- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Overigens zet Barca met fenomenaal voetbal een 0-1 om in 3-1. Zelfs NW en Kos zullen moeten toegeven dat dit voetbal is om je vingers bij af te likken (Messi
).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En een Tiendalli die bang was in de Kuip gaat het qua zenuwen wel redden in het Nederlands Elftal?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Anita vind ik ook onderschat hoor, das een leuk pispaaltje voor de media en hier.
Maar die goal van Eto's was dat niet meer een probleem van het centrum? Daarnaast kwamen ze ook vanaf links, dus sowieso niet eens het gebied va Tiendalli.
Doet er niet toe. hij stond daar toch. En dan zo toe staan kijken.
Anita is zwaar overschat imho.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Maar misschien dat zo'n jongen zich verder ontwikkelt? Zoals nu het geval is? Vind hem beter dan elke andere Feyenoord verdediger van de laatste jaren.
Hij kon zich bij Feyenoord wel verder ontwikkelen, maar hij kon niet met de druk omgaan. Vind het nog steeds een zeer beperkte voetballer. De Vrij, Vlaar en Martins Indi (nu al) zijn beter in de verdediging. En het is logisch dat het lekkerder voetbalt in een team dat draait.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En een Tiendalli die bang was in de Kuip gaat het qua zenuwen wel redden in het Nederlands Elftal?
Het legioen is wel iets anders dan oranje supporters.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Absoluut niet.
Maar goed, als Anita voor de backpositie in aanmerking komt, dan kan iedereen er voor in aanmerking komen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja die verwachten nog meer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Overigens zet Barca met fenomenaal voetbal een 0-1 om in 3-1. Zelfs NW en Kos zullen moeten toegeven dat dit voetbal is om je vingers bij af te likken (Messi
).
En sinds wanneer ben ik anti Barca? (mijn favoriete voetballers spelen er notabene) Ik ben pro Barca, Barca is geweldig bezig idd. Ik schakel ook af en toe
.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Meer vertrouwen moeten geven? Kom op zeg. Hij heeft genoeg kansen gehad en ze allemaal verneukt. Bij een provinciaal clubje prima maar kan niet met druk omgaan. Zover is duidelijk.
100% mee eens.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Doet er niet toe. hij stond daar toch. En dan zo toe staan kijken.
Anita is zwaar overschat imho.
Wie overschat hem dan? Iedereen staat op de 1e rij om hem altijd af te zeiken. De enige 2 die vertrouwen in hem hebben zijn Jol en van Marwijk, ook de mensen die er het best over kunnen oordelen lijkt me(en de belangrijksten). Hij doet het gewoon prima op de linksback positie, heb vd Wiel veel meer fouten zien maken dan Anita for so far.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Meer vertrouwen moeten geven? Kom op zeg. Hij heeft genoeg kansen gehad en ze allemaal verneukt. Bij een provinciaal clubje prima maar kan niet met druk omgaan. Zover is duidelijk.
Ik betwijfel of ie die steun ook in woord wel heeft gekregen van Verbeek. Lijkt me typisch een trainer die de druk op een verkeerde manier kan opvoeren als je daar gevoelig voor bent.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
100% mee eens.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Anita vind ik ook onderschat hoor, das een leuk pispaaltje voor de media en hier.
Maar die goal van Eto's was dat niet meer een probleem van het centrum? Daarnaast kwamen ze ook vanaf links, dus sowieso niet eens het gebied va Tiendalli.
Die goal is geen fout van wie dan ook; dat is gewoon een schitterende treffer van Eto'o, valt niet te verdedigen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verbeek is een half jaar trainer geweest, hij heeft een jaar of drie onder contract gestaan.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Absoluut niet.
Maar goed, als Anita voor de backpositie in aanmerking komt, dan kan iedereen er voor in aanmerking komen.
Da's natuurlijk iets te makkelijk gedacht. Destijds kon hij niet met de druk van de Kuip om gaan, maar je moet ook rekening houden met het feit dat die jongen zich inmiddels ontwikkeld heeft. Hij heeft een prima seizoen achter de rug, is met Twente landskampioen geworden (volgens mij telt dat ook in de Mickey Mouse League nog wel ergens voor) en houdt zich vooralsnog in de Champions League tegen Inter goed staande. Misschien wordt het niets in het Nederlands elftal, maar het lijkt me duidelijk dat hij wel een kans heeft verdiend.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Die goal is geen fout van wie dan ook; dat is gewoon een schitterende treffer van Eto'o, valt niet te verdedigen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En sinds wanneer ben ik anti Barca? (mijn favoriete voetballers spelen er notabene) Ik ben pro Barca, Barca is geweldig bezig idd. Ik schakel ook af en toe
.
Dacht dat jij ook weleens moeite had om de superioriteit van Messi te bevestigen, maar dan vergis ik me. Blijf benieuwd naar de reactie van Kos.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Overigens houdt Rangers al 64 minuten stand bij Man United uit. Erg knap, vooral na het collectief afkraken van het Schotse voetbal sinds Celtic van Utrecht verloor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dacht dat jij ook weleens moeite had om de superioriteit van Messi te bevestigen, maar dan vergis ik me. Blijf benieuwd naar de reactie van Kos.
Het is een fenomeen maar je hebt wel gelijk over het feit dat ik niet zon Messi fan ben, maar onnavolgbaar is ie wel hoor. Wil best lid worden van je fanclub. Ik ben meer van Team Xavi en Iniesta.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Wat mij betreft zet ik ze in dezelfde team en het toeval wil dat ze dat in het echt ook nog is bij elkaar spelen 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Overigens houdt Rangers al 64 minuten stand bij Man United uit. Erg knap, vooral na het collectief afkraken van het Schotse voetbal sinds Celtic van Utrecht verloor.
Het schotse voetbal is al veel langer drama. Vorige edities verloren de Rangers ook kansloos in de CL zelfs tegen Artmedia die Cypriotische ploeg.
Als ze een Manchester een punt kunnen pakken zou dat natuurlijk wel ongekend zijn voor de Rangers ..
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Je begrijpt het verkeerd. Tiendalli kon de druk bij voorbaat al niet aan. Heeft geen bal goed geraakt. Het publiek in de Kuip is nog erg mild geweest.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Man U speelt met een B team, gun daarom Rangers wel een puntje.
Ruiz laat trouwens wel zien dat ie het niveau aan kan wat mij betreft. Paar heerlijke acties al gehad over de as.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vind Ruiz net als Suarez altijd zo mooi meeknokken achterin als er even teveel druk op de ploeg komt te staan.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Het is een fenomeen maar je hebt wel gelijk over het feit dat ik niet zon Messi fan ben, maar onnavolgbaar is ie wel hoor. Wil best lid worden van je fanclub. Ik ben meer van Team Xavi en Iniesta.
Iniesta vind ik een maricon, maar dat heeft een andere reden. Ben ook altijd weg geweest van Xavi hoor.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Vind Ruiz net als Suarez altijd zo mooi meeknokken achterin als er even teveel druk op de ploeg komt te staan.
Helemaal waar. Dat zie ik El Ham en de gehaktbal nog niet zo snel overnemen morgen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nu helemaal gelijk in poule A
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
De pijp is wel leeg bij Twente, die hebben geen noot meer geraakt de tweede helft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Iniesta vind ik een maricon, maar dat heeft een andere reden. Ben ook altijd weg geweest van Xavi hoor.
Daar heb ik alle begrip voor hoor, ik krijg vaak opmekringen naar mijn hoofd geslingerd als ik in mijn shirt van Iniesta rondloop
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.