• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.091 films
  • 12.281 series
  • 34.114 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.319 gebruikers
  • 9.392.776 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En dat als Nationalist.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Tsjah, het is niet de eerste keer dat ie mee doet met protesten natuurlijk.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Jep was toen zelfs topscorer van de eredivisie. Liverpool is nu echt dramatisch. Als je dan het powerplay van Chelsea daartegenover ziet, gisteren ook weer een heerlijke partij tegen Arsenal.

Jong Feyenoord/Excelsior-Jong Ajax trouwens 3-1 (met een doelpunt van Ramsteijn prachtnaam

Chelsea is btw ook een stuk leuker gaan voetballer.

Die Ramsteijn riep is nog "Feuer Frei", voordat hij uithaalde of niet?

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Inderdaad hij is het ook nog. Kan niet missen. Loopt daar gewoon doodleuk foto's te maken.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

. jammer dat ie bij zo'n prutsclub zit. .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Moet hij nu ook mee betalen aan de schade? In ieder geval een iemand die het ook kan ophoesten.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Jol beaamt Engelse interesse in Ajacieden | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Als Suarez ook nog weg gaat, kan het wel een leuk seizoen worden volgend jaar.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Komt er van als de scheids een vrouw is :

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha, die gaat na de wedstrijd haar nummer geven.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Denk dat ze eerder een oogje op de kantinejuffrouw zal hebben

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Don Dijk schreef:

Als Suarez ook nog weg gaat, kan het wel een leuk seizoen worden volgend jaar.

Als dat gepaard gaat met de herinvoering van het Cruijffisme wel, ja.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bottleneck schreef:

Denk dat ze eerder een oogje op de kantinejuffrouw zal hebben

Zou heel goed kunnen na herziening ja

Leuke is dat ze eerst niks voelt, dan denkt he ik werd weer eens aangeraakt door een man en toen vertederend dacht "ze zien me dus toch nog staan". Terwijl hij alleen maar even wou aangeven dat ze iets goed had gezien of zo haha.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Deze van Pirlo mag er ook wel wezen trouwens.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

"Nigel prima ambassadeur" - Voetbal | Het laatste voetbalnieuws leest u op Telesport.nl van De Telegraaf [Voetbal]

Nou, Paulien Pleijter, als je het niet erg vindt heb ik wel een kwaad woord over voor Nigel de Jong. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Walgelijk dat deze (verder bijzonder nuttige) stichting, nota bene op zorggebied, dergelijke criminelen binnen boord houdt. Ik weet welke collectebus ik dit jaar over kan slaan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Door hem komt er nog wel eens een niertje vrij

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

"Nigel prima ambassadeur" - Voetbal | Het laatste voetbalnieuws leest u op Telesport.nl van De Telegraaf [Voetbal]

Nou, Paulien Pleijter, als je het niet erg vindt heb ik wel een kwaad woord over voor Nigel de Jong. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Walgelijk dat deze (verder bijzonder nuttige) stichting, nota bene op zorggebied, dergelijke criminelen binnen boord houdt. Ik weet welke collectebus ik dit jaar over kan slaan.

Ik denk dat de spelers die hij dood probeert te schoppen een donorcodicil hebben....

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Flauwwwww. Ik zag gister trouwens de overtreding voor het eerst, ik vond het meevallen.

Wigand

• 173 berichten
  • 0 stemmen

Mancini: Ik steun De Jong volledig

Manchester City-coach Roberto Mancini heeft zich achter zijn speler Nigel de Jong geschaard. De 26-jarige middenvelder brak zondag een been van Hatem Ben Arfa en werd daarna door bondscoach Bert van Marwijk uit de selectie van Oranje gezet. "Ik steun hem voor de volle honderd procent", zegt de Italiaan dinsdag op de clubwebsite.

"Ik ga niet in op de beslissing van Van Marwijk om Nigel uit de selectie van het Nederlands elftal te verwijderen, omdat dat een zaak is van de Nederlandse voetbalbond", vervolgt Mancini. "Maar als manager van City vind ik Nigel een geweldige speler met een echte winnaarmentaliteit. Hij is altijd loyaal en eerlijk."

Vóór de harde sliding zondag op Newcastle United-speler Ben Arfa kreeg de 50-voudig international al vaker kritiek op zijn harde spel. Zo deelde de verdedigende middenvelder in de WK-finale een karatetrap uit op de borst van de Spanjaard Xabi Alonso. In het voorjaar brak hij tijdens een oefeninterland een been van de Amerikaan Stuart Holden.

Bron: Novum

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wigand schreef:

Mancini: Ik steun De Jong volledig

Wiens brood men eet.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Don Dijk schreef:

Flauwwwww. Ik zag gister trouwens de overtreding voor het eerst, ik vond het meevallen.

Nigel heeft de "pech" dat hij al weinig krediet had, na al zijn aanslagen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

En wellicht ook de 'pech' dat het (relatief) vaak verkeerd afloopt. Ik zie wekelijks vele doodschoppen uitgedeeld worden, die gelukkig geen letsel tot gevolg hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar is de intentie anders natuurlijk. Zoals Matthijssen al aangaf, dit is geen toeval natuurlijk. Het zit in zijn manier van spelen. Niemand die zo debiel inkomt als Nigel, de nieuwe Roy Keane/Vinnie Jones.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Kah gaat ons kampioen maken .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha, leuke kerel verder maar heeft het iets te hoog in zijn bol. Al is ie qua instelling wel een echte Feyenoorder ja .

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Matig en hardwerkend, zeer typisch ja . Maar ff zonder dollen, hij wil zelf heel graag transfervrij overkomen. B&B moeten dat altijd overwegen (in deze situatie).

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

notnotfun schreef:

Matig en hardwerkend, zeer typisch ja . Maar ff zonder dollen, hij wil zelf heel graag transfervrij overkomen. B&B moeten dat altijd overwegen (in deze situatie).

Ik vind Kah nog minder dan Bahia. Totaal geen toegevoegde waarde dus. Al ben ik momenteel al blij als Feyenoord een speler kan binnenhalen.......

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Naomi Watts schreef:

Niemand die zo debiel inkomt als Nigel, de nieuwe Vinnie Jones.

Misschien kan Nigel vast beginnen aan zijn filmcarrière. Hij heeft er nu de tijd voor.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Forlán heeft genoeg van Atlético en wil naar Engeland

MADRID - De Uruguayaan Diego Forlan wil zijn club Atlético Madrid zo snel mogelijk verlaten. Dat heeft de spits vandaag aan de Britse tv-zender Sky Sports gemeld. ,,Als ik de kans krijg, dan ga ik."

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Geen goed nieuws voor Naomi.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Laat 'm maar gaan, van mij mogen ze 'm vandaag nog op de transferlijst zetten. Graag of niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.