- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Klopt, maar als je vlak na de wedstrijd niet teleurgesteld kan zijn om een verloren kampioenschap dan spoor je gewoon niet in mijn ogen
Munsterman baalde wel dat hij die 10 miljoen nu niet direct kon bijschrijven in de begroting hehe.
Tuurlijk, maar in een seizoen waarin je op één wedstrijd na het de treble niet haalt, overheerst het gevoel van trots meer dan teleurstelling.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Hebben we het nou nog steeds over het seizoen 2010/2011? Dat is verleden tijd. Afgelopen. Op naar het nieuwe seizoen! 
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Hebben we het nou nog steeds over het seizoen 2010/2011? Dat is verleden tijd. Afgelopen. Op naar het nieuwe seizoen!
Eerst maar even Groningen door de play-offs loodsen 
stinissen (crew films & series)
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Weet iemand waar ik het thuis shirt van Ajax kan bestellen met de drie sterren?
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Weet iemand waar ik het thuis shirt van Ajax kan bestellen met de drie sterren?
Kan niet, je moet die sterren er apart op laten drukken. Shirts voor het nieuwe seizoen zijn al gedrukt namelijk.
stinissen (crew films & series)
-
- 23494 berichten
- 77011 stemmen
Ok maar is las dat de shirts alsnog te koop waren.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Tuurlijk, die shirts met die 3 sterren komen er gewoon natuurlijk. Zou anders wel heel dom zijn van de kledingsponsor.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Ja de shirts met drie sterren zijn er ook, maar denk alleen in de fanshop van ajax.
Online krijg je een shirt met 2 sterren, boeie plak je die laatste er nog een keer op.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Weet niet hoe het precies zit, volgens mij koop je die shirts in de Fanshop zonder ster maar kan je ze bij de kassa gratis laten bedrukken als je het shirt daar koopt. Anders kost het geld. Vind die plaksterretjes sowieso niks. Ik wacht wel tot na dit se4izoen, als ze erin geborduurd worden. Dan zijn die sterren pas mooi.
Shirt met 2 sterren kan je die derde niet op doen. Positie van de sterren is compleet anders met die 2 sterren.Maar dat zijn ook de oude shirts Sjoerd. Nieuwe thuisshirts zijn nog niet beschikbaar.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Mag jij mij het nieuwe thuisshirt voor volgend seizoen aanwijzen
Uitshirt is al wel bekend, thuisshirt komt vaak rond de zomer(juni).
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Afbeeldingen kan ik niet vinden, maar hier staat toch dat de shirts al verkrijgbaar zijn.
Uitshirt heeft toch geen sterren?
Ajax-shirt met drie sterren zondag al te koop - Ajax - AD
EDIT: zie het al, alleen de crappy uitshirts zijn beschikbaar.
Wel een koopje trouwens, 75 pleuro en dan de sterren er ook nog gratis op 
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Die discussie heb ik altijd met anderen. Ik vind het allemaal prima hoor, ga jij maar lekker genieten van een italiaanse of spaanse competitie die 6 wedstrijden voor het einde beslist is.
Ik kijk lekker naar de eredivisie en voor mij is er geen competitie belangrijker dan onze eigen vaderlandse competitie, waar de bezettingsgraad van de stadions hoger dan ooit is en de spanning elk jaar om te snijden is.
Omdat je voor een team uit Nederland bent. Anders niet natuurlijk.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
Ondanks de verloren wegstrijd wordt ook het team van Twente gehuldigd. Dat is voor het winnen van de KNVB-beker, vorige week zondag. En een opvallende uitspraak van de Amsterdamse burgemeester Eberhard van der Laan: "Als Twente ook een schaal wil, moeten ze over de KNVB-beker heenrijden."
Baas.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ow? Er zijn nog play offs hoor! Nouja, niet voor elke club 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Nog half aan het bijkomen van de grandioze titel en de daarbij horende festiviteiten!!
Gefeliciteerd mijn mede Ajacieden!
KAMPIOEN 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Geiligheid
Vooral daaronder achter de bomen had je echt kut uitzicht
Zag mensen zelfs in de toppen van bomen die een metertje of 20/30 hoog waren. Gekkenwerk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik stond bij de bomen in het midden, links bij de foto. Ik moet echt niet middenin daar staan zeg, zou helemaal gek worden. Naast me klommen mensen in bomen, lantaarnpalen, busjes etc hehe
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
De laatste wedstrijden van het seizoen worden vaak gebruikt om het tenue voor het komende seizoen te tonen. SC Heerenveen deed dit ook in de troosteloze 0-0 remise tegen Roda JC in Kerkrade. De Friezen spelen in een Ajax-tenue komende jaargang. Maar dan met zwarte broeken en sokken. Het ziet er niet uit en we kunnen Heerenveen vast een geheim verklappen: in Amsterdam zijn deze shirts niet echt te gebruiken.
Wellicht was het een geste naar Bas Dost. De spits probeerde in de winterstop een vertrek naar de nieuwe landskampioen te forceren, maar deze ketste af op de harde opstelling van het bestuur van SC Heerenveen. De interesse van Ajax is inmiddels volledig bekoeld en nu krijgt de aanvaller alsnog de kans om komend seizoen zeventien, we bedoelen zestien, wedstrijden in het wit-rood-wit te spelen. Zou eigenlijk bekend zijn in Friesland dat er erg veel clubs in een rood/witte kleurencombinatie op eigen grond spelen?

http://www.vi.nl/Achtergronden/Nababbel/200494/Beeindigde-obsessie-schandalig-en-broederliefde.htm
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ik stond bij de bomen in het midden, links bij de foto. Ik moet echt niet middenin daar staan zeg, zou helemaal gek worden. Naast me klommen mensen in bomen, lantaarnpalen, busjes etc hehe
Zag je die 2 op die lantaarnpaal ook staan waarbij dat topje van de lamp de hele tijd wiebelde?
Ik zag ze al vliegen, gelukkig gebeurde erniks.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zag je die 2 op die lantaarnpaal ook staan waarbij dat topje van de lamp de hele tijd wiebelde?
Ik zag ze al vliegen, gelukkig gebeurde erniks.
Haha ja, dat was een paar meter bij me vandaag. Bovenste deel van de paal wankelde als een gek. Ik was effe bang dat hij een flinke klap omlaag zou maken, maar gelukkig niet.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Misschien ben ik dan nog tegen jou opgebokst 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, ik denk het wel ja. Was jij niet die jongen met dat Ajax shirtje en met die beker bier? 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Heb geen bier gehad hehe. Niet handig op zo'n dag als je de marathon van Amsterdam moet lopen.
Enoh is een geniaal interviewer 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ow? Er zijn nog play offs hoor! Nouja, niet voor elke club

orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Oja, rep en A&L en alle andere trouwe Ajacieden hier natuurlijk nog even vet GEFELICITEERD met het gister behaalde! Ik zie de toekomst ook zonnig in nu, Frank heeft ze nu aan het voetballen zoals het moet en met de nodige goed geplaatste aankopen (in ieder geval een spits!) en deze lijn verder trekken kan dit een team worden waarvan het weer iedere week smullen is geblazen!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik blijf met een smile alle berichten lezen. Heel wat anders dan al dat Ajax gebash van de afglopen zes jaar 
Gefeliciteerd, kampioenen!
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ik stond bij die bomen daar bovenaan.
. Ik zag echt geen drol.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.