- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha vrienden van me hebben passe partouts gehaald voor de 3 CL duels van Ajax: 200 euro per passe partout.
Ik ben dus afgehaakt. Hoe jammer ook, maar dit ga ik niet betalen voor 3 potjes voetbal.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Amen, ondanks dat ik er altijd bij ben in de ArenA sla ik het ook maar over met pijn in mijn hart. Zal me echt verbijten achter die klote televisie. Heel misschien een los kaartje voor een goedkoper vak tegen Real, maar wordt lastig met al die PP's die worden verkocht als zoete broodjes op dit moment. He publiek komt toch wel weer blijkt. Er zijn al 32000 Passe Partouts voor de groepsfase verkocht.
Moet er wel bij zeggen dat ik wel naar Auxerre en misschien ook Milan uit zal gaan(busje huren). Zal bij elkaar nog goedkoper zijn dan de PP's van Ajax thuis.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ajax lacht zich dood. Hoe hoog de prijzen ook zijn, fans betalen het toch wel zo blijkt weer. Maar ik ga dit niet betalen. Dit past even niet in mijn budget. Ik heb jaaaaren terug eens 50 euro voor een CL kaartje betaald (Ajax-Sparta Praag in 2005-2006) maar toen had ik nog dure manieren om kaarten te krijgen. Tegenwoordig heb ik ze veel goedkoper. Maar dit slaat nergens op. De losse kaarten kosten gewoon rond de 70 euro voor een potje.
En met wat pech is wedstrijd 6; Ajax-Real al niet zo interessant omdat of Ajax al uitgeschakeld is of als Real al door is.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Dus Real maar even een pakkie slaag geven. Losse kaartprijzen zijn inderdaad erg verontrustend...
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/AFC-Ajax-AC-Milan.htm
(even naar beneden scrollen en denk de "goedkope" kaarten maar alvast weg)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nicholas: Cambiasso en Zanetti waren er weer beter. Batista noemde Maradona ook al een infantiele schizofreen. Hij is vrij duidelijk hoe hij over de coachkwaliteiten dacht van Diego
.
Het is veel geld, qua contrast met normaal maar voor drie CL wedstrijden, in zo'n poule zou ik lachend 200 euro betalen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Mijn portemonnee lacht nooit als ik 200 eu moet betalen. Dat is wel erg veel voor een student. Dat is een maand boodschappen voor mij 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik tik ook niet lachend 200 euro af als student.
Ik snap ook wel dat CL anders is als EL, maar ik tikte vorig jaar voor 3 potjes EL een passe partour af van 50 euro. Ofwel 4x zo goedkoop.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
En Ajax rekent die hoge prijzen per tegenstander ook he. Hoe beter de tegenstander(ranking), hoe duurder het wordt. Dan maakt het niet eens uit of het EL of CL is. Daarom zijn de prijzen t.o.v. Juve thuis ook erg gestegen(bijna verdubbeld).
Of ik betaalde voor Olympique Marseille thuis 32 euro(vak424), Auxerre kost nu 42,50(vak424)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mijn portemonnee lacht nooit als ik 200 eu moet betalen. Dat is wel erg veel voor een student. Dat is een maand boodschappen voor mij
En die Seizoenskaart krijg je voor niks?
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En Ajax rekent die hoge prijzen per tegenstander ook he. Hoe beter de tegenstander(ranking), hoe duurder het wordt. Dan maakt het niet eens uit of het EL of CL is. Daarom zijn de prijzen t.o.v. Juve thuis ook erg gestegen(bijna verdubbeld).
Of ik betaalde voor Olympique Marseille thuis 32 euro(vak424), Auxerre kost nu 42,50(vak424)
Voor Juve, Fiorentina en Marseille heb ik ook best wel aardig betaald, maar volgens mij waren die laatste 2 voor ongeveer 40 euro. Juve was iets duurder omdat ik wat te laat was met kaarten halen voor goedkope vakken.
3x 35/40 euro zou nog op zich te doen zijn maar 200 euro...damn.
