• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.030 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.002 acteurs
  • 198.995 gebruikers
  • 9.371.299 stemmen

Piepkleine geneugten des levens

zoeken in:

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

Don Dijk schreef:

- Vandaag gelijk na werk naar de muziekwinkel om de nieuwe Neil Young te kopen!

Zo goed vind ik 'm niet.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Tijdens erge dorst 's avonds laat een Red Bull in de koelkast treffen!

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Red Bull, dat hoort voor mij toch echt in het frustaties-topic thuis

samijo

• 151 berichten
  • 358 stemmen

@Se7en: Dat is zo grappig eh, ! Wim heeft het heel erg met stepbrothers. hij zit gewoon zo hard te lachen en ik kan er niet stoppen, dan lacht hij nog harder omdat ik zit om hem te lachen. Het duurt echt een tijdje voor dat wij kan gewoon naar elkaar kijken zonder weer te beginnen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Je nieuwe pc aan de praat krijgen, een game installeren die je eerst met minimale instellingen kon spelen maar nu met alles op high. Geen gestotter meer en het ziet er prachtig uit.

Bij een nieuwe pc komt overigens ook wat frustraties om de hoek kijken, vooral wat betreft Windows 7.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Andere mensen altijd horen klagen over gamen op pc's en dan een blik werpen op je eigen Xbox 360 .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Zo goed vind ik 'm niet.

Brengt me bij mn volgende geneugte:

- Bij de eerste luisterbeurt de nieuwe cd van Neil Young niks vinden, maar na 7x luisteren hem toch tof vinden. NY goes lo-fi, ik hou zo van die man.

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

Geef mij maar zijn akoestische werk.

Neil Young - Live at Massey Hall 1971 (2007) - MusicMeter.nl bijvoorbeeld.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Ik vind het altijd erg fijn om het stof van het filter van de droger te verwijderen. Net zoals ik het geweldig vond om op de basisschool bij het knutselen van die lijmballetjes van de lijmtubes te halen en daar mee te spelen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

chevy93 schreef:

Geef mij maar zijn akoestische werk.

Neil Young - Live at Massey Hall 1971 (2007) - MusicMeter.nl bijvoorbeeld.

Dat is de allerbeste NY inderdaad. Staat bij mij ook in de top-3 van mijn favo albums ever. De jonge Neil in topvorm, vlak voor het uitbrengen van Harvest.

Trouwens, weet je wel dat op Le Noise ook een aantal akoestische nummers staan? Love and War bijvoorbeeld, echt 1 van zijn beste nummers zelfs.

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1777 stemmen

Knisper schreef:

Ik vind het altijd erg fijn om het stof van het filter van de droger te verwijderen.

Net zoals ik het geweldig vond om op de basisschool bij het knutselen van die lijmballetjes van de lijmtubes te halen en daar mee te spelen.

Brix

• 19677 berichten
  • 5113 stemmen

Ik dacht al dat ik de enige was die zoiets vreemds leuk vond

Dank voor het 'delen'.

planet_of_death

• 3962 berichten
  • 178 stemmen

De smaak van beemsterkaas.

MoFeDu

• 2946 berichten
  • 0 stemmen

Als beginnend filmliefhebber je films op alfabetische volgorde zetten, en bijna die eerste plank vol te hebben.

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1777 stemmen

Vind het sowieso leuk om met m'n DVD's bezig te zijn. Afstoffen, nieuwe films ertussen zetten en toevoegen aan PVD. Heerlijk!

En natuurlijk het moment dat je ze allemaal niet meer kwijt kan .

MoFeDu

• 2946 berichten
  • 0 stemmen

Dat moment moet nog komen se7en, haha. Maar ik vind het ook heerlijk, lekker naar de hoesjes kijken, achterkantje lezen, terughalen waar de film over gaat.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Knisper schreef:

Net zoals ik het geweldig vond om op de basisschool bij het knutselen van die lijmballetjes van de lijmtubes te halen en daar mee te spelen.

Ik vond 't altijd leuker om lijmresten van de tafel te peuteren. Tijdens knutselles stiekem wat lijm uitsmeren en de volgende dag was 't dikke pret.

samijo

• 151 berichten
  • 358 stemmen

ik ben helemaal met U-96, ik zat heel vaak lijm op tafel te smeren en dan volgende dag af doen. ik vond het wel oneerlijk in basis school, de meisjes moest brei les hebben terwijl de jongens kreeg kunst (ie knippen en plakken) zo niet leuk!

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Academisch kwartiertje waardoor een les van 4 uur wegvalt en je om 13.30 stopt met school in plaats van 17.30 Leidde wel tot de ergernis dat er weeral een tram/bus staking was en dat de tram overval zat.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Een schitterend doelpunt zien waarbij Ajax op 1-0 tegen AC Milan kwam

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1777 stemmen

's Morgens overladen worden met kopjes en gespin omdat de katjes me 's nachts zo gemist hebben .

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Dat heb ik met mijn hondje, die slaapt in zijn mand naast mijn bed en 's ochtends als hij dan wakker word, staat hij naast mijn bed met zijn neus tegen de deken te duwen, dan gooi ik de deken omhoog en kruipt hij zo heerlijk tegen me aan. Dat is altijd zo schattig

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mijn hond wil heel de nacht bij me liggen .

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Haha ja, al begrijp ik nog steeds niet waarom, aangezien jij hem, bij het omdraaien in je slaap, altijd keihard aanstoot met je benen

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1777 stemmen

1 van m'n katjes komt weleens bij me onder de dekens liggen, het liefst zo dicht mogelijk tegen me aan. Ik kan dan natuurlijk niet slapen maar heb het hart ook niet om 'm weg te jagen. Veel te schattig, die zachte haartjes tegen je blote buik.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Nee het ligt inderdaad voor geen meter Maar ik laat hem ook meestal gewoon liggen, wat je zegt het is gewoon veel te schattig

(afbeelding)

Brix

• 19677 berichten
  • 5113 stemmen

Haha, prachtig.

Zoiets kun je toch ook niet onderbreken

_Se7en_

• 2041 berichten
  • 1777 stemmen

aaaahh... schattig Jack Frutseltje.

samijo

• 151 berichten
  • 358 stemmen

op een zondag ochtend lekker in bed met man, 2 kindjes EN 2 katten! probeer dan weleens te bewegen zonder wat te schopen!

planet_of_death

• 3962 berichten
  • 178 stemmen

Wie heeft dat van die bewoonbare planeet al gehoord? Zou een grote kans op leven hebben! Hoe vet is dat? Wat mij betreft een groot geneugte des levens!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.