• 17.505 nieuwsartikelen
  • 182.773 films
  • 12.601 series
  • 34.910 seizoenen
  • 658.139 acteurs
  • 200.614 gebruikers
  • 9.479.500 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Prachtig stukje film Reinbo!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

98 jaar is de beste man

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Het wordt allemaal wel erg eentonig nu zeg. Zie je de mensen die Real niet mogen ook de hele dag hier nieuwsartikelen plaatsen met anti dingen?

Hopelijk laat Barca vanavond een antwoord achter dat geschreven is met hun voetbal. Een mooie uitwinst in Bernabeu.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jammer, dat het de halve finale is en dat bepaalde genoemde spelers weg zijn, blijf 'm leuk vinden .

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Uiteindelijk spelen Barca en Real toch deze halve finale voor de lol. In de finale hebben deze ploegen tegen ManU enkel, maar een bijrol.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Hoor hier altijd over het gigantisch aantal Ajax supporters dat er in Nederland rondloopt. Lees ik vandaag dat Ajax 5000 kaarten heeft teruggestuurd voor de bekerfinale. Reden voor?

Quido

• 14650 berichten
  • 6147 stemmen

Ik denk dat het er niet meer dan 12.500 zijn in heel het land, dus het was ook belachelijk om te veronderstellen dat er 17.500 verkocht zouden worden. 'Beetje dom,' zou Maxima zeggen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

Hoor hier altijd over het gigantisch aantal Ajax supporters dat er in Nederland rondloopt. Lees ik vandaag dat Ajax 5000 kaarten heeft teruggestuurd voor de bekerfinale. Reden voor?

De combi regeling.

Naar Amsterdam toe, vanuit daar naar Rotterdam toe, wedstrijd kijken, terug naar Amsterdam en dan pas naar huis.

Heb het zelf 1x gedaan, is wel slopend zo'n dag en het kost enorm veel tijd.

En een ander belangrijk punt is denk ik dat de beker niet zo heel boeiend is. Leuk om te winnen, maar de echte finale tegen Twente is (als dit weekend niet de boel verpest wordt) een week na de bekerfinale.

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1601 stemmen

Ik heb geen goed gevoel over dit weekend tegen Heerenveen :S

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ik wel. Wordt een simpele driepunter voor Ajax. Mijn gevoel is na afgelopen weekend enorm goed. Zie nog eerder Twente of PSV wat verspelen komend weekend. Gebaseerd op wat? Mijn gevoel. 18 mei is het feest in Amsterdam. En voor de grapjassen, aan Ajax kant bedoel ik.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik wel. Wordt een simpele driepunter voor Ajax. Mijn gevoel is na afgelopen weekend enorm goed. Zie nog eerder Twente of PSV wat verspelen komend weekend. Gebaseerd op wat? Mijn gevoel. 18 mei is het feest in Amsterdam. En voor de grapjassen, aan Ajax kant bedoel ik.

Het jezelf continue zelfmoed inpraten wordt anders ook knap eentonig.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Ajax wint komend weekend niet.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En een ander belangrijk punt is denk ik dat de beker niet zo heel boeiend is. Leuk om te winnen, maar de echte finale tegen Twente is (als dit weekend niet de boel verpest wordt) een week na de bekerfinale.

Ben het helemaal met je eens wat de beker betreft maar vorig jaar werd er door de Ajax supporters ineens gedaan alsof de beker wel van levensbelang was.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Het jezelf continue zelfmoed inpraten wordt anders ook knap eentonig.

Ik praat mezelf geen moed in. Ik zei al een tijdje dat Ajax de titel pakt als PSV niet van Feyenoord wint. Daar blijf ik bij. 1-3 op Heerenveen en 2-1 op Twente.

timbo_ schreef:

Ajax wint komend weekend niet.

Vast wel. Zie PSV nog wel punten verspelen tegen Vitesse. Kan je uit bij Groningen vast met de voorbereidingen op komend seizoen beginnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

PSV wint de komende wedstrijden, Ajax speelt in Heerenveen gelijk en wint van Twente.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ben het helemaal met je eens wat de beker betreft maar vorig jaar werd er door de Ajax supporters ineens gedaan alsof de beker wel van levensbelang was.