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
200 euro is ook wel erg veel.
120 euro, waar eerst sprake van was, dat was nog te overzien.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Seizoenkaart kost 270 euro, 17 wedstrijden heb ik dan. Je kan ook Passe Partouts kopen van 270 euro, krijg je 3 wedstrijden voor.
Vermeld er wel bij dat ik mn SCC altijd van vakantiegeld betaal. Komt goed uit
Wordt overigens ook elk jaar 2 tientjes duurder. Gelukkig nog geen 25% extra zoals bij Feyenoord 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Voor 200 euro heb je denk ik 10 jaar een seizoenskaart bij Top Oss 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ze zouden mij eerder 200 euro toe moeten geven om zulke clubs te bezoeken 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Voor 200 euro kan Feyenoord een spits halen die ieder geval beter is als wat ze nu opstellen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is ook wel gekkenhuis natuurlijk die prijzen, en als student kan ik het ook wel begrijpen. Maar ondanks dat het veel is, zou een full-time werkend persoon, die 200 euro ruimte heeft en een supporter is, dat wel betalen denk ik.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Berichten verplaatst naar saai gelul over prijzen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Het is ook wel gekkenhuis natuurlijk die prijzen, en als student kan ik het ook wel begrijpen. Maar ondanks dat het veel is, zou een full-time werkend persoon, die 200 euro ruimte heeft en een supporter is, dat wel betalen denk ik.
Wat nou als je kids hebt die ook altijd mee gaan(traditie)? Moet er niet aan denken joh!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Las dat de kaartjes werden weggegeven bij Veendam omdat er anders niemand komt? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat nou als je kids hebt die ook altijd mee gaan(traditie)? Moet er niet aan denken joh!
Je kids die zo iets ervaren, met enthousiasme en ogen vol ongeloof, lijkt me mooi
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Op gebied van prijzen heeft Ajax altijd het meeste.
Zowel in prijzen van gewonnen cups als in prijzen om binnen te mogen komen 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je kids die zo iets ervaren, met enthousiasme en ogen vol ongeloof, lijkt me mooi
.
Je zou 2 kids hebben. Kost je 3 potjes Ajax 600 euro 
Das wel een beetje duur. Als ik full time werker zou zijn, dan zou ik sneller dat willen en kunnen betalen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
.
Lijkt me ook wel mooi, maar wat kan je wel niet met 600 euro doen
3 wedstrijdjes of je koopt voor een jaar(of langer) aan kleding voor 2 kids.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Nou inderdaad, nou weten we het wel dat het duur is
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het is voor Ajax natuurlijk ook weer even afwachten hoe vaak ze de CL gaan halen de komende jaren en zo'n schitterende poule zul je ook niet elke keer treffen dan. Ze willen er nu gewoon (mis)bruik van maken.
Al die poen is ook weer goed voor de Club en uiteindelijk dus goed voor de supporter.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Nou inderdaad, nou weten we het wel dat het duur is
Hoe duur zijn de Europese tickets bij Feyenoord eigenlijk? Zijn ze een beetje te betalen? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tegen AA Gent zat bij de SK
. Vandaar dat we financieel i nde shit zitten
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ach, lijkt me wel een mooi gebaar richting de supporters. Van die kaartverkoop tegen Gent raak je die 50 Miljoen schuld ook niet kwijt.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ja zat van tevoren aardig ingecalculeerd maar maakt niet uit. We hebben er in ieder geval van genoten 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat gaat er nu eigenlijk met Feyenoord gebeuren de komende jaren? Neem pakweg 10 jaar.
De schuld ligt toch nog boven de 30 miljoen en moet gesaneerd worden? En op het veld staat geen heel groot kapitaal, dus daarmee zal je het niet weg werken. Komende jaren een rol in de marge of is de rol van Feyenoord aan de top helemaal wel uitgespeeld door dit?
Ze worden aan alle kanten ingehaald door clubs als Utrecht, AZ, Twente, Groningen, Heerenveen en wie weet Vitesse.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.