- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Inderdaad. Elke Ajacied is ongelooflijk trots op hem.
Maar bij jullie is Swerts ook wel een leuk boegbeeld hoor. Het boegbeeld van het beleid van Rotterdam
Haha. En maar zeggen dat iedereen er bij iedere discussie Ajax bij haalt.
Eigenlijk zijn er maar weinig Ajacieden die ik niet mag (het is weleens anders geweest
). Maar die Vertonghen. Man man, ik zou me als Belg nog meer voor Vertonghen schamen dan een Hollander voor Gordon. Die kop van hem. Ook totaal geen zelfspot (wordt boos als collega's hem voor de grap pesten als hij voor de camera staat).
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nee daarvoor heb je een elftal dat kampioen wordt.
Ik begreep het. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Het is toch te hopen dat Janssen niet naar Ajax gaat. Dat zou de beste aankoop zijn die ze kunnen doen.
Zou het wel vreemd vinden; Janssen heeft altijd wel laten blijken een (gezonde) hekel aan Ajax te hebben.
Was ook geen prettige wisselwerking tussen ons en Janssen kan ik je vertellen. Begon anderhalf uur voor de wedstrijd al zondag en het ging maar door. Vooral bij zijn corners was het lekker kut voor hem 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
En dan toch naar Ajax willen? Ik geloof er niks van.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Granqvist omdat hij lomp, traag en opbouwend slecht is. Dat maakt Granqvist niet per se een slechte verdediger, maar wel ongeschikt als verdediger van Ajax. Van Roorda zou ik niet weten op welke positie die van toegevoegde waarde is voor Ajax.
Granqvist heeft toch wel 2 of 3 keer uit een solo vanaf eigen helft gescoord. Lijkt me dat hij wel prima kan inschuiven
Daarnaast is het een killer in het strafschop gebied met corners.
Daartegen is hij wel lomp zo af en toe ja.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Matthijsen is sowieso een internationaal door de wol geverfde verdediger. Granqvist heeft dat (nog) niet en bovendien voegt hij dan net zo min toe aan Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Eigenlijk zijn er maar weinig Ajacieden die ik niet mag (het is weleens anders geweest
). Maar die Vertonghen. Man man, ik zou me als Belg nog meer voor Vertonghen schamen dan een Hollander voor Gordon. Die kop van hem. Ook totaal geen zelfspot (wordt boos als collega's hem voor de grap pesten als hij voor de camera staat).
Gast, waar heb je het toch over? Jij gebruikt zo'n lompe smiley. Dan krijg je een reactie terug die gepast is.
En wat is er nu mis met Vertonghen? Heeft een keer een verkeerd liedje gezongen en is soms wat aan het bluffen. Wow. En geen zelfspot? Jan is 1 van de grootste grappenmakers bij Ajax. Verdiep je eens beter in hem. Boos als collega's hem pesten? Kom eens met een bron of met specifieke voorbeelden. Wat een gigantische flauwekul.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Je hebt gelijk. Kijk zelf maar: http://www.voetbalmodel.nl/
Vind het niet veel soeps allemaal eigenlijk...
Jemig, volgens mij heeft zij haar hyves vriendenlijst of zo uitgenodigd om te gaan stemmen, want die nummer 1 is wel foeilelijk zeg. Gadverdamme 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Verdiep je eens beter in hem.
Ik kijk wel uit.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Was ook geen prettige wisselwerking tussen ons en Janssen kan ik je vertellen. Begon anderhalf uur voor de wedstrijd al zondag en het ging maar door. Vooral bij zijn corners was het lekker kut voor hem
Hehe, op het Leidse zong ook iedereen een liedje over het beroep van Janssens moeder 
Maargoed, Ooijer is uiteindelijk ook geaccepteerd. Dat zal dan met Janssen ook wel lukken. Het is een opvallende gozer, maar geen onaardige of iemand die rare dingen over Ajax heeft geroepen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik kijk wel uit.
Mooi, ben je dus klemgeluld.
Groetjes van Jan met de schaal zeggen we dan maar.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Vertonghen is een held
Beste verdediger vd Eredivisie wat mij betreft.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Mooi, ben je dus klemgeluld.
Groetjes van Jan met de schaal zeggen we dan maar.
Waarom? Omdat ik Jan Vertonghen een oervervelende vent vindt en jij daar klaarblijkelijk niet tegen kunt en direct witheet wordt en je lievelingetje verdedigt?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Denk dat Vertonghen juist wel het tegenovergestelde van iemand is die geen zelfspot heeft. Party animal en feestbeest nummer 1 hebben we wel kunnen zien
Daarnaast ook nog is een goed opgeleide jongen die in het dagelijks leven toch redelijk beschaafd is en op het voetbalveld een killer.
