• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.246 gebruikers
  • 9.388.579 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Danny Hesp, voorzitter VVCS:

Nesu is goed aanspreekbaar, maar heeft geen gevoel in zijn lichaam, van zijn kin tot zijn voeten.

Naar

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Danny Hesp, voorzitter VVCS:

(quote)

Naar

damn .. triest sportnieuws de laatste dagen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

'Nesu heeft geen gevoel in lichaam'

UTRECHT - Mihai Nesu is goed aanspreekbaar, maar heeft geen gevoel in zijn lichaam, van zijn kin tot zijn voeten. Dat zegt een woordvoerder dicht bij de spelersgroep van FC Utrecht.

De Roemeense linksachter (28) raakte vanochtend zwaar geblesseerd tijdens de ochtendtraining op sportcomplex Zoudenbalch. Hij kwam ongelukkig ten val in een duel met Alje Schut, die bovenop hem viel.

Een ambulance heeft de Roemeen inmiddels naar het ziekenhuis gebracht. Onderzoek moet duidelijk maken wat de ernst is van de blessure.

Nesu speelt sinds 2008 voor FC Utrecht. Daarvoor kwam hij uit voor Steau Boekarest. Nesu heeft tot dusver vijf wedstrijden gespeeld voor het Roemeense nationale elftal.

Utrecht speelt zondag thuis tegen AZ en moet winnen om kans te maken op een plek in de play-offs. De ploeg van Ton du Chatinier is wel afhankelijk van Heracles Almelo, dat achtste staat en ADO Den Haag op bezoek krijgt.

Lees ook net dat RTV Utrecht meldt dat hij gebroken nekwervels heeft en geopereerd wordt nu.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Wat vreselijk van Nesu. Lees je verontrustende berichten over dwarslaesie en gebroken nek en dan zijn er van die rare gasten op Voetbalzone die bang zijn dat hij de eventuele play-offs niet kan spelen. Alsof een voetbalwedstrijdje op zo een moment belangrijk is voor iemand die misschien de rest van zijn leven verlamd in een rolstoel moet gaan doorbrengen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

Wat vreselijk van Nesu. Lees je verontrustende berichten over dwarslaesie en gebroken nek en dan zijn er van die gasten op Voetbalzone die bang zijn dat hij de eventuele play-offs niet kan spelen. Alsof een voetbalwedstrijdje op zo een moment belangrijk is voor iemand die misschien de rest van zijn leven verlamd in een rolstoel moet gaan doorbrengen.

Joh, dat zijn veelal 15 jarige kinderen die helemaal niet doorhebben hoe ernstig het is. Neem het ze kwalijk zeg...

PS:

'Oriënterend gesprek tussen Van Gaal en Juventus'

10/05/2011 12:56

Louis van Gaal mag dan na zijn vroegtijdige vertrek bij Bayern München opteren voor een jaar aan de zijlijn, Juventus heeft de Nederlandse coach op het oog als nieuwe trainer.

Na het teleurstellende 2-2 gelijkspel tegen Chievo erkende Luigi Del Neri dat zijn positie als trainer van Juventus onder druk staat. 'Mijn toekomst? Dat zal je de clubleiding moeten vragen.'

Ook al loopt het contract nog een jaar door, Juventus is al bezig een opvolger te vinden voor Del Neri. Luciano Spalletti en Roberto Mancini lieten weten geen trek te hebben respectievelijk Zenit Sint-Petersburg en Manchester City te verlaten.

Naast Napoli-trainer Walter Mazzarri valt de naam Van Gaal steeds nadrukkelijker als kandidaat.

Volgens Corriere dello Sport voerde Fabio Paratici, assistent van algemeen directeur Beppe Marotta, al een oriënterend gesprek met een vertegenwoordiger van Van Gaal.

Het bericht dat Juventus praat met Van Gaal is niet geheel uit de lucht gegrepen. Van Gaal's echtgenote Truus zou begin april tijdens een etentje in een restaurant reeds een mogelijke verhuizing hebben aangekondigd. 'Misschien gaan we naar Turijn', zei ze volgens Bild iets te luid, zodat ook andere gasten het konden horen.

De 59-jarige Van Gaal liet na zijn ontslag bij Bayern weten komend seizoen geen functie te ambiëren in het voetbal. 'Ik denk dat ik een jaar ga rusten. Daarna zou ik graag weer een nationaal team coachen. Als er een mooie uitdaging langskomt zal ik dat overwegen', zei hij in maart.

Louis misschien naar de Oude Dame...

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Daar geloof ik niks van.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Louis niet naar Vite$$e om ze CL-kampioen te maken in een dubbele hangar

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Lekker logisch allemaal. afca.nl is een groep triestelingen, dat weet iedereen. Treurig als je daardoor negatiever naar Ajax zal kijken.

