• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.259 gebruikers
  • 9.389.298 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

orbit schreef:

Oja, rep en A&L en alle andere trouwe Ajacieden hier natuurlijk nog even vet GEFELICITEERD met het gister behaalde! Ik zie de toekomst ook zonnig in nu, Frank heeft ze nu aan het voetballen zoals het moet en met de nodige goed geplaatste aankopen (in ieder geval een spits!) en deze lijn verder trekken kan dit een team worden waarvan het weer iedere week smullen is geblazen!

Jij ook vriend! Een schitterend moment voor iedereen die van Ajax houdt.

Heb vanmiddag met een maat de hele wedstrijd teruggekeken. Kon er gister weinig van zien. Wederom enorm genoten. Wat kolkte de ArenA

Ajax heeft de toekomst. Er is geld, er is talent, er is een visie en er is Frank de Boer

Na 7 magere jaren volgen 7 vette jaren. Da´s algemeen bekend.

PS: Ik heb een nieuwe avatar De groeten van Jantje ''Verdomme'' aan iedereen hiero!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Thanks orbit, jij ook he Dit doet veel goed na al die net-niet jaren. Eindelijk is van die verdoemde 29 titels af

Kos, nergens zag je wat hoor. Ik zag ook geen steek en ik stond iets verder naar voren. Schermen waren te klein/stonden te laag en ze hadden nog wel een paar mogen neerzetten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ik stond bij die bomen daar bovenaan. . Ik zag echt geen drol.

Had me effe gedag gezegd dan. Had je een biertje gehad

Ik blijf het hilarisch vinden dat de grootste Ajax hater van dit forum uitgerekend op de dag dat de 3e ster veroverd wordt in de binnenstad van Amsterdam loopt

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ja, niemand begrijpt het hier en hij heeft tot nu toe ook nog geen uitleg gegeven.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Ik ben blij dat ik in ieder geval de wedstrijd goed heb kunnen zien. Vrijwel niemand in de trein had er iets van meegekregen. Dat is wel sneu.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Nou, ik had zaterdagmiddag een verjaardag in Amsterdam met bbq en zo. Eigenlijk zou ik naar huis gaan s avonds maar mijn broertje http://www.moviemeter.nl/user/1905 die in hartje A'dam woont en waar ik al tijdje niet geweest was vroeg of ik langs zou komen en de volgende dag met hem en vrienden voetbal ging kijken.

Dus vandaar. Genoeg uitleg? .

Ik ben sowieso bijna elke maand wel eens in Amsterdam dus zo bijzonder is het nou ook weer niet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ik ben blij dat ik in ieder geval de wedstrijd goed heb kunnen zien. Vrijwel niemand in de trein had er iets van meegekregen. Dat is wel sneu.

Wat is daar sneu aan? Of bedoel je sneu in de zin van ''jammer voor hen''? Er waren nauwelijks goede mogelijkheden om het te bekijken. Gemeente Amsterdam heeft een hoop fout gedaan gister.

Maar goed, het ging natuurlijk vooral om de ontlading en het feestje. De beelden kan iedereen de komende dagen terug kijken. Ikzelf moet nog veel interviews en filmpjes zien.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Natuurlijk ook mijn felicitaties aan de andere mede Ajacieden! Eindelijk weer eens kampioen na al die frustrerende jaren. Die drie sterren kunnen ons nu nooit meer ontnomen worden! Symbolisch gezien dan in ieder geval.

Drie sterren!

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wat is daar sneu aan? Of bedoel je sneu in de zin van ''jammer voor hen''? Er waren nauwelijks goede mogelijkheden om het te bekijken. Gemeente Amsterdam heeft een hoop fout gedaan gister.

Nou ja, het lijkt me nogal jammer als je helemaal als Ajax-fan naar Amsterdam reist en de wedstrijd niet eens fatsoenlijk kunt zien. Maar goed, zal wel aan mij liggen.

Ik zat lekker in cafe in oud-Zuid tussen de kakkers en de oud gelddochters . Geen vervelend volk, makkelijk biertjes en zelfs eten bestellen en prima de wedstrijd te volgen. Op nog geen kilometer van museumplein.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nou ja, het lijkt me nogal jammer als je helemaal als Ajax-fan naar Amsterdam reist en de wedstrijd niet eens fatsoenlijk kunt zien. Maar goed, zal wel aan mij liggen.

