• 17.424 nieuwsartikelen
  • 182.670 films
  • 12.581 series
  • 34.870 seizoenen
  • 658.033 acteurs
  • 200.548 gebruikers
  • 9.474.549 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4168 stemmen

Iedere keer als je denkt dat het niet spannender kan. Met die goal verschil kampioenschap van PSV heb ik tot nu toe de ergste dag van mn leven gehad hehe.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja dat kansloze Vites verpeste het toen weer eens voor ons.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En hoe oud is die post? Ik gok al jaren oud.

Deze is iig van september 2009:

Ajax&Litmanen1 schreef:

Vermeer maakt inderdaad veel foutjes en wat ook tegen zit is dat hij nogal klein is. Topkeepers zijn op een uitzondering na bijna allemaal lang.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Klopt toch wat ik zei? Lengte werkt ook in je voordeel, maar tegenwoordig merk je dat kleinere keepers het ook kunnen. Maar schattig dat je enorm je best doet om oude zonden van mij te vinden. timbo_ zal het vast wel weer enorm vermakelijk vinden.

Maar hoe oud was die 1e quote nou?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Al die PSVers hier zijn nogal gelaten vind ik trouwens. Gewoon kampioenschap vergooid. Rutten die opeens doet alsof het hem allemaal niks doet. Die zit daar volgend seizoen echt niet meer als trainer.

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4168 stemmen

Ik denk dat timbo op dit moment niks vermakelijk vind. Hele seizoen bovenaan staan en zoals gewoonlijk weer een terugval hebben

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vond het ook al lang duren voordat je je weer eens meldde in dit topic. We hebben je na Feyenoord-PSV bijzonder weinig hier horen praten over de competitie.

Als je je iets beter in mij verdiept had, had je gezien die ik hier de laatste maanden uberhaupt veel minder ben. Verder heb ik na nederlaag tegen Twente al gezegd dat we geen kampioen gingen worden dus om dat nu iedere week te herhalen is ook weer zo overdreven.

Tot slot heeft het er enkel bij Ajax vandaag uitgezien dat ze punten zouden laten liggen (Wat overigens volkomen logisch is aangezien die ook simpelweg de zwaarste tegenstander hadden) Twente en PSV zijn geen moment in de problemen geweest dus mijn analyse klopte ook nog.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Ik denk dat timbo op dit moment niks vermakelijk vind. Hele seizoen bovenaan staan en zoals gewoonlijk weer een terugval hebben

Timbo en Boordappel komen altijd bovendrijven als ze een stok vinden om mij een tik mee te geven, maar ik zit daar niet mee hoor

Ik typ soms ook verkeerde dingen, maar ben verder redelijk standvastig. Mensen die me een beetje volgen zullen dat wel zien, maar als je selectief gaat zoeken dan vind je altijd wel wat ja.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ach, als je maar niet elke week je mening aanpast zoals Derksen komt het wel goed met je.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Vermeer heeft ongenaakbare reflexen, als je ziet wat hij vandaag weer tegenhield en ook in vorige duels.. één van de betere keepers van de eredivisie. Maar Steek is natuurlijk wel een treetje hoger, die gaat dan waarschijnlijk over niet al te lange tijd de eredivisie verruilen voor een echte topcompetitie. Trouwens ook weer erg genieten van Eriksen vandaag, die kan ons het kampioenschap gaan leveren!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Met Verhoeven hadden wij nu in ieder geval 3e gestaan, ben ik van overtuigd.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Klopt toch wat ik zei? Lengte werkt ook in je voordeel, maar tegenwoordig merk je dat kleinere keepers het ook kunnen. Maar schattig dat je enorm je best doet om oude zonden van mij te vinden. timbo_ zal het vast wel weer enorm vermakelijk vinden.

Maar hoe oud was die 1e quote nou?

Oh, misschien best een paar jaar oud. Ik denk 3 of zo. Deze is nieuwer, juli 2010:

Ajax&Litmanen1 schreef:

Weer wordt duidelijk dat Vermeer gewoon niet de 1e keeper van Ajax moet worden. Drama weer die actie zeg. Steekie moet gewoon minimaal een jaar nog blijven want met deze clown pakken we weer een stel extra tegengoals.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

orbit schreef:

Vermeer heeft ongenaakbare reflexen, als je ziet wat hij vandaag weer tegenhield en ook in vorige duels.. één van de betere keepers van de eredivisie. Maar Steek is natuurlijk wel een treetje hoger, die gaat dan waarschijnlijk over niet al te lange tijd de eredivisie verruilen voor een echte topcompetitie. Trouwens ook weer erg genieten van Eriksen vandaag, die kan ons het kampioenschap gaan leveren!