Dat vind jij ja. Is gewoon een site wat meer gericht is op de harde kern en mensen die voetbal wat anders beleven. En ook een site waar ook mensen van de verschillende harde kernen achter zitten. Ik vind er niks mis mee, is alleen wat onconventioneler en wat harder dan die politiek correcte sites.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dat vindt jij ja. Is gewoon een site wat meer gericht is op de harde kern. En waar ook mensen van de harde kern achter zitten. Ik vind er niks mis mee, is alleen wat onconventioneler en wat harder dan die politiek correcte sites.

Dat vind ik ja. Wat een mafkezen. Ze brengen Ajax ook nog eens enorm in diskrediet met dit soort stomme dingen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat vind ik ja. Wat een mafkezen. Ze brengen Ajax ook nog eens enorm in diskrediet met dit soort stomme dingen.

Tsjah, je kan natuurlijk ook politiek correct over alles zijn. Ik vind dat er niks mis is met zo'n sjaal. Zelf zou ik het ook nooit kopen, daar niet van hoor. Maar zo'n sjaaltje voor een klassieker, ach. Kan me herinneren dat jij dat liedje van Jantje ook niet zo erg vond.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Joh, dat zijn veelal 15 jarige kinderen die helemaal niet doorhebben hoe ernstig het is. Neem het ze kwalijk zeg...

Dat zou je denken. Leeftijden kan je zien, reacties van mensen tussen 24 en 36 jaar. Een 15-jarige heeft nog meer verstand. Maar goed, maakt verder weinig uit er zijn altijd types die de illusie hebben dat voetbal belangrijker is dan een mensenleven.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Dat was Nesu is overkomen is natuurlijk verschrikkelijk, zoiets wens je niemand toe. Een speler als Nesu haten is natuurlijk sowieso al dikke bullshit. Is nou niet bepaald een harde kern speler of zo.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Als Louis het pand van Juve betreed hoop ik wel dat er wordt ingezoomd op het hoofd van Toni

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Tsjah, je kan natuurlijk ook politiek correct over alles zijn. Ik vind dat er niks mis is met zo'n sjaal. Zelf zou ik het ook nooit kopen, daar niet van hoor. Maar zo'n sjaaltje voor een klassieker, ach. Kan me herinneren dat jij dat liedje van Jantje ook niet zo erg vond.

Ik vond dat liedje toen wel geinig ja. Achteraf was het alleen wel dom. Maar een sjaal of een shirt met zoiets? ik ben nog altijd van eigen ploeg supporten ipv tegen de andere ploeg doen. Wij zijn toch Ajacieden? Laat de rest van het land maar lekker anti doen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik vond dat liedje toen wel geinig ja. Achteraf was het alleen wel dom. Maar een sjaal of een shirt met zoiets? ik ben nog altijd van eigen ploeg supporten ipv tegen de andere ploeg doen. Wij zijn toch Ajacieden? Laat de rest van het land maar lekker anti doen.

Ben ik het ook mee eens hoor, sowieso altijd pro eigen ploeg. Alleen de clash met Feyenoord is natuurlijk van een andere orde. Maar het ging mij er meer om dat dit soort dingen al jaren worden verkocht, beetje raar die ophef. Nomak zijn opmerkingen zijn wat dat betreft ook onjuist inderdaad.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

FillumGek schreef:

Als Louis het pand van Juve betreed hoop ik wel dat er wordt ingezoomd op het hoofd van Toni

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

FEYENOORD NEEMT AFSCHEID VAN BRUINS, DE CLER EN VAN DIJK

Feyenoord zal de aflopende contracten van Luigi Bruins, Tim de Cler en Rob van Dijk niet verlengen. Ook de gehuurde spelers Marcel Meeuwis, Søren Larsen en Krisztián Simon zullen De Kuip komende zomer gaan verlaten. Technisch directeur Martin van Geel en hoofdtrainer Mario Been hebben het zestal dat dinsdag in persoonlijke gesprekken medegedeeld. Alle vertrekkende spelers ontvangen een uitnodiging voor een officieel afscheid rondom de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen.

==

Goed nieuws. Alleen Meeuwis had ik graag nog wat langer bij Feyenoord gezien. Zo'n type speler heeft Feyenoord absoluut nodig op het middenveld. Hopelijk doen ze een poging om Vormer te halen, al zie ik dat niet gebeuren.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Van Geel is de omgekeerde Laurent Blanc

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Feyenoord zal de aflopende contracten van Luigi Bruins, Tim de Cler en Rob van Dijk niet verlengen. Ook de gehuurde spelers Marcel Meeuwis, Søren Larsen en Krisztián Simon zullen De Kuip komende zomer gaan verlaten. Technisch directeur Martin van Geel en hoofdtrainer Mario Been hebben het zestal dat dinsdag in persoonlijke gesprekken medegedeeld. Alle vertrekkende spelers ontvangen een uitnodiging voor een officieel afscheid rondom de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen.

