• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.031 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.003 acteurs
  • 198.997 gebruikers
  • 9.371.552 stemmen

Piepkleine geneugten des levens

zoeken in:

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

samijo schreef:

waar is zijn kindje?? bij de blokker zag ik een grote en een kleine!

Ik ben z'n kindje.

samijo

• 151 berichten
  • 358 stemmen

ach dat is lief!

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

http://www.hln.be/hln/nl/35...

Soms lees je toch van die krantenartikels waar je het warm van krijgt. Mooie kerstverhalen.

samijo

• 151 berichten
  • 358 stemmen

ach wat een leuk verhaal! je moet niet aan denken wat de arme beest heeft allemaal gezien!

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

AGE-411 schreef:

Soms lees je toch van die krantenartikels waar je het warm van krijgt. Mooie kerstverhalen.

Wat een mooi verhaal zeg, kreeg er tranen van in mijn ogen!

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

U-96 schreef:

(quote)

Ik ben z'n kindje.

Het is dat ik je al een keer voorbij heb zien komen bij MM Pics, anders had ik je wellicht zo voorgesteld

(afbeelding)

Brix

• 19677 berichten
  • 5113 stemmen

AGE-411 schreef:

Ja, na het lezen van dat bericht mag de verwarming wel wat lager.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Als ik wat bij mijn zusje en zwager op moet halen, ze net mijn neefje van bijna twee op bed brengt, hij huilt omdat hij nog niet wil slapen, ik snel even naar boven ren om hem welterusten te wensen, hij mij blij verrast met een twinkeling in zijn pretoogjes aan kijkt, meteen op houd met huilen en netjes gaat slapen.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Pruim schreef:

Als ik wat bij mijn zusje en zwager op moet halen, ze net mijn neefje van bijna twee op bed brengt, hij huilt omdat hij nog niet wil slapen, ik snel even naar boven ren om hem welterusten te wensen, hij mij blij verrast met een twinkeling in zijn pretoogjes aan kijkt, meteen op houd met huilen en netjes gaat slapen.

Lief

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Pruim schreef:

wat lief.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Om na drie hele lange weken eindelijk je vriend weer in je armen te sluiten!

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Om na drie hele lange weken eindelijk je vriend weer in je armen te sluiten!

Kan me daar wel iets bij voorstellen .

samijo

• 151 berichten
  • 358 stemmen

oh daar weet ik wat van...wat een heerlijk gevoel! wim en ik hadden 4 maand afstands relatie.... maar het voelde alsof het een jaar was.

Horrorfreak12

• 375 berichten
  • 0 stemmen

- een praatje maken met een oudere dame die je niet kent ( even luisteren naar haar levensverhaal ) ik voel me meestal zeer goed na zo een gesprek

- 'S nachts wakker worden en beseffen dat je kan uitslapen in dit heerlijk warm bed

- 's nachts alleen over straat lopen terwijl de meeste mensen al in hun bed liggen

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Ranzig zwaar op stap zijn geweest, rond 05.00 uur stomdronken op bed neer vallen, een zware kater verwachten, maar bij wakker worden rond 11.00 uur geen centje pijn hebben. Heerlijk!

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2933 stemmen

Daar kan ik ook wel van genieten ja.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Een knuffel van een hele mooie meid krijgen is ook wel fijn .

Threeohthree

• 5557 berichten
  • 2933 stemmen

En dan even inleunen om haar zoete geur op te snuiven. Een combi van de bovenstaande 2 op 1 dag is natuurlijk helemaal zondag

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Plastic thuis van je net gekochte dvd's halen en een mooi plekje geven.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Het zien vallen van de laatste goal die de toto juist maakt en vervolgens een paar cijfertjes bijgeschreven zien worden op je Unibet-rekening

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Mensen die hun lach niet kunnen inhouden.

Of ik het nou zelf ben: zoals toen ik bij een gezin dat een dagje Amsterdam er op had zitten in de trein zat en de dochter zonder het zelf door te hebben met een paar lompe opmerkingen haar vader enorm in verlegenheid bracht. En ik maar tevergeefs doen alsof ik naar m'n muziek aan het luisteren was.

Of dat het iemand anders is: zoals eergisteren toen we met z'n drieën tegelijk naar de wc moesten (geen commentaar), daar aangekomen de laatste drie overgebleven urinoirs bezetten (in totaal waren er vier), tijdens het pissen wat flauw ouwehoerden en de kerel die tussen ons in stond het niet kon laten ietwat genegeerd mee te lachen.

Eergisteren was sowieso wel een leuk dagje. Eén van de mensen waar ik een presentatie mee hield kreeg de slappe lach en stak daarmee de hele zaal aan. Zoals dit dus.

En zelfs als het in kaart is gestoken is het leuk.

Brix

• 19677 berichten
  • 5113 stemmen

Valt er toch nog eens iets te lachen met een minister.

Het werkt aanstekelijk ja.

Brix

• 19677 berichten
  • 5113 stemmen

moviemafketel schreef:

Plastic thuis van je net gekochte dvd's halen .

En de stickers

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

dominion schreef:

Een knuffel van een hele mooie meid krijgen is ook wel fijn .

Haha, eens!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Mijn piepkleine maar stiekem grote geneugte die ik al weken niet meer gedaan heb maar vandaag eindelijk weer eens..

(afbeelding)

Laat het buiten maar sneeuwen, lekker muziekie op.. heerlijk.

En geen Final Destination 3 grappen maken, aub.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Maar niet te vaak doen want dat is niet goed voor je huid.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Ik dacht, afgaande op die linkse foto, écht dat het één of ander nieuw vrouwenscheermesje was en dat je je vandaag, afgaande op je post, na weken eindelijk weer eens ging ontharen Eline. Of de foto is dus wat onduidelijk, of ik heb een beetje vreemde associaties!

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wat een kennis voor een 13-jarige!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ontharen doe ik maar één keer per jaar, altijd op 12 maart.

(afbeelding)

Die foto zal ook wel niet helpen, dan denk je vast dat ik een broodtrommel heb aangeschaft. Hehe.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Deed me meer denken aan een half strijkijzer.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.