Waar haal je die wijsheid vandaan? Vorig jaar boeide ook niemand wat er met de beker gebeurde. Maar doordat de finale Ajax-Feyenoord werd kwam er plots wel de nodige prestige bij kijken. Idem nu met de finale tegen Twente. Als finale is het wel een mooi affiche, dus hopelijk winnen we hem. Maar geen Ajacied die in huilen uitbarst als ze het niet winnen. De week erop is vele malen belangrijker. Sterker, ik zou alle 4 de bekers van vorig decennia inruilen voor de titel van dit seizoen.

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1601 stemmen

Naomi Watts schreef:

PSV wint de komende wedstrijden, Ajax speelt in Heerenveen gelijk en wint van Twente.

Jij bent toch Feyenoorder? Ik meende dat je eerst nog hoopte dat Twente kampioen zou worden..

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Don_Rubens schreef:

(quote)

Jij bent toch Feyenoorder? Ik meen dat je eerst nog hoopte dat Twente kampioen zou worden..

Naomi is voor Ajax, maar heeft ooit een weddenschap verloren waardoor hij nu continue moet doen alsof hij Ajax kut vind

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don_Rubens schreef:

(quote)

Jij bent toch Feyenoorder? Ik meende dat je eerst nog hoopte dat Twente kampioen zou worden..

Ik hoopte dat Ajax het niet zou worden. Met mijn scenario komt dat alsnog uit. PSV op doelsaldo kampioen, mooi toch?!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Naomi is voor Ajax, maar heeft ooit een weddenschap verloren waardoor hij nu continue moet doen alsof hij Ajax kut vind

Je mag me veel noemen maar dit gaat te ver .

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Hehe blader net even de nieuwe VI in, bij die lezersbrieven staat altijd een interview met een abonee. Die man is fel anti Ajax, maar zegt wel dat Ajax wel het beste voetbal speelt dit seizoen en dat ze hoe erg hij het ook vind wel de titel gaan pakken

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1601 stemmen

Ajax het beste voetbal?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Hehe blader net even de nieuwe VI in, bij die lezersbrieven staat altijd een interview met een abbonee. Die man is fel anti Ajax, maar zegt wel dat Ajax wel het beste voetbal speelt dit seizoen en dat ze hoe erg hij het ook vind wel de titel gaan pakken

Aangezien jij altijd van de taalfouten bent. Abbonee kan echt niet hoor .

schram101

• 16748 berichten
  • 2365 stemmen

Wat een idioot

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1601 stemmen

Hoe denken jullie dat het gaat aflopen met dat onderzoek naar de vertoonde beelden van de doelpunten van Feyenoord in de Arena?

Zal toch vast geen puntaftrek worden? Gewoon een geldboete ofso?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Aangezien jij altijd van de taalfouten bent. Abbonee kan echt niet hoor .

Ik typ soms te snel merk ik

schram101

• 16748 berichten
  • 2365 stemmen

Don_Rubens schreef:

Hoe denken jullie dat het gaat aflopen met dat onderzoek naar de vertoonde beelden van de doelpunten van Feyenoord in de Arena?

Zal toch vast geen puntaftrek worden? Gewoon een geldboete ofso?

Zal wel met een sisser aflopen. Ik verwacht helemaal geen sancties.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

De combi regeling.

Naar Amsterdam toe, vanuit daar naar Rotterdam toe, wedstrijd kijken, terug naar Amsterdam en dan pas naar huis.

Heb het zelf 1x gedaan, is wel slopend zo'n dag en het kost enorm veel tijd.

Die hele beker heeft zn beetje charme die het nog had verloren, mede door zulke combis en vorig jaar. Toch blijft het inderdaad leuk om mee te maken en te winnen. Zou liegen als ik zeg dat ik nooit in de rij sta voor kaartjes. Maar 12.500 kaarten is ook wel schandalig weinig hoor...

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Die hele beker heeft zn beetje charme die het nog had verloren, mede door zulke combis en vorig jaar. Toch blijft het inderdaad leuk om mee te maken en te winnen. Zou liegen als ik zeg dat ik nooit in de rij sta voor kaartjes. Maar 12.500 kaarten is ook wel schandalig weinig hoor...

De kaartverkoop valt inderdaad tegen, maar ik snap het ergens wel. Ajax won de beker al in 2003, 2006, 2007 en 2010. Nu alweer een finale. Dit kennen we nu wel, terwijl de mensen echt snakken naar de titel. Dan snap ik best dat een hoop nu maar de beker eens laten schieten. Ajax-Twente voor de competitie is al wel stijf uitverkocht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.