- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1860 stemmen
Oh ja, sorry! Wat is Sneijder een waardeloze voetballer zeg
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Inter valt redelijk tegen, die vrije bal heeft ze de nek omgedraaid. Lekker vermakelijk dit.
Inter wordt vastgezet door een te goede ploeg als Twente. Kijk maar naar je TV.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Twente staat gewoon verdiend voor. Inter 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
http://www.vi.nl/Nieuws-item/186692/Brute-overtreding-kost-Burdisso-slechts-twee-duels.htm
Vervolg van die brute overtreding van het afgelopen weekend. Ongelooflijk dit 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
http://www.vi.nl/Nieuws-item/186692/Brute-overtreding-kost-Burdisso-slechts-twee-duels.htm
Vervolg van die brute overtreding van het afgelopen weekend. Ongelooflijk dit
Zo'n laaier zou een goed aantal seizoenen schorsing MOETEN krijgen. Dan is het pas deels rechtvaardig.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Inter wordt vastgezet door een te goede ploeg als Twente. Kijk maar naar je TV.
Je ziet dus duidelijk dat Inter geen stap teveel doet. Denk dat jij dit ook wel ziet?
Ze laten Twente voetballen.
Desalniettemin speelt Twente gewoon erg goed, gewoon schijt hebben aan de reputatie en er gewoon vol voor gaan. Alleen dat houden ze nooit heel lang vol. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
Eto'o vind ik overigens wel heel zwak spelen, ballen springen nog gewoon van z'n voet.
edit: LOL, gelijk scoort ie een heerlijke goal.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
We hebben er gewoon allemaal geen reet verstand van 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
When the Reds go marching in?
Wannabe Liverpool 
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Mooie goal hoor.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ben blij dat ik vergeten ben op iets te gokken. Had alles zo' n beetje fout gehad.
Janko 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Prima potje. Twente bewijst maar weer eens dat vol op de aanval spelen loont.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Prima potje. Twente bewijst maar weer eens dat vol op de aanval spelen loont.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
In Milaan had Twente echt niet zo gevoetbald hoor. Morgen zal Ajax denk ik ook conservatief spelen. In de ArenA verwacht ik wel 3x een aanvallend ingesteld Ajax.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat kan voetbal toch een leuk spelletje zijn, met twee ploegen die het tempo in de wedstrijd willen houden, veel inzet en een lekker nat veld.
Tiendalli speelt wel heel erg goed (al heeft ie wel erg veel risico in zijn spel naar mijn zin). Het blijft toch ongelofelijk dat Feyenoord zo''n speler bij het oud vuil zet en gratis laat gaan. Dat zijn juist de spelers die Feyenoord er weer een beetje bovenop hadden kunnen helpen.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Ajax moet (en zal) aanvallend gaan spelen. Dat is de enige manier.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Precies waarom ik zo'n hekel aan Inter heb, het domineert niet en gaat dadelijk toch gewoon weer winnen. Als beste ploeg van Europa moet je dirigeren, niet alleen reageren.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Tiendalli speelt wel heel erg goed (al heeft ie wel erg veel risico in zijn spel naar mijn zin). Het blijft toch ongelofelijk dat Feyenoord zo''n speler bij het oud vuil zet en gratis laat gaan. Dat zijn juist de spelers die Feyenoord er weer een beetje bovenop hadden kunnen helpen.
Zeer matige voetballer. Bij Feyenoord had hij het schijt in zijn onderbroek staan als hij het veld in de Kuip betrad. Hij speelde zeer onzeker en vooral erg slecht. Was echt een logische keuze om hem geen contract meer te geven.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Blijf het vreemd vinden dat die presentatoren en analisten zo verbaasd doen dat Twente zo goed speelt en steeds verrast overkomen, terwijl toch al langer duidelijk is dat die ploeg gewoon prima voetbal speelt. Dit verbaast mij in ieder geval totaal niet. Alleen Janko blijf ik een dissident vinden, maar goed, zolang ie ze binnenknikt of -loopt is er niks aan de hand.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ajax moet (en zal) aanvallend gaan spelen. Dat is de enige manier.