Ik zat lekker in cafe in oud-Zuid tussen de kakkers en de oud gelddochters . Geen vervelend volk, makkelijk biertjes en zelfs eten bestellen en prima de wedstrijd te volgen. Op nog geen kilometer van museumplein.

Het samen zijn en het vieren van de titel weegt zwaarder dan haarscherp beeld zien. Maar het was wel belabberd dat er geen schermen waren. Moet komend jaar echt beter.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Tsja, ik ben ook bij iemand gaan kijken met een abonnement op eredivisie live, ik had wel naar mijn geboortestad willen komen, maar dat leek me vantevoren al hectisch (zeker weer het vertrekken naar huis, bleek dus ook een drama met de ns). Via UPC heb je geloof ik de optie om live per wedstrijd te betalen, maar ik heb fuckin Ziggo.. niets op gevonden

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PS: Ik heb een nieuwe avatar De groeten van Jantje ''Verdomme'' aan iedereen hiero!

Jantje tijdens de huldiging klonk al halverwege als een echte Mokummer, haha!! Dat accent wordt iedere week verrotter, hij komt er wel

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Jantje tijdens de huldiging klonk al halverwege als een echte Mokummer, haha!! Dat accent wordt iedere week verrotter, hij komt er wel

Jan is een echte Amsterdammer. Van alle spelers die we hebben zal ik zijn vertrek het ergste betreuren. Ons boegbeeld.

Ook humor trouwens dat de grootste nachtmerrie van veel PSV-ers uitgekomen is. Andre Ooijer met de derde ster en kampioensschaal

Ooijer was gister echt een gangmaker. Volgens mij een hele fijne om in je groep te hebben. Volgens mij werd hij ook al snel volledig geaccepteerd ondanks PSV verleden.

Trouwens, ik heb nog niemand gehoord over El Hamdaoui zijn moment bij de huldiging. Elke speler kwam met naam in beeld en had de schaal vast en werd toegezongen, maar bij El Hamdaoui klonk een keihard striemend fluitconcert. Beetje onnodig op zo'n dag, maar ieder geval waren de supporters wel eerlijk naar hem toe. Weg ermee.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Wel grappig ook dat ze een Real Madridje met de schaal deden

Wat betreft die schermen: er was natuurlijk wel iets voor te zeggen om geen enorme schermen neer te zetten op Museumplein. Je weet dat het compleet mis gaat als ze verliezen. Nu kun je pas alles opengooien en feestje vieren als het echt zo ver is.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Maar overvolle pleinen en kroegen lijken me nou ook niet extreem veilig. Binnenstad is hoe dan ook vol, kan je net zo goed schermen plaatsen. Lijkt me juist makkelijker als je de hele meute op een centrale plek hebt ipv verspreid. Snapte die keuze bij de WK finale hier in Grunn ook al niet.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Wel grappig ook dat ze een Real Madridje met de schaal deden

Wat betreft die schermen: er was natuurlijk wel iets voor te zeggen om geen enorme schermen neer te zetten op Museumplein. Je weet dat het compleet mis gaat als ze verliezen. Nu kun je pas alles opengooien en feestje vieren als het echt zo ver is.

Hehe ja, moest ook meteen aan Ramos denken. Ajax behoudt deze kapotte schaal ook, als herinnering. Ik vind het wel geinig, leverde een leuk filmpje op.

En ik snap de gemeente ergens ook wel. maar had ieder geval 1 plein een scherm gegeven en had voor extra politie daar gezorgd. Zo kwam het wel heel goedkoop over, of de gemeente zich er makkelijk vanaf wilde maken.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

KAMPIOENE, KAMPIOENE, KAMPIOENE OLE OLE!!!!

Iedere Ajacied gefeliciteerd met de 3de ster!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik blijf het hilarisch vinden dat de grootste Ajax hater van dit forum uitgerekend op de dag dat de 3e ster veroverd wordt in de binnenstad van Amsterdam

ergo dan ben je dus niet de grootste Ajax hater... ik moet er niet aan denken

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Het lijkt wel of iemand Kos z'n account heeft gehackt...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Enoh-drie-sterrenreporter.htm

Enoh interviewt mede Ajacieden Wat een grappig stuk zeg. Wat een leuke gozer is hij ook. Spreekt ook goed Nederlands, knap.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Durfde het niet aan! Heb de wedstrijd niet gezien, en bewust gekozen om te gaan trainen in de middag. 10 Minuten voor het einde toen ik eenmaal thuis was werd ik geroepen door m'n schoonmoeder om toch nog maar even te komen kijken de laatste minuten: toen wist ik dat het goed zat. Tv aangeslingerd, teletekst erop, beeldscherm bedekt met een handdoek, waarna langzaam verschuivend een 3 achter Ajax stond, en tot mijn blijdschap een 1 achter Twente.

