- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Doe dat alsjeblieft nooit weer.
Oeh ah ochtend gymnastiek oeh ah fanatiek
Ze zullen zeker wel luisteren naar een fanatiek MovieMeter lid haha
Voor de rest is er overwegend positief op gereageerd, dus helaas...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vink arbiter bij 'finale' in Arena
Uitgegeven: 10 mei 2011 12:16
Laatst gewijzigd: 10 mei 2011 12:16
AMSTERDAM - Scheidsrechter Pieter Vink leidt zondag de beslissende wedstrijd in de eredivisie tussen Ajax en FC Twente. Dat maakte de KNVB dinsdag bekend.
FC Twente heeft in de Amsterdam Arena genoeg aan een gelijkspel voor de titel, Ajax moet winnen.
Beide ploegen speelden zondag in de bekerfinale ook al tegen elkaar. Toen was Kevin Blom scheidsrechter. FC Twente won na verlenging met 3-2.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
@A&L, Kos en Naomi Watts: lekker hoor.
Hehe, oke ik neem de woorden maar weer terug. Maar op tv leek het nog wat...
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen

hij heeft wel wat van allebei weg.. een soort Steven Stevens dus

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nog maar 5 dagen en een klein uurtje te gaan! 
Zit echt al dagen aan die vervloekte wedstrijd van zondag te denken. Eeuwige roem of eeuwige doem...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Komt goed, nog steeds alle vertrouwen erin.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Wauw, da's niet mis, erg zeg
Schut zal zich ook wel enorm kut voelen, zal vast geen opzet geweest zijn en dan kan het zomaar de carrière van je collega kosten...
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Hehe, oke ik neem de woorden maar weer terug. Maar op tv leek het nog wat...
Ik heb de aflevering niet gezien, dus ik weet niet hoe ze er daar uit zag.
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Dat is inderdaad heftig. Het is te hopen, dat het goed komt met hem.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
De Ajax-fanclub AFCA heeft voor de ontknoping van de titelstrijd met FC Twente een nieuw item toegevoegd aan de onlineshop: de Kut Kakkerlakken-sjaal, daarmee niet verwijzend naar FC Twente maar juist naar de eeuwige rivaliteit met Feyenoord.
De kreet 'kut kakkerlakken' kreeg vorig jaar landelijke bekendheid toen deze na de bekerzege op Feyenoord werd geroepen door Jan Vertonghen. De Ajacied kreeg er twee duels schorsing voor.
Het betreft volgens de fansite een 'zeer mooie woven sjaal van', met daarop de tekst: Het zijn maar kut kakkerlakken. Prijs: 12,95 euro.

FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
En je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat ie massaal wordt verkocht. Zie je straks allemaal sjaaltjes in het publiek met 'kut kakkerlakken' in plaats van je eigen clubnaam erop 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat mag dus allemaal? Maar Lex Immers mag niet roepen dat hij op jodenjacht gaat?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat mag dus allemaal? Maar Lex Immers mag niet roepen dat hij op jodenjacht gaat?
Snap je nou echt het verschil niet? Immers is een speler van ADO. Dit gaat om een groep die officieel niks met Ajax te maken heeft. Hetzelfde als jij een kut Joden shirt zou ontwerpen.
Overigens allemaal erg kansloos en treurig dit. Ajax moet niet geassocieerd worden met zulke kansloze lieden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ajax wint toch wel.
Ik wou dat ik jouw vertrouwen had...bah, wat een dagenlange stress wordt dit nog.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ik denk dat het Ajax thuisvoordeel het compenseert dat Twente aan een gelijkspel genoeg heeft.
Maar ik denk dat Ajax het gewoon meer wil.
Twente dat in Amsterdam kampioen wordt voor de 2de keer kan gewoon echt niet, dat zou de ergste vernedering uit de Ajax geschiedenis zijn en zo voelt de hele Arena dat. Dat zal de doorslag wel geven.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Overigens allemaal erg kansloos en treurig dit. Ajax moet niet geassocieerd worden met zulke kansloze lieden.
Je beseft toch dat dit allemaal komt door dat gedoe met Jan Vertonghen?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Wat een bespottelijk gedoe weer. En maar gek vinden dat veel mensen een hekel aan Ajax hebben/krijgen. Leedvermaak zal alleen maar groter worden, door acties als deze, mocht Ajax het niet redden. Hopelijk keren ze zich in Amsterdam snel af van deze ongein.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Wat maakt dat nou uit man. Lekker belangrijk wat fans voor een sjaals dragen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
De Ajax-fanclub AFCA heeft voor de ontknoping van de titelstrijd met FC Twente een nieuw item toegevoegd aan de onlineshop: de Kut Kakkerlakken-sjaal, daarmee niet verwijzend naar FC Twente maar juist naar de eeuwige rivaliteit met Feyenoord.
De kreet 'kut kakkerlakken' kreeg vorig jaar landelijke bekendheid toen deze na de bekerzege op Feyenoord werd geroepen door Jan Vertonghen. De Ajacied kreeg er twee duels schorsing voor.
Het betreft volgens de fansite een 'zeer mooie woven sjaal van', met daarop de tekst: Het zijn maar kut kakkerlakken. Prijs: 12,95 euro.
AFCA een fanclub?
Van welke amateuristische site heb je dit nieuwsbericht?
Daarnaast, nog lachwekkender dat dit een nieuwsbericht is. Je kan immers al jaren op www.antikakkerlak.be dit soort artikelen kopen.
Beetje kansloos dat er hierover gepraat wordt op MovieMeter. Elke club heeft wel van dit soort anti-aartsrivaal producten te koop. Je hoeft het niet te kopen natuurlijk...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je beseft toch dat dit allemaal komt door dat gedoe met Jan Vertonghen?
Haha denk je echt dat de term kut kakkerlakken door Vertonghen komt? Dan moet je dringend Ajax eens volgen.
Ajax heeft helemaal geen standpunt in te nemen, want die groep heeft niks met Ajax te maken. Als jij met een groep vrienden een groep opricht die gekke dingen roept, dan hoeft Roda daar toch ook niks mee te doen?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat een bespottelijk gedoe weer. En maar gek vinden dat veel mensen een hekel aan Ajax hebben/krijgen. Leedvermaak zal alleen maar groter worden, door acties als deze, mocht Ajax het niet redden. Hopelijk keren ze zich in Amsterdam snel af van deze ongein.
Lekker logisch allemaal. afca.nl is een groep triestelingen, dat weet iedereen. Treurig als je daardoor negatiever naar Ajax zal kijken.
Wat maakt dat nou uit man. Lekker belangrijk wat fans voor een sjaals dragen.
Mhow, komt wat stom over. Zoals Groningen toen ook deed met hun 200% anti Ajax shirtjes. Ook deze kakkerlakken teksten zijn kansloos.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat er meer over zo'n kutsjaal door een stel debielen (en wat Ajax daarmee zou moeten doen) gepraat wordt dan over datgene wat er met Nesu is gebeurd; triest ...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk dat het Ajax thuisvoordeel het compenseert dat Twente aan een gelijkspel genoeg heeft.
Maar ik denk dat Ajax het gewoon meer wil.
Twente dat in Amsterdam kampioen wordt voor de 2de keer kan gewoon echt niet, dat zou de ergste vernedering uit de Ajax geschiedenis zijn en zo voelt de hele Arena dat. Dat zal de doorslag wel geven.
Wat je zegt klopt wel. Al denk ik dat Twente goed op een gelijkspel kan spelen. Maar het zou wel de ultieme vernedering zijn jah, de titel verspelen in eigen huis aan de concurrent.
Ik denk dat een vroege goal voor 1 van de 2 teams de doorslag zal geven. Als Twente op 0-1 komt denk ik niet dat Ajax het nog goed kan maken. Als Ajax op 1-0 komt zal Twente weer wel moeten komen en dan kan het thuisvoordeel wel eens belangrijk zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Twente heeft gewoon veel meer kwaliteit, zowel individueel als collectief. Voorzie dan ook weinig problemen voor ze. Hebben bovendien ook genoeg spelers met ervaring en die het hoofd koel kunnen houden.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
AFCA een fanclub?
Van welke amateuristische site heb je dit nieuwsbericht?
.
Zal weer eens niet het sensatiebeluste AD zijn..
btw wel een eer om tijdens de ontknoping van de competitie waar Feyenoord geen reet mee te maken heeft toch nog zo'n bijzondere aandacht te krijgen 
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Elke club heeft wel van dit soort anti-aartsrivaal producten te koop. Je hoeft het niet te kopen natuurlijk...
precies.
Zo draag ik altijd dit tijdens de derby
:
maar goed, ik spoor dan ook niet helemaal
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Off-topic over ex-turnster verwijderd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.