Wat wil je nog meer?
Een echte Ajacied, dus logisch dat NR een beetje boos wordt als hij aan onze held denkt 
Jantje, onze capo op de huldiging
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Waarom? Omdat ik Jan Vertonghen een oervervelende vent vindt en jij daar klaarblijkelijk niet tegen kunt en direct witheet wordt en je lievelingetje verdedigt?
Omdat je met allerlei rare eigen aannames komt die je niet waar kan maken.
Vertonghen is juist buiten het veld een vreselijk aardige gast en een gangmaker eerste klas. Beelden zondag niet gezien? Dat je hem binnen de lijnen niet zo mag kan ik nog snappen, maar je opmerking sloeg werkelijk nergens op.
Verder is het ook niet relevant wat jij van hem vind. Vertonghen is een absolute held voor elke Ajacied en dat is het belangrijkste.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Meer woorden over de beste verdediger van Nederland op dit moment?
Lijkt me niet hehe. Rico is aan het stoken A&L, niet zo serieus op ingaan. Hij weet ook wel beter dan wat ie nu zegt hehe.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk dat we hem later nog wel terug zullen zien bij: "Jan zoekt een man" op de kijkbuis.
Maar laten we hier bij houden. Meer woorden over Jantje Vertonghen zouden zonde zijn.
Je hebt zeker zijn vriendin niet bij De wereld draait door gezien vorige week he? Had Janneman goed voor elkaar...
Ik proef heel veel jaloezie richting Vertonghen. Schitterend 
Jan was zondag een veldmaarschalk die Ajax door de strijd naar de overwinning leidde.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Goede speler maar een misselijk mannetje bweh
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Meer woorden over de beste verdediger van Nederland op dit moment?
Lijkt me niet hehe. Rico is aan het stoken A&L, niet zo serieus op ingaan. Hij weet ook wel beter dan wat ie nu zegt hehe.
Ik kan het prima hebben. Jan is kampioen. Dat is voldoende om iedereen hier de mond te snoeren.
Ik snap zijn frustratie ook wel hoor. Je grote rivaal wordt glansrijk kampioen en zelf wordt je lullig 10de met een belachelijke selectie. Dan kijk je wel eens jaloers naar de tv waar je dan de grote Vertonghen over de veld ziet dartelen in het schitterende Ajax shirt. Dan denk je even aan je eigen ploeg en dan zie je Swerts en Meeuwis voorbij hobbelen.
C'est la vie 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ben je verliefd, Litmanen?
Verliefd op Ajax 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Speciaal voor Rico en Bottleneck:
%20(ajax)%20(4).jpg)

Zo ziet iemand met prijzen eruit 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Rep, hou jij je er nou even buiten.
Heerlijk hoe Litmanen zijn lievelingetje zo lief verdedigd. Aandoenlijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Rep, hou jij je er nou even buiten.
Heerlijk hoe Litmanen zijn lievelingetje zo lief verdedigd.
Ik had jou wel eens over hem willen horen als hij voor Feyenoord had gespeeld 
Ik denk dat jij wel inziet waarom Jan een held bij Ajacieden is.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Och, zo mag ik Castaignos ook niet echt, hoor. Biseswar vond ik ook altijd maar een vervelend mannetje. Maar dat is dan ook een Amsterdammer. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Och, zo mag ik Castaignos ook niet echt, hoor. Biseswar vond ik ook altijd maar een vervelend mannetje. Maar dat is dan ook een Amsterdammer.
Vond je het niet mooi toen hij dat Lampenvakje aan het opnaaien was vorige maand dan? 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Niet nodig. Geen woorden maar daden.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat lijkt me toch een aardige daad na een doelpunt (2 daden dus)
Maar voor de rest weinig daden in en rondom 010 ja. Tenzij er twee topploegen uit Twente en Amsterdam op bezoek komen natuurlijk en om een PRIJS spelen 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Je valt in herhaling. 
Ajaciedjes pesten is nuttig, maar ik ga maar weer eens iets nóg nuttigers doen. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Toch leuk voor Janssen; mag hij misschien nog eens voor een echte topclub voetballen.
Janssen-Eriksen-Anita
Het kan slechter 
Bijzonder prettig dat de Boer alweer bezig is met komend jaar. Hopelijk is alles komende maand alweer rond, dan kan Ajax zich goed voorbereiden op het nieuwe seizoen zonder hele late mutaties.
Volgens mij heeft de Zeeuw juist laten zien de afgelopen weken dat ie op ieder Ajax middenveld thuis hoort. Vond hem een van de absoluut drijvende krachten achter de wederopstanding.
Wat vind je van Sigtorsson?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.