- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ideaal voor Louis dit. Heeft na dit jaar nog een contract voor 1 seizoen Bayern. Kan hij na het EK Oranje gaan leiden. Heeft wel een 2e kans bij Oranje verdiend.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Waarom zou je ook 10 jaar het NL elftal trainen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Moet ik dat als lange termijn visie zien, terwijl er in een korte periode al honderden miljoenen(misschien wel een miljard) in is gepompt?
Mansour wil ook gewoon van zijn geld af, en dat schenkt ie graag aan City. Al zal er steeds minder gekocht worden. Ze zijn gewoon gul in hun transfersommen en salaris, zie het probleem niet zo. Beetje zielig gedoe dat Real/Chelsea/City haten.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ideaal voor Louis dit. Heeft na dit jaar nog een contract voor 1 seizoen Bayern. Kan hij na het EK Oranje gaan leiden. Heeft wel een 2e kans bij Oranje verdiend.
Nee, dank je! Heeft het behoorlijk verkloot toen, laat hem maar lekker ergens anders bondscoachen met zn Melchiotjes en Sjeffrie Talannetjes.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
En Hassan wilt ook van zijn geld af samen met Mohammed NW
Laat ze UNICEF of het WNF steunen of zo, dan doen ze er wat nuttigs mee.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Iedereen verdiend een kans. Ajax, AZ, Bayern....van Gaal heeft het toch vaak geweldig gedaan. Misschien is hij er nu wel meer aan toe als toen in 2000-2001.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mansour wil ook gewoon van zijn geld af, en dat schenkt ie graag aan City. Al zal er steeds minder gekocht worden. Ze zijn gewoon gul in hun transfersommen en salaris, zie het probleem niet zo. Beetje zielig gedoe dat Real/Chelsea/City haten.
Ik vind die poenclubs ook schijtvervelend. Zonder investeerders zouden die clubs never meedoen om de prijzen. Hoop altijd dat zulke ploegen gewoon verliezen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind die poenclubs ook schijtvervelend. Zonder investeerders zouden die clubs never meedoen om de prijzen. Hoop altijd dat zulke ploegen gewoon verliezen.
En dat vinden ze in Kerkrade van Ajax. Wat een kortzichtigheid.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Van Gaal lijkt mij bij uitstek een goede clubtrainer. Zie hem niet zo als bondscoach.
Juist al die aspecten die hem onderscheidend maken als een toptrainer zijn met name aspecten die je kunt inzetten bij clubs, het beter maken van spelers, een solide en heldere tactiek waar de spelers in moeten passen, in plaats van andersom enzovoorts.
Allemaal zaken die bij een landenteam totaal niet werken.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Van Gaal is tot dusver iig de enige trainer die het voor elkaar kreeg, sinds ik de toernooien bewust meemaak (sinds '88/'90), een eindtoernooi niet te halen. Ik begrijp dat hij een herkansing wil, maar heeft hij er ook recht op?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
En dat vinden ze in Kerkrade van Ajax. Wat een kortzichtigheid.
En bij VV Moflandia in Kerkrade vinden ze dat van Roda JC. Tsjah..
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Iemand die iets vindt van VV Moflandia?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Altijd gevaarlijk op de counter, 2 dodelijke spitsen voorin en een stabiele achterhoede.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
En dat met minimale financiele middelen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
En als het niet lekker loopt geven ze even wat extra gas.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ook een zeer stabiele club overigens.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En bij VV Moflandia in Kerkrade vinden ze dat van Roda JC. Tsjah..
Je ridiculisering zegt eigenlijk alles. Je kritiek is dan ook gewoon belachelijk en je lult alleen in je eigen straatje. Ben blij dat ik wel over enige relativering beschik. Maar een potentiele discussie vloeit hier niet uit voort, zover is duidelijk
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Je begint zelf met die gare vergelijkingen van bij Roda vinden ze dat van Ajax. Wat moet ik daar nou op reageren? 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik zeg Suarez. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Totti en Ballotelli, die trap is echt meesterlijk. Die blik er ook bij van Totti, the silent assassin
Ongelooflijk....en ik zie hier ook geen been doormidden breken. Wat ik bij een paar andere tackles wel zie, gadverrrr. Daar kan ik niet naar kijke.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je begint zelf met die gare vergelijkingen van bij Roda vinden ze dat van Ajax. Wat moet ik daar nou op reageren?
Helemaal geen rare vergelijking. Illustreert perfect hoe selectief de verontwaardiging is.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Helemaal geen rare vergelijking. Illustreert perfect hoe selectief de verontwaardiging is.
Wij zijn die arrogante joden uit de hoofdstad. Denk echt niet dat ze bij Roda denken, die vieze beursgenoteerde club dat op slinkse wijze geld probeert binnen te halen.
Wat je dus wel met die vieze clubs uit Engeland en nu ook Vitesse hebt.
Maar ik snap wel waarom je de boel verdedigd, je hoopt stiekem zelf ook op een oliesjeik voor Rotjeknor die de club compleet uit de brand helpt 
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
Totti en Ballotelli, die trap is echt meesterlijk. Die blik er ook bij van Totti, the silent assassin
. De meest memorabele is helaas die van Nigel
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Gisteravond misste Rooney een penalty. Waar ligt dat toch aan, otherfool? 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Die schoot hem gewoon te wild in 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Gisteravond misste Rooney een penalty. Waar ligt dat toch aan, otherfool?
Alcohol, wellicht?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bertje wil ermee kappen waarschijnlijk trouwens, goed nieuws voor onze OF.
Dooie mus. Nog anderhalf jaar Snert van Kwalwijk aangluren zeker, ik ga liever gewoon dood.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Van Gaal is tot dusver iig de enige trainer die het voor elkaar kreeg, sinds ik de toernooien bewust meemaak (sinds '88/'90), een eindtoernooi niet te halen. Ik begrijp dat hij een herkansing wil, maar heeft hij er ook recht op?
Ik denk dat van Gaal bij AZ en Bayern wel weer zoveel heeft bewezen dat hij een 2e kans verdiend. Kwalitatief is hij denk ik de beste Nederlandse trainer van de laatste jaren.
1 vereiste, Andries Jonker mag hij dan niet meenemen.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Nog niet eerder gezien, maar wat een heer-lij-ke trap van Totti zeg. Daar kan ik dus serieus echt van genieten. Komt misschien bij dat ik Roma wel een warm hart toe draag en Balotelli een verwaande kut neg.. donkere medemens vind, maar dit is echte haat en frustratie, dus puur voetbal. Messi, Ronaldo, Nani, Robinho, eat your heart out!
Hier is 'ie dus:
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.