- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Vergeet die reuzekans van onze Joris niet.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
kopbal Persie, schot van Sneijder(slap ingeschoten), vrije trap van Persie, schot van Robben(goal) en nog een schot van Robben(bijna goal), Elia(schot slap). Ik heb zoveel mogelijkheden gezien, maar het was zo laconiek allemaal.
Maar dan zou elke wedstrijd wel 15-9 ofzo kunnen worden. Dit waren geen grote missers.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Nu gaat het bij VI, met Hans van Breukelen, toch wel wat te ver.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die mensen zijn het hele toernooi al niet serieus te nemen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nu doen we in plaats van een Brancootje een Sneijdertje in de laatste minuten.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
De eerste helft had hij een semi één op één kans hoor. Schoot ie heel slap in.
Die creëerde hij wel zelf (van Persie).
Maar goed, van Persie valt tegen dit toernooi. Net als heel Oranje. Niemand haalt echt zijn niveau. Van Bommel wel in de eerste 3 wedstrijden, maar vandaag leed hij veel te veel balverlies. Sneijder had weer een geweldige pass, maar speelde ook niet groots. V/d Wiel was zeer slordig (slecht), zo kunnen we nog wel doorgaan.
Het grappige is dat, tot vandaag, de verdediging (incl. keeper) de beste linie is. De linie die we van tevoren zo vreesden. Maar goed, we hebben nog geen volwaardige tegenstander gehad. Tegen Brazilië straft Fabiano de fouten van Oranje wel af. Daar hoeft hij geen 2 x hands voor te maken.
Stekelenburg keepte overigens goed. Ik heb hem nog geen ballen a la v/d Sar zien pakken, maar voorlopig oogt hij erg zeker.
Jammer van die penal. Ik had **** 2-0 voor Oranje.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Nu gaat het bij VI, met Hans van Breukelen, toch wel wat te ver.
Klopt. Toch heeft van Breukelen Derksen in de knip - dat is nog niet vaak voorgekomen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ha, ik had 2-1 gezegd!
2 biitterballen, 1 frikadel? 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Nu doen we in plaats van een Brancootje een Sneijdertje in de laatste minuten.
Pay back time 
Maar eerst moet ik ze Chili maar eens voorbij zien gaan..
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3642 stemmen
Andersom! 2 frikandellen, 1 bitterbal. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ha, ik had 2-1 gezegd!
kijk, nog iemand met voetbalverstand
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3642 stemmen
Ik had wel gegokt op Robben en van Persie, dus wat dat betreft zat ik een béétje mis.
Stephan
-
- 7926 berichten
- 1396 stemmen
Werkelijk het hele toernooi nog geen moment het gevoel gehad dat Nederland zou verliezen. Ook nu weer niet.
Dat het niet altijd de schoonheidsprijs verdient, soit.
Ik heb ook het gevoel dat het NL elftal qua spel zich aan zijn tegenstander meet maar dan gewoon een stuk beter. Dus laat Brazilië/Chili maar komen.
We hebben een fitte Robben, een scherpe Kuyt, Een steekpass-monster Sneijder, een gedegen middenveld en een stabiele verdediging. En Stekelenburg is ook gewoon geweldig.
En Van Persie zou z'n dag maar WEL een keer hebben, dan zit je sowieso al een ronde verder.
We moeten gewoon van elk land kunnen winnen nu en die underdog positie bevalt me prima.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ach kom, het is heel simpel; als die Slowaak de bal erin had geschoten en Stekelenburg niet de redding van zijn leven had gemaakt, kwamen we aan bij penalties en lagen we eruit, simple as that.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ik had wel gegokt op Robben en van Persie, dus wat dat betreft zat ik een béétje mis.
Als.. Van Persie niet was gewisseld stond hij op de plek van Sneijder om die bal erin te schuiven, dus dat had je goed ingeschat van tevoren.
Ach kom, het is heel simpel; als die Slowaak de bal erin had geschoten en Stekelenburg niet de redding van zijn leven had gemaakt, kwamen we aan bij penalties en lagen we eruit, simple as that.
Ik heb een hekel aan Als. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik ook eigenlijk. 
Maar ik heb ook een hekel aan zo'n kansloos team.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als Brazilië net zo slecht tegen ons als tegen Portugal speelt, pakken we ze met gemak. ALSALSALS ligt op het kerkhof. 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3642 stemmen
Als.. Van Persie niet was gewisseld stond hij op de plek van Sneijder om die bal erin te schuiven, dus dat had je goed ingeschat van tevoren.
Ga ik nu door voor de wasmachine?
En dat voor een vrouw he, die amper voetbal kijkt! 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4178 stemmen
Komen de vlammetjes ook nog Eline? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En Oranje ligt dr naast.
neeneenee dijkie, positief denken. Echt, komt goed.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3642 stemmen
Komen de vlammetjes ook nog Eline?
Vlammetjes en mini kaassoufflés.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
We gaan pas vlammen in de volgende ronde.
En we horen gewoon weer bij de beste 8 van de wereld.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij hadden we dan vrij snel de 2-1 gemaakt. Snap niet waar jij je zwartkijkbril vandaan hebt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mwah, we hebben toch meer kans dan Frankrijk, Italië of Engeland. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Djokovic wint van Hewitt in 4 sets.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.