- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2122 stemmen
Dat snap ik, maar ze kwamen er niet aan toe. Ze hebben alle risico's geminimaliseerd.
ja o.a. door amper over de middellijn te komen (tot de rode kaart dan). Zal ook wel strategie zijn, maar iig niet op de aanval spelen, of heel gedoseerd dan. Maw ook Barca past zich aan
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Messi is eengeval apart, maar dat brave maakt 'm ook wel een beetje saai.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Haha, zie Genee zijn woede inhouden jegens Derksen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2122 stemmen
Dat mag ook wel, maar laat al die mensen dan niet roepen dat 'het voetbal heeft gewonnen'. Vind het sluipmoordenaar spel van Real net zo goed voetbal als het schwalbe tikkitakie van Barca.
Bij Inter was dat fantastisch, lashiervoor ergens dat mensen dat niet mooi zouden vinden of zoiets maar Inter kreeg terecht veel credits daarvoor.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
VI is morgen toch pas?
Voorbeschouwing UEFA 1/2 finale op rtl7 nu. Hij was echt pissig op Derksen.
Ik heb er trouwens zin in, wordt volgens mij een mooie pot met veel aanvallend voetbal en een aantal doelpunten.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ja, dacht er net al aan, wist niet dat je me al had gequote 
Waar ging de aanvaring over dan?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Eh.. nee hoor.
Eehm, ja helaas toch wel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toch mooi hoe El Clasico hier zo intens beleefd wordt
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2122 stemmen
ja wie plant er nou ook 4 in een maand 
net weer een onvervalste schwalbe, dan heet je Hulk notabene
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4170 stemmen
Sowieso, 'voetbal heeft gewonnen'
. wat is dat voor intens sneue uitspraak zeg.
El Clasico heeft geen reet te maken met mooi voetbal of leuk de bal rondspelen. Bloed aan de paal, dat is wat er nodig is.
.
Mooi voetballen doe je maar in je eigen tijd, tegen Osasuna of zo.
Blij dat het voetbal heeft gewonnen 
Maar als alles geoorloofd is, dan zie ik het probleem dat calimero clubje Real Madrid maakt niet echt. Kansloos zooitje daar. Zelfs op de officiële website lopen ze zielig te doen. Lager kan een club niet zinken, als ik een verdwaald Real shirtje had dan was ie sowieso in de fik gegaan. Kansloze club. Ze gaan allemaal lekker mee in het niveauloze gedrag van Mourinho. En dan Barcelona een stel mietjes noemen
Het moet niet gekker worden.
Real Madrid, home of the pussy's!
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4170 stemmen
Heerlijk goaltje van Villareal. Lekker potje zo 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Laten we hier een nieuwe naam voor Mourinho verzinnen die beter bij hem past als The Special One.
Ikzelf had al The Special Loser en ik las ook al The Annoying One bij iemand. Maar we kunnen vast een betere verzinnen!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijke goal, ook altijd leuk om te scoren als de 1-0 juist zich constant lijkt aan te dienen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Haha, dan moet je toch eens wat beter kijken hoor.
Ik ben er mee eens dat je hier gewoon rood voor kunt geven en het is dus ook terrecht, maar geraakt wordt hij zeker niet.
Sorry, ik weet niet waarom ik dat getypt heb. Maar ik bedoelde: Als je overigens goed kijkt trekt Alves zijn been weldegelijk terug....
Ik weet niet hoe ik zo'n fout maak 
Maar wat ik eigenlijk bedoel is dat er bij dat filmpje telkens wat frames worden overgeslagen, dus zie je niet alles volledig. Daarnaast is het onmogelijk dat Alves trapt en dan zo uit zichzelf terugzwaait. Pepe raakt hem dus weldegelijk. Maar nogmaals, wij kunnen hier op onze gemak alles terugkijken dat kan de scheidsrechter niet, he 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laten we hier een nieuwe naam voor Mourinho verzinnen die beter bij hem past als The Special One.
Ikzelf had al The Special Loser en ik las ook al The Annoying One bij iemand. Maar we kunnen vast een betere verzinnen!
The One Day Special is mijn addition.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4170 stemmen
Hey bril,
Di Maria, Marcelo, Ramos & co zeker niet gezien gisteren, omdat je naar het hoofd van Mourinho zat te staren? 
Echt heel bizar dat er mensen zijn die zeuren over het gezeur van de Barca-spelers. Tunnelvisie. Oogkleppen. Specsavers.
