- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Is een neefje van Theo...
Ik denk dat Van der Wiel er al wel meer heeft.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Tuurlijk niet. Dan had je vandaag nooit gewonnen.

Maar ja.. De Boer
(er even vanuitgaand dat het door hem komt)
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Fantastisch debuut van Frank "Godver***" de Boer!
Ik voorzie een soortgelijk Guardiola scenario. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Einde! Heel knap!
Toch leuk voor Milan supporters dat ze een keer sterren als Suarez, Alderweireld en Eriksen in hun stadion mochten zien voetballen. 
0-2, ole ole. Nu hopen op een mooie EL loting.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maar ja.. De Boer
(er even vanuitgaand dat het door hem komt)
Frank verloor nooit van Milan en zal er nooit van verliezen! 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Toch nog een beetje glans voor Ajax. Alleen de wedstrijden tegen Madrid waren echt een drama, maar tegen Milan hebben ze uit en thuis behoorlijk goed gespeeld.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Eindelijk weer schitterend voetbal aan Ajax zijde. Ik heb echt genoten, als we zo spelen kunnen we ver komen in de EL.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
74000 toeschouwers bij de wedstrijd. Valt me ook niet tegen, Ajax nog steeds een grote naam 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vraag is nu alleen hoe Ajax omgaat met een ploeg die wel druk zet als we in de opbouw zijn en hoe ze met een tegenslag (in een wedstrijd) omgaan. Dit is in ieder geval een aardig begin; men durfde weer te voetballen en domineerde gewoon de gehele wedstrijd (al verslapte de concentratie wel na de 0-2) en creëerde kansen. Prima resultaat, 'gewoon' keurig derde in de poule met 7 punten - en uiteindelijk in de CL meer punten behaald dan het (terecht) gelauwerde FC Twente.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Eindelijk weer schitterend voetbal aan Ajax zijde. Ik heb echt genoten, als we zo spelen kunnen we ver komen in de EL.
We kunnen weer een boutwedstrijd verwachten zondag 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Leuk voor Ajax!
Nu komend weekend niet gedold worden door Wiljan Pluim
.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik hoop dat ze De Boer voor 3 à 4 jaar aanstellen, volgens mij kan hij een hele goede worden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Toch nog een beetje glans voor Ajax. Alleen de wedstrijden tegen Madrid waren echt een drama, maar tegen Milan hebben ze uit en thuis behoorlijk goed gespeeld.
Auxerre thuis was ook goed en de 2e helft bij Auxerre uit ook. Ipv 2-1 verliezen had Ajax genoeg kansen om 1-2 daar te winnen.
Maarja, 7 punten. 6 goals voor, 10 tegen. Wel 6x van Real Madrid...
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Zou wel typisch Ajax zijn, maar ik ga er niet van uit 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
74000 toeschouwers bij de wedstrijd. Valt me ook niet tegen, Ajax nog steeds een grote naam
Klopt geen fuck van, straks zag ik heel wat lege plekken...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Toch zonde van die achterstand in de competitie, als je dit ziet. Iedereen leek een stapje extra te doen in tegenstelling tot de laatste twee maanden. Blijkbaar hadden de spelers het vertrek van Jol nodig om te beseffen dat dat nodig was. Was dus gewoon een mentale kwestie, al heeft De Boer ze wel duidelijk de opdracht gegeven minder de lange bal te spelen, dat was i.i.g. een verbetering.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
El Hamdaoui was gewoon de zwakke schakel, maar mocht teren op het verleden.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Misschien hadden ze allemaal een hekel aan Jol of zo? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Toch zonde van die achterstand in de competitie, als je dit ziet. Iedereen leek een stapje extra te doen in tegenstelling tot de laatste twee maanden. Blijkbaar hadden de spelers het vertrek van Jol nodig om te beseffen dat dat nodig was. Was dus gewoon een mentale kwestie, al heeft De Boer ze wel duidelijk de opdracht gegeven minder de lange bal te spelen, dat was i.i.g. een verbetering.
Op zich is dat gat ook maar 5 punten. Stuk minder slecht als vorig jaar. Zaak om Vitesse en Feyenoord te verslaan. AZ voor de beker boeit me niet erg, al hoop ik natuurlijk dat we winnen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
1 goede wedstrijd maakt nog geen zomer. 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Je kon de klok er op gelijk zetten
.
Nee mensen, het was niet mentaal, geen inzetprobleem. Ze zijn niet opeens beter.
Reken er maar niet op dat ze langer dan 2 potten zo gaan spelen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je kon de klok er op gelijk zetten
.
Nee mensen, het was niet mentaal, geen inzetprobleem. Ze zijn niet opeens beter.
Nationaal zijn we in goede doen gewoon nog een titelkandidaat, zij het in de achtervolging. Europees gezien zijn we een subtopper die soms kan verrassen. Zoals nu. In de EL kan je best presteren als je niet te zwaar loot.
Vitesse uit en Feyenoord zijn nou niet onverslaanbaar he...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Vorig seizoen waren ze een half seizoen veruit de beste in de eredivisie en het zijn nog dezelfde spelers, dus waarom zou dat niet kunnen? Ik moet het ook nog maar zien hoor, maar het kan wel.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Uiteindelijk is het verschil met die 2e plek maar heel klein.
Uit bij Auxerre hadden de punten gepakt moeten worden en Milan kwam ook nog heel goed weg met die 2-2 tegen Real...
Toch kan ik na die kansloze wedstrijden tegen Madrid niks anders zeggen dan dat de 3 plek terecht is.
Geweldige avond gehad.
Steek, Wiel, Luis, Sulejmani, Eriksen, Toby, Ibra 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Klopt geen fuck van, straks zag ik heel wat lege plekken...
Dat houdt in dat je alsnog 10 000 lege plekken hebt
Maar ik zal de fotoverslagen afwachten.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Vorig seizoen waren ze een half seizoen veruit de beste in de eredivisie en het zijn nog dezelfde spelers, dus waarom zou dat niet kunnen? Ik moet het ook nog maar zien hoor, maar het kan wel.
Hmm... Even denken, omdat ze het hele seizoen vet slecht zijn misschien? Je denkt toch niet dat dat zomaar omslaat?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Nee, Ajax komt tekort tegenover PSV en Twente. Zeker op lange termijn. Ik denk dat Ajax nog een hoop punten gaan verspelen. Plek 4 zou zelfs vrij realistich zijn, hoewel ik AZ en Groningen ook nog een hoop punten zie verspelen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hmm... Even denken, omdat ze het hele seizoen vet slecht zijn misschien? Je denkt toch niet dat dat zomaar omslaat?
Je moet twee wedstrijden doorkomen tot de winterstop, als je die wint (maakt niet uit hoe) kan het na de winterstop heel anders zijn, dat hebben we al heel vaak gezien.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Maar in de wedstrijden tegen Twente en PSV speel je gewoon even goed.
Het is vooral de wisselvalligheid en die gigantisch lakse houding, wat toch ook deels door de trainer komt. Kwaliteit is niets mis mee. Ze kunnen het wel, alleen contant spelen...tsja...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.