• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.091 films
  • 12.281 series
  • 34.114 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.320 gebruikers
  • 9.392.816 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3596 stemmen

Hahahha nu is nie goeie moment voor grapje.

Echt wel !!!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Gertjan Verbeek verliest wel in rap tempo alle symphatie die men nog voor hem over had zeg. Wat een sneue hork is die vent momenteel. Zo was ie bij Heracles toch niet zo erg? Als je die beelden van net weet zag..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gewoon sneu ventje geworden ja, hij heeft nodig eens een goede beurt nodig, maar dan mag hij wel wat aardiger tegen de vrouwen gaan doen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Volgens mij zoekt Verbeek zijn lol meer op zijn boerderij. Daar loopt vast wel een hitsige koe rond

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Anatolia schreef:

(quote)

(quote)

Zegt het begrip "metafoor" jullie nou werkelijk niets? Als ik zeg dat ik "zo honger als een paard" heb gaan jullie er van uit dat ik naar de weide ga om gras te vreten?

De vergelijking met het strafrecht was slechts om de praktische overwegingen in dergelijke situaties te verduidelijken. De vergelijking met ontvoeringen was slechts om een drogreden te benadrukken. Reageer niet op de metaforen; reageer op de argumenten.

(quote)

De kern van de zaak is dat jij accepteert dat de recidivist (!) De Jong benen mag breken, want "dat hoort bij het spel", ook al heeft dat tot gevolg dat zijn medespeler het spelletje juist daardoor niet kan spelen. Daar kan ik met mijn hoofd gewoon niet bij. Nogmaals: wat hebben spelers als Messi dan nog te zoeken op het veld?

Nogmaals voor de zekerheid: RE-CI-DI-VIST.

Snap prima de metafoor, ik vind het echter geen goede. En wat is er nu leuker dan om Messi drie meter door de lucht te zien vliegen na een tackle van De Jong als Nederland tegen Argentinië speelt? Verheug me er nu al op. (Hoeft niet z'n been te breken, maar als Messi (of schrijf je Meissi? ) het veld af moet zou wel fijn zijn, toch?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zelf ook op voetbal gezeten Reinbo?

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Reinbo schreef:

En wat is er nu leuker dan om Messi drie meter door de lucht te zien vliegen na een tackle van De Jong als Nederland tegen Argentinië speelt?

Messi niet drie meter door de lucht zien vliegen na een tackle van De Jong, zodat we nog lang mogen genieten van zijn bijdragen aan het ware voetbal.

Verder denk ik dat dit het welbekende punt is waarop ik slechts "I rest my case" hoor te zeggen.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

moviemafketel schreef:

Goede vraag. Mijn frustratie is ook een beetje gebaseerd op het feit dat ikzelf ook met heel wat De Jongetjes te maken heb gehad op het veld.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Op het schoolplein. Het echte werk in de Arena laat ik over aan de goed betaalde gladiatoren.

En als meissie echt zo goed is dan moet hij dat maar laten zien door De Jong te ontwijken. Verder win ik liever het volgende WK dan dat ik nog 10 jaar naar een straatvoetballertje dat ergens ver weg voor een club die mij niets zegt speelt. Ik ben supporter, geen voetbal liefhebber. Al kan ik een goede overtreding op zijn tijd best waarferen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je had geen antwoord hoeven geven, was retorisch.

Kan duidelijk aan jouw manier hoe je over overtredingen denkt zien dat je nog nooit een doodstrap in het veld van 1 of andere flappie die niet kan voetballen hebt gekregen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Misschien dat ik daarom nooit op voetbal ben gegaan. Is toch een beetje een sport voor domme barbaren. Daarom is het leuk om naar te kijken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Het echte werk in de Arena

Ahh, lieve woorden van Reinbo voor ons aller Ajax

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Reinbo schreef:

het echte werk in de Arena laat ik over aan de goed betaalde gladiatoren.

En dat voor een Feyenoorder

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Dat was een 'metafoor'

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Die van jullie heet toch ArenA?

Heb er overigens geen probleem mee als men elkaar daar verrot schopt. Is natuurlijk wel de bakermat van Nigel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)
En dat voor een Feyenoorder

Tja bij Feyenoord wordt niemand meer goed betaald.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Die van jullie heet toch ArenA?

Ik reken je ene vergeten hoofdletter toch goed. U gaat door voor de hoofdprijs, die fraaie koelkast

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou schoppen dan maar..... 100 euro voor wie Suarez daar lek trapt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Gek genoeg is Suarez in al die jaren nog nooit zwaar geblesseerd geraakt. Toch opvallend, met zijn gedrag en zijn soort spel. Hij is eigenlijk niet eens ooit licht geblesseerd geraakt. Volgens mij heeft ie bij Ajax 1 potje niet meegedaan omdat Jol hem liever 100% fit hield. Maar ook toen had ie kunnen spelen als het had gemoeten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het is ook geen iel mannetje. Gewoon harde werker die bij een beetje pijn niet meteen gaat lopen janken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Het is ook geen iel mannetje. Gewoon harde werker die bij een beetje pijn niet meteen gaat lopen janken.

Hehe, nou....Suarez is juist iemand die kleine dingen wel met veel gebaar duidelijk maakt. Maar dat is zijn karakter. Gelukkig is hij fysiek wel enorm sterk en fit.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hij maakt soms een schwalbe ja en speelt toneel, maar het is geen speler die met een beetje au aan de enkel of zo meteen aan zijn trainer zal zeggen dat hij liever een weekje rust neemt.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

happie schreef:

Bij Feyenoord was hij destijds zeer belangrijk aanvallend. Volgens mij had hij vrij veel doelpunten en assists. Bij Liverpool is hij toen op het middenveld gekomen en is hij aanvallend wat terug gevallen.

Jep was toen zelfs topscorer van de eredivisie. Liverpool is nu echt dramatisch. Als je dan het powerplay van Chelsea daartegenover ziet, gisteren ook weer een heerlijke partij tegen Arsenal.

Jong Feyenoord/Excelsior-Jong Ajax trouwens 3-1 (met een doelpunt van Ramsteijn prachtnaam

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Jong Feyenoord/Excelsior ?

2 teams in 1?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Speken ook met 22 man.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha drukke bedoening ja

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gek genoeg is Suarez in al die jaren nog nooit zwaar geblesseerd geraakt.

De enige keer dat hij de Psychopaat tegen had kunnen komen was Luis geschorst.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Nigel was ook geschorst, dus het heeft niet zo mogen zijn.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ach, is dat zo? Niet gemist en NL scoorde prompt 3x, dus dat zou goed kunnen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.