Maar in Madrid zonder Suarez en Vertonghen? Dan wens ik mn ploegje veel sterkte als ze vol op de aanval gaan spelen morgen.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Vol op de aanval spelen is ook weer wat overdreven. Twente speelt gewoon zoals het hoort. Ze komen er uit zodra het kan en rennen bij balverlies niet als gekken terug naar hun eigen zestien en zetten gedoseerd druk. Als Inter begint met opbouwen bij de verdedigers zakken de aanvallers terug tot ietsje over de middellijn en worden de ruimtes klein gehouden. Iets wat niet meer dan verstandig is gezien de counter-kwaliteiten van Inter. Twente kan op haar beurt weer relatief goed er uit komen vanwege spelers als Janssen die de bal nooit kwijtraken, altijd aangespeeld kunnen worden en bijna altijd de opening weten te vinden. Ook laat Inter zijn tegenstander het liefste een beetje komen om in de omschakeling met Sneijder die tussen de linies loopt. Wel een boeiende wedstrijd tot nu toe waarin Twente een goede indruk maakt.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Zeer matige voetballer. Bij Feyenoord had hij het schijt in zijn onderbroek staan als hij het veld in de Kuip betrad. Hij speelde zeer onzeker en vooral erg slecht. Was echt een logische keuze om hem geen contract meer te geven.
Maar misschien dat zo'n jongen zich verder ontwikkelt? Zoals nu het geval is? Vind hem beter dan elke andere Feyenoord verdediger van de laatste jaren.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Ik heb het al vaker gezegd, maar Tiendalli mag van mij de nieuwe linksback van het Nederlands elftal worden. Of gaat iemand met droge ogen beweren dat Anita of Pieters beter zijn?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Twente gaat ze gewoon pakken. Afstraffen dat laffe voetbal. Wedstrijd doet me een beetej denken aan Nederland - Brazilie. Als de outcome hier maar ander is, kom op Tukkers.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Maar misschien dat zo'n jongen zich verder ontwikkelt? Zoals nu het geval is? Vind hem beter dan elke andere Feyenoord verdediger van de laatste jaren.
Precies. Tiendalli is snel, atletisch en heeft een redelijke techniek. Bij uitstek de eigenschappen die tegenwoordig gevraagd worden in de top. Vele malen beter dan de Vrij en de Cler en kan ook nog eens centraal spelen als het moet. Ze hadden hem gewoon wat meer vertrouwen moeten geven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb het al vaker gezegd, maar Tiendalli mag van mij de nieuwe linksback van het Nederlands elftal worden. Of gaat iemand met droge ogen beweren dat Anita of Pieters beter zijn?
Maakte bij die goal van Eto'o niet echt een goede indruk maar ben het wel eens met je. Beter dan Anita en Pieters, of je moet nog een goede LB kunnen naturaliseren
. Anders de beste optie lijkt me.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Precies. Tiendalli is snel, atletisch en heeft een redelijke techniek. Bij uitstek de eigenschappen die tegenwoordig gevraagd worden in de top. Vele malen beter dan de Vrij en de Cler en kan ook nog eens centraal spelen als het moet. Ze hadden hem gewoon wat meer vertrouwen moeten geven.
Meer vertrouwen moeten geven? Kom op zeg. Hij heeft genoeg kansen gehad en ze allemaal verneukt. Bij een provinciaal clubje prima maar kan niet met druk omgaan. Zover is duidelijk.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
4 doelpunten, die nog eens mee met een toto 
En Tiendalli tja, da's makkelijk kletsen achteraf.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Anita vind ik ook onderschat hoor, das een leuk pispaaltje voor de media en hier.
Maar die goal van Eto's was dat niet meer een probleem van het centrum? Daarnaast kwamen ze ook vanaf links, dus sowieso niet eens het gebied va Tiendalli.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
4 doelpunten, die nog eens mee met een toto 
En Tiendalli tja, da's makkelijk kletsen achteraf.
Ach, als je 'm er nu weer neerzet gaat het weer fout.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.