• 15.975 nieuwsartikelen
  • 179.032 films
  • 12.272 series
  • 34.078 seizoenen
  • 649.208 acteurs
  • 199.266 gebruikers
  • 9.389.724 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ideaal voor Louis dit. Heeft na dit jaar nog een contract voor 1 seizoen Bayern. Kan hij na het EK Oranje gaan leiden. Heeft wel een 2e kans bij Oranje verdiend.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Waarom zou je ook 10 jaar het NL elftal trainen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Moet ik dat als lange termijn visie zien, terwijl er in een korte periode al honderden miljoenen(misschien wel een miljard) in is gepompt?

Mansour wil ook gewoon van zijn geld af, en dat schenkt ie graag aan City. Al zal er steeds minder gekocht worden. Ze zijn gewoon gul in hun transfersommen en salaris, zie het probleem niet zo. Beetje zielig gedoe dat Real/Chelsea/City haten.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ideaal voor Louis dit. Heeft na dit jaar nog een contract voor 1 seizoen Bayern. Kan hij na het EK Oranje gaan leiden. Heeft wel een 2e kans bij Oranje verdiend.

Nee, dank je! Heeft het behoorlijk verkloot toen, laat hem maar lekker ergens anders bondscoachen met zn Melchiotjes en Sjeffrie Talannetjes.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

En Hassan wilt ook van zijn geld af samen met Mohammed NW Laat ze UNICEF of het WNF steunen of zo, dan doen ze er wat nuttigs mee.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Iedereen verdiend een kans. Ajax, AZ, Bayern....van Gaal heeft het toch vaak geweldig gedaan. Misschien is hij er nu wel meer aan toe als toen in 2000-2001.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Mansour wil ook gewoon van zijn geld af, en dat schenkt ie graag aan City. Al zal er steeds minder gekocht worden. Ze zijn gewoon gul in hun transfersommen en salaris, zie het probleem niet zo. Beetje zielig gedoe dat Real/Chelsea/City haten.

Ik vind die poenclubs ook schijtvervelend. Zonder investeerders zouden die clubs never meedoen om de prijzen. Hoop altijd dat zulke ploegen gewoon verliezen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik vind die poenclubs ook schijtvervelend. Zonder investeerders zouden die clubs never meedoen om de prijzen. Hoop altijd dat zulke ploegen gewoon verliezen.

En dat vinden ze in Kerkrade van Ajax. Wat een kortzichtigheid.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Van Gaal lijkt mij bij uitstek een goede clubtrainer. Zie hem niet zo als bondscoach.

Juist al die aspecten die hem onderscheidend maken als een toptrainer zijn met name aspecten die je kunt inzetten bij clubs, het beter maken van spelers, een solide en heldere tactiek waar de spelers in moeten passen, in plaats van andersom enzovoorts.

Allemaal zaken die bij een landenteam totaal niet werken.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Van Gaal is tot dusver iig de enige trainer die het voor elkaar kreeg, sinds ik de toernooien bewust meemaak (sinds '88/'90), een eindtoernooi niet te halen. Ik begrijp dat hij een herkansing wil, maar heeft hij er ook recht op?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

En dat vinden ze in Kerkrade van Ajax. Wat een kortzichtigheid.

En bij VV Moflandia in Kerkrade vinden ze dat van Roda JC. Tsjah..

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Iemand die iets vindt van VV Moflandia?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Altijd gevaarlijk op de counter, 2 dodelijke spitsen voorin en een stabiele achterhoede.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

En dat met minimale financiele middelen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

En als het niet lekker loopt geven ze even wat extra gas.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ook een zeer stabiele club overigens.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

En bij VV Moflandia in Kerkrade vinden ze dat van Roda JC. Tsjah..

Je ridiculisering zegt eigenlijk alles. Je kritiek is dan ook gewoon belachelijk en je lult alleen in je eigen straatje. Ben blij dat ik wel over enige relativering beschik. Maar een potentiele discussie vloeit hier niet uit voort, zover is duidelijk .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Je begint zelf met die gare vergelijkingen van bij Roda vinden ze dat van Ajax. Wat moet ik daar nou op reageren?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Totti en Ballotelli, die trap is echt meesterlijk. Die blik er ook bij van Totti, the silent assassin

Ongelooflijk....en ik zie hier ook geen been doormidden breken. Wat ik bij een paar andere tackles wel zie, gadverrrr. Daar kan ik niet naar kijke.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Je begint zelf met die gare vergelijkingen van bij Roda vinden ze dat van Ajax. Wat moet ik daar nou op reageren?

Helemaal geen rare vergelijking. Illustreert perfect hoe selectief de verontwaardiging is.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Helemaal geen rare vergelijking. Illustreert perfect hoe selectief de verontwaardiging is.

Wij zijn die arrogante joden uit de hoofdstad. Denk echt niet dat ze bij Roda denken, die vieze beursgenoteerde club dat op slinkse wijze geld probeert binnen te halen.

Wat je dus wel met die vieze clubs uit Engeland en nu ook Vitesse hebt.

Maar ik snap wel waarom je de boel verdedigd, je hoopt stiekem zelf ook op een oliesjeik voor Rotjeknor die de club compleet uit de brand helpt

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

rep_robert schreef:

Totti en Ballotelli, die trap is echt meesterlijk. Die blik er ook bij van Totti, the silent assassin

Zonder twijfel de mooiste overtreding van afgelopen jaar . De meest memorabele is helaas die van Nigel

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Gisteravond misste Rooney een penalty. Waar ligt dat toch aan, otherfool?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Die schoot hem gewoon te wild in

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Almighty schreef:

Gisteravond misste Rooney een penalty. Waar ligt dat toch aan, otherfool?

Alcohol, wellicht?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Don Dijk schreef:

Bertje wil ermee kappen waarschijnlijk trouwens, goed nieuws voor onze OF.

Dooie mus. Nog anderhalf jaar Snert van Kwalwijk aangluren zeker, ik ga liever gewoon dood.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Van Gaal is tot dusver iig de enige trainer die het voor elkaar kreeg, sinds ik de toernooien bewust meemaak (sinds '88/'90), een eindtoernooi niet te halen. Ik begrijp dat hij een herkansing wil, maar heeft hij er ook recht op?

Ik denk dat van Gaal bij AZ en Bayern wel weer zoveel heeft bewezen dat hij een 2e kans verdiend. Kwalitatief is hij denk ik de beste Nederlandse trainer van de laatste jaren.

1 vereiste, Andries Jonker mag hij dan niet meenemen.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Nog niet eerder gezien, maar wat een heer-lij-ke trap van Totti zeg. Daar kan ik dus serieus echt van genieten. Komt misschien bij dat ik Roma wel een warm hart toe draag en Balotelli een verwaande kut neg.. donkere medemens vind, maar dit is echte haat en frustratie, dus puur voetbal. Messi, Ronaldo, Nani, Robinho, eat your heart out!

Hier is 'ie dus:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.