• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.961 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.351 acteurs
  • 199.649 gebruikers
  • 9.416.663 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als van Marwijk eruit vliegt tegen Slowakije zal hij idd worden neergezet als zwakste en bangste coach in jaren. Het is tot nu toe gewoon niet best wat onze "grote" spelers laten zien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is wel jammer terwijl Dunga genoeg laat zien. Oranje creërt veel te weinig en leunt voorlopig op de enorme fouten bij de tegenstander. Maar als je ziet hoe weinig ze creëren dan is dat wel schrijnend. Persie zou juist op het middenveld gezet moeten worden om veel creativiteit op het middenveld te creëren. Een echte spits vind ik het echt niet. Geowon Huntelaar in de spits, die maakt veel meer indruk in veel minder minuten.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

speranza schreef:

Nederland speelt nu terecht ook geen sambavoetbal. Van Marwijk wordt echter niet met de grond gelijk gemaakt, zoals Dunga in Brazilië. Zelfs als hij de hoofdprijs meeneemt naar Rio de Janeiro zullen daar heel veel criticasters blijven.

Zal wel meevallen. De Braziliaanse loeg die in 2002 de titel won speelde ook best behoudend en had met een paar goede spelers voorin wel de snelheid en kwaliteit om te scoren. Ik geloof niet dat men in Brazilie toen ontevreden was over die ploeg. Het was vooral het WK van 1 mans leger Ronaldo.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

BBC nu al voorbeschouwing voor mensen die het willen weten.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Hebben ze zichzelf daar al tot aanstaande wereldkampioen uitgeroepen? Het kan verkeren in dat maffe land. Maar vanmiddag is het al God Save The Queen en daarna tegen Argentinië. The Falkland oorlog op de grasmat!

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik denk dat ik ga zappen tussen de BBC en de ARD, afgaand hoe de stand zich zal verlopen

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Die Duitsers doen wat betreft nationalistische gevoelens natuurlijk niet voor de Engelsen onder. Al blijven mensen als Netzer en Breitner altijd met twee benen op de grond staan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een betere analist als Netzer is er dan ook niet. Wat is hij altijd objectief zeg.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Daar kunnen Derksen en van der Gijp inderdaad nog heel veel van leren.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Waar is Ben de Graaf gebleven? Die was geweldig!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Lineker en co is ook altijd prettig kijken. Beetje Engelse humor erin. Dat hebben de Duitsers dan weer niet.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

speranza schreef:

Daar kunnen Derksen en van der Gijp inderdaad nog heel veel van leren.

Dat zijn ook geen echte analisten. Dat is hun functie ook niet.

Ik vind het heerlijk om naar hen te luisteren, maar inhoudelijk ben ik het vaak niet eens met hun. Al is Gijp nog best iemand met de nodige kennis en inzichten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik verheug me echt op deze pot. Dat publiek gaat helemaal los en hopelijk wint Engeland met penalty's of zo.

Knisper

• 13048 berichten
  • 1282 stemmen

moviemafketel schreef:

Lineker en co is ook altijd prettig kijken. Beetje Engelse humor erin. Dat hebben de Duitsers dan weer niet.

Nee, die hebben weer Duitse humor.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Duitsland:

Neuer; Friedrich, Mertesacker, Boateng, Lahm; Khedira, Schweinsteiger, Müller, Özil, Podolski; Klose

Engeland:

James; Johnson, Terry, Upson, Ashley Cole; Milner, Gerrard, Lampard, Barry; Rooney, Defoe

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Is die Upson nou echt zo slecht als van der Gijp ons elke dag wil laten geloven?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik kijk vaak naar ARD, maar daar hoef ik zelden om te lachen. Maar dat is ook een prettig programma hoor met Netzer en Scholl en zo.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Of met Olli Kahn

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Nee, die hebben weer Duitse humor.
Heerlijk! Droger kan niet!

stfuympos

• 13366 berichten
  • 731 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Heerlijk! Droger kan niet!
Dit is sperenza humor?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Italiaanse humor denk ik

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hup Engeland Hup! (Al zet ik mijn geld op Duitsland), maar ik hoop heel erg op Engeland - Argentinië

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Fijne wedstrijd allemaal!

Puur genieten zon affiche. Alleen al de spanning en de emotie zal van dit duel een echte kraker maken. Voetballend zal het wel zwak worden. Na een uurtje zal de vlam wel in de pan raken.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Een betere analist als Netzer is er dan ook niet. Wat is hij altijd objectief zeg.

Helemaal mee eens.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Terry, Lampard, Gerrard en Rooney moeten wel veel zwakke broeders zien mee te slepen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Twee Duitse babes die een Engelse hooligan het Duitse volkslied leren...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Of de 7 waterdragers moeten het maar weer doen voor de grote 4 net als bij Nederland.

2 van de mooiste volksliederen, kippenvel.

Helikoptershot

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Vind dat Duitse volkslied helemaal niets. Beetje identiteitsloos en klinkt als 1 van de zovelen. Duurt ook veel te lang..

Qar

• 228 berichten
  • 1509 stemmen

Engelse volkslied is vooral mooi omdat het zo massaal wordt meegezongen, vooral tijdens de wedstrijd.

Ik vind die van Frankrijk en Brazilië nog wel het mooist, hoewel Italië ook wel erg goed klinkt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat was toch geen buitenspel van Rooney? Die Duitser schoot hem naar zijn eigen keeper?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.