De opvolger van van der Sar is bekend zei hij, maar hij mag nog niet zeggen wie het wordt. Ben benieuwd.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Hehe kijk, die post is er 1 waarmee je me hebt

Vermeer was toen ook een tijdje erg matig en maakte bepalende fouten. Mag ik dat zeggen als excuusje?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Of je bent zelf erg matig en maakt bepalende fouten

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Met Verhoeven hadden wij nu in ieder geval 3e gestaan, ben ik van overtuigd.

Ik ook.. het verschil is overduidelijk! Verder zijn er niet zoveel Nederlandse keepers die iedere week foutloos zijn, dus dat gejank over Vermeer is overdreven..

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Of je bent zelf erg matig en maakt bepalende fouten

Ik denk dat ik niet lang genoeg ben

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik denk dat ik niet lang genoeg ben

kos zou zeggen; dat is de minste van je problemen

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4168 stemmen

Speciaal voor kos

Meer lekkere video's vanuit het uitvak hehe:

Meer filmpjes, lekker nagenieten

YouTube - Kanaal van gilabelanda

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Is het niet logischer om met je gezicht naar het veld toe rond te springen?

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4168 stemmen

Logica hoef je niet te verwachten. Als je optimaal van voetbal wilt genieten moet je de televisie aanzetten Zelfde geldt ook voor vlaggen, spandoeken e.d. voor je neus. Hoort gewoon bij stadion wat mij betreft.

Daarnaast, kijk is op het veld en de omliggende vakken. Leegheid, ik zie geen reden waarom je persé het veld zou moeten zien

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Ik ook.. het verschil is overduidelijk! Verder zijn er niet zoveel Nederlandse keepers die iedere week foutloos zijn, dus dat gejank over Vermeer is overdreven..

Vermeer is een uitstekende keeper, alleen heeft hij zijn sterke en zwakke punten. Veel verwachten van een keeper blijkbaar dat ie all-round is, al zijn die zeer zeldzaam en spelen dan vaak in Spanje of Engeland.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Logica hoef je niet te verwachten. Als je optimaal van voetbal wilt genieten moet je de televisie aanzetten Zelfde geldt ook voor vlaggen, spandoeken e.d. voor je neus. Hoort gewoon bij stadion wat mij betreft.

Daarnaast, kijk is op het veld en de omliggende vakken. Leegheid, ik zie geen reden waarom je persé het veld zou moeten zien

Blijft dom om tijdens de wedstrijd met je rug naar het veld rond te springen.

Draai je 180 graden om en spring dan. Zie je ondertussen ook de wedstrijd waarvoor je hebt betaald.

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4168 stemmen

Bobo mentaliteit Heb wel is tijdens de match onder een doek of op de omloop gestaan. Of constant vlaggen voor mijn kop of fakkels. Hoort allemaal bij de supporterscultuur.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Nee, voetbalsupportersmentaliteit. Sfeer maken kan ook met je neus naar het veld toe.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nee, voetbalsupportersmentaliteit. Sfeer maken kan ook met je neus naar het veld toe.

Niet weer van deze flauwe woordspelingen .

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4168 stemmen

Na de wedstrijd met je neus naar het veld toe springen is natuurlijk wel een pré he Naomi Watts

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Waterreus zegt dat Vermeer bij de beste 3 keepers van Nederland hoort

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

rep_robert schreef:

Je zag het natuurlijk ook wel aankomen. PSV scoort gewoon niet makkelijk genoeg. Dan houdt het op. Na Twente uit komt gewoon naar voren dat PSV een groep heeft die niet goed in elkaar zit en vooral geen echt team is. Als je bovenaan staat gaat dan nog wel maar bij de minste of gerinste tegenslag is PSV gewoon mentaal niet sterk genoeg. Heb ook totaal niet het idee dat we zondag gaan winnen in Groningen.

Zou er wel bijzonder blij mee zijn want CL heb ik toch wel enorm gemist dit jaar.

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4168 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Waterreus zegt dat Vermeer bij de beste 3 keepers van Nederland hoort

Enige waar Waterreus wel verstand van heeft, keepen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.