Ik weet het, zeer laf. Ik heb dit jaar vrijwel alles gezien van Ajax (op misschien 3 wedstrijden na). Maar de traumatische gebeurtenissen van de afgelopen 7 jaar hebben er flink op in gehakt: al die keren dat ik live gekeken of geluisterd faalde ze. En wees eerlijk: wie gaf er ook maar een cent om Ajax op zondagmorgen.

* * * ! CL ! En een grotere kans dat helden als Jan en Wiel nog een jaartje blijven.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

En wees eerlijk: wie gaf er ook maar een cent om Ajax op zondagmorgen.

Eh, ik en 100.000 anderen in de stad? En ook velen voor de tv.

Beetje laf Materny. Iedereen was gespannen, maar je gaat de wedstrijd van het jaar, van de laatste jaren zelfs, toch niet expres missen? Kan het me niet eens voorstellen om die dag expres wat anders te doen

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Proficiat aan alle ajacieden hier (dat ik dat ooit nog zou zeggen)!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nu nog de naam goed leren typen.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het lijkt wel of iemand Kos z'n account heeft gehackt...

Rustig maar, ik heb geen seconde gejuicht of gelachen of zo heb zelfs een foto van mij op museumplein tussen alle Ajacieden met mn duimen omlaag en een boze kop .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Eh, ik en 100.000 anderen in de stad? En ook velen voor de tv.

Beetje laf Materny. Iedereen was gespannen, maar je gaat de wedstrijd van het jaar, van de laatste jaren zelfs, toch niet expres missen? Kan het me niet eens voorstellen om die dag expres wat anders te doen

Er is een verschil tussen hoop en feiten. En de feiten waren zo verschrikkelijk in het voordeel van Twente, dat kan gewoon niemand ontkennen. Natuurlijk had ik hoop, dat hadden al die 100.000 die zich lieten zien zondag. Maar na 7 jaar hopen, en enkele keren op de slotdag zo'n klap in gezicht krijgen waar je een week K.O van ligt: daar had ik gewoon geen zin meer in.

- Twente had de meeste ervaring.

- Twente stond er in lastigste uitwedstrijden: Bremen/Rubin/Zenith/PSV.

- Twente had in de drie eerdere ontmoetingen met Ajax dit seizoen 2x verdiend gewonnen, 1 gelijk.

- Ajax speelde afschuwelijk slecht de laatste wedstrijden. Ado - Nec - Excelsior - Heerenveen.

- Ajax moest persé winnen.

En je kunt zeggen wat je wilt, maar als jij verplicht € 200 moest inzetten op een evt. kampioen, dan had je ook Twente gekozen. Op die momenten is je verstand bovenliggende partij ipv. je gevoel.

Dus ja: het is inderdaad wat laf van me. Maar zo wilde ik mijn zondag beleven.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

(quote)

Rustig maar, ik heb geen seconde gejuicht of gelachen of zo heb zelfs een foto van mij op museumplein tussen alle Ajacieden met mn duimen omlaag en een boze kop .

Je zit in het verkeerde topic dan! MM user photo's jij hup hup!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

En je kunt zeggen wat je wilt, maar als jij verplicht € 200 moest inzetten op een evt. winnaar, dan had je ook Twente gekozen. Op die momenten is je verstand bovenliggende partij ipv. je gevoel.
Wow, echt niet! Liever 200euro verliezen dan inzetten op de concurrent. Stond vol achter Ajax, en terecht.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Bullshit man . Je gaat toch verstandig om met je geld. Dan mag je gevoel geen factor van belang zijn.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Het is niet alleen hoop, gewoon puur vertrouwen. Vind dat we beschikken over geweldige jonge jongens en dat is er nu eindelijk uitgekomen. Daar geloofde ik wel in, thuiswedstrijd + belangen. De strijdkracht was duidelijk aan onze zijde, en dat wist je (ik iig) wel van tevoren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.