Gebeurt niet vaak dat ik het met je eens ben. Maar hier zeg je toch wel iets zinnigs. Degene die niet ziet dat beide ploegen elkaar kaarten probeerde aan te naaien die moet toch echt is in de spiegel kijken. Hoort blijkbaar bij de classico, want ik zie het al drie duels gebeuren van beide kanten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Overigens was het de vorige wedstrijd wel heel erg, toen Real al na 1 minuut de eerste schwalbe maakte
En tuurlijk vielen de Barca spelers veel vaker, aangezien Real de ene na de andere vieze overtreding maakt al drie wedstrijden lang. En dan janken dat ze rode kaarten krijgen
Leer eerst is die apen in dat witte shirt om normaal en sportief te voetballen, dan krijg je een veel vriendelijkere wedstrijd.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Haha, zie Genee zijn woede inhouden jegens Derksen.
En gelijk heeft Genee. Slaat natuurlijk nergens op, als Derksen het zegt klopt het en als Genee het zegt niet. Derksen die heeft het net zo goed van een bron als Genee. Derksen vindt dat een betrouwbare bron, Genee blijkbaar ook. Echt zielig van de snor.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
The Special One Day Fly zou leuker zijn in dat geval...
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4170 stemmen
Special One vind ik meer dan prima, zoals ik al zei noemen ze Geestelijk gehandicapte mensen ook "speciaal".
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
En gelijk heeft Genee. Slaat natuurlijk nergens op, als Derksen het zegt klopt het en als Genee het zegt niet. Derksen die heeft het net zo goed van een bron als Genee. Derksen vindt dat een betrouwbare bron, Genee blijkbaar ook. Echt zielig van de snor.
Vertel het verhaal nu eens, las dit straks al maar heb het niet gezien...ben benieuwd.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4170 stemmen
Waar ging het over? Ben pas net terug van de bios 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4170 stemmen
Ik begrijp het ook wel hoor, het is El Classico, dan gaan zelfs spelers als Pedro op de grond liggen.
Bedoel je dezelfde Pedro als die Pedro die door Marcelo uit de wedstrijd is getrapt gisteren?
Bedankt Marcelo, want de vervanger Affelay gaf de assist op Messi 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2122 stemmen
Daarnaast is het onmogelijk dat Alves trapt en dan zo uit zichzelf terugzwaait.
juist
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4170 stemmen
Hahahaha. Ik weet genoeg.
Ik zou zeggen, lees NOS teletekst er is op na. Of lees een verslag op VI of Voetbalzone over de wedstrijd. Dan hoef je dit soort kansloze reacties ook niet neer te pennen. Real Madrid hield gewoon tegen gisteren.
100% feit, niks subjectiefs aan. Geeft maar weer aan hoe gekleurd jouw brilletje is.
Voetbalzone - Spaanse sportkrant haalt foto overtreding Pepe snel van website

Voetbalzone - Real Madrid countert Barça en stapt eveneens naar UEFA
²
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik ga het bij The Pathetic One houden! 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4170 stemmen
Ik blijf hem gewoon Mourinho noemen 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
juist
Is dit cynisch bedoelt of??? Alves die heeft namelijk een voorwaartse kracht, hij raakt de bal, je ziet dat Pepe opdat zelfde moment ook de bal raakt en dat de bal de andere kant opgaat, dat betekent dus dat Pepe dat zetje heeft gegeven dat de voorwaartse kracht is omgezet naar een achterwaartse kracht 
@Ajax&Litmanen1: Johan Derksen zei maandag in VI dat Yolanthe de vrouw van Hiddink had gebeld of Hiddink trainer zou willen worden bij Inter. Echter hadden een paar journalisten van het AD dit aan Sneijder gevraagd en die zei dat het pure onzin was. Genee heeft dit in het AD gezegd en vandaag ook in de studio. Johan zei daarop dat het logisch is dat Sneijder dat zegt, anders staan de kranten er vol van. Hij zei ook dat wat Genee doet niks met journalistiek te maken heeft, hij neemt het woord van de journalisten/Sneijder klakkeloos over. Dat van Derksen daarintegen was volgens hem wel volledig correct. Genee zegt hier weer op dat het dus zo is dat het bij Genee geen journalistiek is als hij iets van een bron hoort en bij Johan is dat wel zo. Johan zegt daar weer op dat hij bij hem wel gecontroleerd is en bij Genee niet. Zo ging het wel even door 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4170 stemmen
Villareal zelf een giga kans missen en in de tegenaanval ee penal tegen. Hoe dom. Al ging die speler al neer voordat ie werd geraakt 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Onterechte penalty voor Porto. 1-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.