert zich als buitenlander enorm in te likken in het Amsterdamse en blijkbaar lukt dat
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
.

Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Weetje toevallig ook welke zender die rechten heeft ?
Canvas ofzo ?
Nee ze geven geen Live-uitzending. Toch niet op Tv. Op de radio en de computer valt er wel naar te luisteren/kijken.
Belachelijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De schaal is gedeukt, niet gebroken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
tja boegbeeld, hij probeert zich als buitenlander enorm in te likken in het Amsterdamse en blijkbaar lukt dat
Hij komt uit de jeugd van Ajax en is volledig vergroeid met Amsterdam en Ajax. Heeft ook nog in Amsterdam gestudeerd en heeft hier ook zijn vriendin gevonden. Is dat nou voor jullie zo moeilijk om te erkennen? Jullie hebben Tomasson als echte Rotterdammer/Feyenoorder en Ajax heeft zo op die manier Jan Vertonghen.
En nee, hij zal niet naar Man City gaan. Dat liet hij afgelopen week nog duidelijk weten. Hij wil alleen naar een echte topclub van naam en faam en waar hij een goede kans heeft om te spelen en wat te winnen. Zo niet, dan blijft hij.
Ik ben ieder geval blij met de beste centrale verdediger van de Eredivisie bij Ajax.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Nee ze geven geen Live-uitzending. Toch niet op Tv. Op de radio en de computer valt er wel naar te luisteren/kijken.
Belachelijk.
Is toch normaal? Nederland worden dergelijke wedstrijden ook niet live uitgezonden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
En nee, hij zal niet naar Man City gaan. Dat liet hij afgelopen week nog duidelijk weten. Hij wil alleen naar een echte topclub van naam en faam en waar hij een goede kans heeft om te spelen en wat te winnen. Zo niet, dan blijft hij.
City is dan geen club van echte naam en faam maar Vertongen maakt een goede kans om daar in basis te komen en prijzen te winnen. 2 uit 3 is toch niet zo verkeerd.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Vertonghen was trouwens wel lekker bezig bij de huldiging:
Schitterende dag gehad. Eindelijk weer kampioen 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
.
Altijd leuk om de frustratie van Kos en anderen weer een zomer lang te mogen lezen. Het duurt zeven jaar, maar dan heb je ook wat.
Moet toch een vervelend leven zijn als je haat jegens Ajax groter is dan de liefde voor je eigen club.
Zo zijn er nogal wat tegenwoordig.
Blijft de beste eigenschap van de meeste ajacieden. Gewoon lekker naar jezelf kijken en van je eigen kracht uit gaan in plaats van je druk maken om anderen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
City is dan geen club van echte naam en faam maar Vertongen maakt een goede kans om daar in basis te komen en prijzen te winnen. 2 uit 3 is toch niet zo verkeerd.
Ik zie City niet snel de Premier League de komende 2 jaar winnen...maar dat is mijn mening.
Ik zie liever spelers verkocht worden aan traditionele grootmachten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Altijd leuk om de frustratie van Kos en anderen weer een zomer lang te mogen lezen. Het duurt zeven jaar, maar dan heb je ook wat.
Moet toch een vervelend leven zijn als je haat jegens Ajax groter is dan de liefde voor je eigen club.
Zo zijn er nogal wat tegenwoordig.
Blijft de beste eigenschap van de meeste ajacieden. Gewoon lekker naar jezelf kijken en van je eigen kracht uit gaan in plaats van je druk maken om anderen.
Ja, ik geniet ook echt van alle verzuurde reacties. Niks zo leuk als nu ook op PSV en Feyenoord Netwerk te bladeren. Allemaal hebben ze hun meest droevige competitieslot die ze konden bedenken; de titel voor Ajax.
Ik snap er ook niks van dat zovelen Ajax meer haten dan hun eigen club liefhebben. Het zal mij worst wezen wat anderen doen zolang Ajax het zelf goed doet. Pas als Ajax faalt kijk ik wel omlaag wat de rest doet.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Bovendien hebben Ajacieden minder reden om gefrustreerd te zijn. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Jammer dat mensen weer op zo'n trollberichtje van kos reageren. Gewoon laten gaan en dat soort opmerkingen negeren. Dan houdt ie vanzelf een keer op 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
huh?
anyhoe, niks trollerigs aan hoor, is geen provocatie maar gewoon een mening.
Of mag dat niet meer?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
In jou geval niet. Het is wat dat betreft alleen maar vloeken en tieren over Ajax. Toch blijft het gek dat je dan ook naar zo'n huldiging gaat ipv naar huis. Vooral omdat je zo verschrikkelijk anti overkomt, keer op keer.
Alsof ik in een kroeg in Rotterdam de kampioenschaps wedstrijd van Feyenoord zou gaan kijken(niet dat Feyenoord ooit nog kampioen wordt)
Blijf het zeer vreemd vinden...
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ach ja, ik was niet in mn eentje, was nota bene met een aantal Ajax fans. En wat betreft die wedstrijd, zou nogal raar zijn als je die wedstrijd niet ging kijken. Het was niet alsof Ajax zeker zou gaan winnen of zo.
Don_Rubens
-
- 180 berichten
- 1593 stemmen
Hij komt waarschijnlijk aandacht te kort...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.