- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sorry, maar ik hoop stiekem toch wel een beetje op een vlammende CR 9 , maar da's ook meer door alle domme, onterechte kritiek op hem en zijn tean in NL.
Maar met een Spaanse winst kan ik ook wel leven.
Kom op kos. Xabi, Iker en Sergio. Dat zijn drie Koninklijken
.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Ja, maar geen Raul !
Nee, zoals ik al zei, ik mag het Spaanse team erg graag, maar ik zou het ook heel fijn vinden als Ronaldo iedereen doet verstommen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, maar geen Raul !
Nee, zoals ik al zei, ik mag het Spaanse team erg graag, maar ik zou het ook heel fijn vinden als Ronaldo iedereen doet verstommen.
Ik ben het met je eens dat Ronaldo niet de waardering krijgt, die hij verdient. Al heb ik liever dat hij volgend seizoen de treble wint met Real. Deze kans op de wereldtitel vind ik heel belangrijk.
Raúl = god.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1708 stemmen
Weer hartstikke zin in Spanje zometeen.
Wat spelen die gasten toch heerlijk voetbal.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Raul heeft Spanje nooit ver gebracht. Verder prima speler.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Sorry, maar ik hoop stiekem toch wel een beetje op een vlammende CR 9 , maar da's ook meer door alle domme, onterechte kritiek op hem en zijn tean in NL.
Nederland is nu éénmaal een smakeloos land vol meelopers. Hopen dat hij kan uitblinken, maar uiteindelijk hoop ik toch echt dat het pure Spaanse voetbal wint. Eigenlijk zonde dat zoveel mooie landen (ook Argentinië en Duitsland) aan die kant van het schema zitten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lag ook aan heel Spanje. Echt een man die speelt in dienst van de ploeg, wil ook niks weten van sterallures. Hij heeft Real wel heel veel succes gebracht. En de beste speler die ooit uit de Atlético jeugd is gekomen.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Ik ben het met je eens dat Ronaldo niet de waardering krijgt, die hij verdient. Al heb ik liever dat hij volgend seizoen de treble wint met Real. Deze kans op de wereldtitel vind ik heel belangrijk.
Raúl = god.
Laten we het dan houden op 4-3 voor Spanje met 3 goals van Cr9
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Altijd leuk om even op die gast naast Ronaldo te letten als ze het volkslied zingen. Ronaldo binnensmonds en hij als een bezetene ernaast haha.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Maar met een Spaanse winst kan ik ook wel leven.
Ik hoop dat Ronaldo een goede schop krijgt en gaat huilen 
En verder 5-0 voor Spanje als het effe mag, maar het zal wel 1-0 of 0-1 worden. Spanje wint niet makkelijk van dit Portugal.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Spanje 
Portugal
Ik heb helemaal dezelfde mening. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Kan nog geen half woordje vanaf bij die kloothommel 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop dat die Portugezen net zo slecht spelen als ze zingen. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kan nog geen half woordje vanaf bij die kloothommel
De keeper zingt altijd ook meteen voor hem.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Godsamme, had Torres al bijna de 1-0 binnen geschoten.
Cmon Espana 
Make Rene van der Gijp proud 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Nu al weer meer kansen dan Nederland in 4 wedstrijden.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Gelukkig benutten wij onze kansen wel dan.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Was gewoon een vrije trap voor Ronaldo en een gele kaart voor Spanje
. Begint al goed
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Lekker veel positiewisselingen bij Spanje. Eigenlijk de enige ploeg die nog het totaalvoetbal van Michels kan spelen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een geklungel, lijkt wel Jupilier League....
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Die slomobeelden van Casillas 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Vlotte eerste 10 minuten maar wat er vanaf toen tot nu te zien valt is bedroevend, wat een debiele foutjes allemaal.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Meen je dat? Vind het een erg leuke wedstrijd. Spanje speelt ook lekker vlot. En Portugal...nouja ik zeg maar niks 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik heb even geboeid naar Japan kunnen kijken, maargoed we zijn pas net bezig, 50/50 op dit moment. Eerste 10minuten waren lekkerrr. Er zal spoedig toch een goal vallen (dat word spanje, twijfel ik niet aan) en dan begint de wedstrijd pas helemaal
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.