==

Goed nieuws. Alleen Meeuwis had ik graag nog wat langer bij Feyenoord gezien. Zo'n type speler heeft Feyenoord absoluut nodig op het middenveld. Hopelijk doen ze een poging om Vormer te halen, al zie ik dat niet gebeuren.

Feyenoord zit nu weer achter Dost en Geert Roorda aan. Inderdaad wel jammer dat Meeuwis vertrekt, speelde elke wedstrijd namelijk zeer degelijk. Bruins mag van mij vertrekken, nooit echt een geweldige speler geweest (beginjaren misschien). Ook balen dat Simon het nooit waar heeft kunnen maken.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Meeuwis kunnen ze er nog makkelijk bij hebben. Voegt meer toe, dan het lijkt. Die Simon en die Larsen hebben volgens mij ook geen ruk gespeeld toch?

Van Bruins zien ze eindelijk in, dat hij het (nog??) niet aan kan. Misschien is een subtopper wat meer voor hem. Minder druk.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Nomak schreef:

Dat mag dus allemaal? Maar Lex Immers mag niet roepen dat hij op jodenjacht gaat?

Hoe moeten ze dat gaan straffen? Dit is precies hetzelfde als spreekkoren, je kan niet iedereen straffen. Het verschil tussen Immers en die groep halve garen die dit bedacht hebben is dat Immers een voorbeeld functie heeft en zij niet. Als je dat verschil niet kan of wil zien, dan houdt het op.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

timbo_ schreef:

Wat een bespottelijk gedoe weer. En maar gek vinden dat veel mensen een hekel aan Ajax hebben/krijgen. Leedvermaak zal alleen maar groter worden, door acties als deze, mocht Ajax het niet redden. Hopelijk keren ze zich in Amsterdam snel af van deze ongein.

Ja, want andere clubs treden ook zo hard op spreekkoren en dergelijke .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nicolage Rico schreef:

==

Ben ik geheel met je eens. Ik ben overigens benieuwd wat er met onze Deen en onze mr. Teen gebeurd .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

FillumGek schreef:

Hahaha

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Ben ik geheel met je eens. Ik ben overigens benieuwd wat er met onze Deen en onze mr. Teen gebeurd .

Mr. Teen schijnt al weer mee te trainen zonder pijn las ik laatst.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Almighty schreef:

Ja, want andere clubs treden ook zo hard op spreekkoren en dergelijke .

Ik ken geen andere club waar supportersverenigingen of fanclubs op haar website sjaals verkopen met dergelijke teksten of shirt met verwijzingen naar bombardementen. Als dat wel gebeurt dan is dat net zo verwerpelijk en verwacht ik ook dat clubs dat veroordelen.

Spreekoren vind ik dan weer anders. Omdat je daar altijd pas achteraf stelling tegen kunt nemen. En dat gebeurt toch ook vaak genoeg?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

kos schreef:

Zo draag ik altijd dit tijdens de derby :

(afbeelding)

maar goed, ik spoor dan ook niet helemaal

Dit is rivaliteit. Hier beledig je helemaal niemand mee. Daarom totaal niet te vergelijken wat mij betreft.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

Hoe moeten ze dat gaan straffen? Dit is precies hetzelfde als spreekkoren, je kan niet iedereen straffen. Het verschil tussen Immers en die groep halve garen die dit bedacht hebben is dat Immers een voorbeeld functie heeft en zij niet. Als je dat verschil niet kan of wil zien, dan houdt het op.

Zoals ik al eerder zei, de club Ajax moet zo snel mogelijk een duidelijk signaal geven dat dit soort provocerende sjaals niet gewenst zijn in het stadion.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Dit is rivaliteit. Hier beledig je helemaal niemand mee. Daarom totaal niet te vergelijken wat mij betreft.

Nounou, met kakkerlakken beledig je natuurlijk een hele bevolkingsgroep

timbo_ schreef:

(quote)

Ik ken geen andere club waar supportersverenigingen of fanclubs op haar website sjaals verkopen met dergelijke teksten of shirt met verwijzingen naar bombardementen. Als dat wel gebeurt dan is dat net zo verwerpelijk en verwacht ik ook dat clubs dat veroordelen.

Spreekoren vind ik dan weer anders. Omdat je daar altijd pas achteraf stelling tegen kunt nemen. En dat gebeurt toch ook vaak genoeg?

Als jij dat denkt leef jij in een andere wereld dan ik. Spreekkoren worden zo goed als nooit bestraft.

Nomak schreef:

(quote)
Zoals ik al eerder zei, de club Ajax moet zo snel mogelijk een duidelijk signaal geven dat dit soort provocerende sjaals niet gewenst zijn in het stadion.

Je dacht zeker dat wanneer iemand openlijk zo'n bommen op Rotterdam shirtje draagt of zo'n sjaal om heeft ermee het stadion binnen komt? Dan zit je dus verkeerd. Er wordt ook tegenop getreden, alleen die heisa die men er om maakt is natuurlijk overdreven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.