- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Harde kern Moldavie:

Leuk dat Sneijder terughoudend was en dat ze het moeilijk tegen Moldavie krijgen, omdat die zich al tijden verheugen om tegen het grote Nederland te spelen. Dat overdreven respect en ingraven word ik altijd een beetje treurig van.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Harde kern Moldavie:
(afbeelding)
Leuk dat Sneijder terughoudend was en dat ze het moeilijk tegen Moldavie krijgen, omdat die zich al tijden verheugen om tegen het grote Nederland te spelen. Dat overdreven respect en ingraven word ik altijd een beetje treurig van.
Zijn dat de deelnemers van het Eurosong festival 2010?
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Berichtje van SBS 6:
Jan Joost van Gangelen verzorgt de presentatie en ontvangt de gebroeders Koeman en Nigel de Jong in de studio. De spelers worden langs de lijn geïnterviewd door Hans Kraay jr. en het commentaar bij de wedstrijd komt van sportverslaggever Leo Oldenburger. SBS 6 Sport: Kwalificatie EK 2012: Moldavië – Nederland is aankomende vrijdag om 19.55 uur live te zien bij SBS 6.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Sjakie Polak moet gewoon analist worden, mooie televisie.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Sjakie Polak moet gewoon een eigen programma krijgen. Een real-life soap ofzo, genaamd Gewoon Sjakie.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord volgt (nog altijd zonder geld) de 'nieuwe Kanu' die bij ADO op stage is
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Adi
, van die club van Tscheu La Ling. No contest voor ADO.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Feyenoord volgt (nog altijd zonder geld) de 'nieuwe Kanu' die bij ADO op stage is
.
Groningen heeft ook interesse, dacht ik.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
van der Vaart zou zichzelf altijd opstellen. Nu nog een positie voor hem vinden.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Goed zo 
De Belgen zijn overigens inmiddels aan het ballen op de Sporza, het voorprogramma voor de kraker van vanavond.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
het voorprogramma voor de kraker van vanavond.
Hoho, Nigel speelt niet hè.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hehe, inderdaad.
Voor de voetbalshow van vanavond dan.
De Beste Middenvelder Van De Eredivisie zit bij de Belgen gewoon op de bank trouwens...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Oh dat zou kunnen.
Wel een leuk hotseknotsbegonia-potje. België heeft alleen 0 creativiteit in de ploeg, van een middenveld Van Damme - Fellaini - Simons - Witsel hoef je geen mooie steekpass te verwachten, dat is echt alleen maar power.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Overigens is hij verre van de beste
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Sterker hij is niet eens middenvelder. Het was een quoteje waar ik destijds erg hard om heb moeten lachen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
De Beste Middenvelder Van De Eredivisie zit bij de Belgen gewoon op de bank trouwens...
Heb je het nu over Bart Goor?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Speelt ie in de eredivisie dan? Al wat jaartjes geleden hoor
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Speelt ie in de eredivisie dan? Al wat jaartjes geleden hoor
.
2004/2005. 1 Seizoen: Zijn eerste woorden: "Waarom zouden we geen kampioen worden?" Ik vond het maar een drama.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja maar dat lag ook aan Gullit. Bart Goor is ook een drol eerste klas, wat een jankerd. Maar dat vind ik van bijna al die voetballende belgen hier. Vertonghen bovenaan, op eenzame hoogte.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ja maar dat lag ook aan Gullit. Bart Goor is ook een drol eerste klas, wat een jankerd. Maar dat vind ik van bijna al die voetballende belgen hier. Vertonghen bovenaan, op eenzame hoogte.
Die kakkerlak. bedoel je?
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Zijn kapsel wel
.
Ook.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Eens even kijken of die Moldaavse slager en leermakers er wat van bakken. En VdV natuurlijk!
Oja en Barca 'volgt' (wie niet) Van Wolfswinkel, die in Spanje overigens de nieuwe Van Basten genoemt wordt
. Leve de voetballerij
.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Godsamme, die Pieters loopt ook weer voor het eerst met voetbalschoenen aan he? 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tikkie Takkie Tikkie Takkie
Les: Sneijder en VdVaart NOOIT meer uit elkaar halen. Wat een genot 
Oranje 
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ah, de Hamster scoort tegen Moldavie
*snurk* .
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Zag ik die Van der Vaart nu aangehouden worden in dat wegpolitie programma?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.