• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.092 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.039 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Tegen Milan zag ik het nog wel zitten. En toen kochten ze Zlatan en Robinho

Sowieso zorgen dat we zeker 4 punt tegen Auxerre pakken zodat we na de winter nog Europees mogen ballen. En verder kijken of je bij Real en Milan wat kan pakken.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Kan me nog helemaal die wedstrijd voor de geest halen in 1996, Ajax tegen Real. Davids op 4, Real scheel getikt, Ajax onder applaus van het veld af. Lachen man.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Don Dijk schreef:

Kan me nog helemaal die wedstrijd voor de geest halen in 1996, Ajax tegen Real. Davids op 4, Real scheel getikt, Ajax onder applaus van het veld af. Lachen man.

Nu gaat Ajax hetzelfde doen maar dan in Milaan

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

met ons aller Ajax

Deze zin staat in de jeuk top-100 op plaats 1#

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Godenzonen op plek 2 dan gok ik?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Volgens sommigen 1 van de beste wedstrijden die Ajax ooit heeft gespeeld.

Jammer dat we in NL niet meer financieel kunnen strijden met andere topclubs, want qua talent heeft Ajax de laatste jaren echt een flinke groep toppers voorgebracht waarmee je gewoon voor de CL eindzege kan gaan als ze bij elkaar blijven.

-------------Stekelenburg

Vd Wiel-Heitinga-Chivu-Maxwell

-----------------Enoh------------------

---------Sneijder-Vd Vaart----------

--Suarez-Huntelaar-Ibrahimovic

En ik zal best nog wel wat namen vergeten

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Godenzonen op plek 2 dan gok ik?

Die is inderdaad naar plaats 2 gestegen en heeft gewisseld met "wij zijn de bestuh!"

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Volgens sommigen 1 van de beste wedstrijden die Ajax ooit heeft gespeeld.

Jammer dat we in NL niet meer financieel kunnen strijden met andere topclubs, want qua talent heeft Ajax de laatste jaren echt een flinke groep toppers voorgebracht waarmee je gewoon voor de CL eindzege kan gaan als ze bij elkaar blijven.

-------------Stekelenburg

Vd Wiel-Heitinga-Chivu-Maxwell

-----------------Enoh------------------

---------Sneijder-Vd Vaart----------

--Suarez-Huntelaar-Ibrahimovic

En ik zal best nog wel wat namen vergeten

Ga je daar nu alweer over beginnen. Je valt in herhaling. Je lijkt Derksen wel, ouwe langspeelplaat.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ga je daar nu alweer over beginnen. Je valt in herhaling. Je lijkt Derksen wel, ouwe langspeelplaat.

Ik blijf dit herhalen totdat ik mijn gelijk krijg

Nee, genoeg hierover.

Zijn er nog Belgen of Portugesen die we effe kunnen uitlachen?

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Enoh. .

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Kun je daar beter de Jong nog neerzetten, idd. Davids speelt ook weer trouwens. Boksen.

Of Seedorf.

Feyenoord heeft ook wel een aardige aanval met Kalou - Kuijt - van Persie.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12871 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Belgie trouwens 3-2 verloren in Turkije.....das dus meteen alweer klaar voor de Belgen denk ik.

Als Duitsland gewoon doet wat het moet doen (alles winnen dus), is het gewoon de taak om in België de Turken klein te krijgen. Daarna zal het aankomen op foutjes in "minder beslissende" wedstrijden, waar België de laatste jaren een patent op lijkt te hebben.

Echt dramatisch is het volgens mij nog niet.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Sorry voor de Belgen hier maar ik hoop echt dat Turkije naar het EK gaat. De Turken lieten heerlijk voetbal zien op het WK van 2002 en het EK van 2008. Semih

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Da's het nadeel van jarenlang klooien, dan krijg je een lastige poule.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

In 2008 was Turkije een echte knokploeg, veel goed voetbal zat er niet bij. Wel was het schitterend om te zien dat ze telkens uit een onmogelijke situatie terugkwamen en in de slotfase wonnen.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12871 stemmen

Erg indrukwekkend was Turkije anders niet. Veel vallen en klagen en een wel erg flauw rood, waardoor ze makkelijk overwicht hielden in het laatste deel van de wedstrijd.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

kos schreef:

Da's het nadeel van jarenlang klooien, dan krijg je een lastige poule.

Ze moeten bepaalde landen gewoon automatisch toelaten op een eindronde .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Kun je daar beter de Jong nog neerzetten, idd. Davids speelt ook weer trouwens. Boksen.

Of Seedorf.

Feyenoord heeft ook wel een aardige aanval met Kalou - Kuijt - van Persie.

Ik keek bij de opstelling naar wat die spelers voor Ajax hebben betekend. De Jong was bij Ajax helemaal niet goed. En Davids was bij zijn terugkeer op zijn retour. Enoh is gewoon dus de beste optie.

Maar lekker interessant verder..

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar lekker interessant verder..

Jij begint er steeds over.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Als Duitsland gewoon doet wat het moet doen (alles winnen dus), is het gewoon de taak om in België de Turken klein te krijgen. Daarna zal het aankomen op foutjes in "minder beslissende" wedstrijden, waar België de laatste jaren een patent op lijkt te hebben.

Echt dramatisch is het volgens mij nog niet.

Ik zie Belgie veel vaker punten verspelen dan Turkije. Hiddink geeft sowieso elke ploeg veel vertrouwen. Ik denk dat het EK alweer weg is voor Belgie. Volgens mij kan Belgie gewoonweg niet beter dan wat ze de laatste jaren lieten zien. Best leuk spelen, maar wel redelijk ongevaarlijk voor de tegenpartij.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

België kan zich vast richten op het W.K. in 2014, te Brazilië.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat voorbarig. Speelde prima tegen Duitsland en waren onfortuinlijk tegen Turkije. Zo geod vind ik turkije niet. België wint gewoon van Turkije, en Duitsland doet wat zem oeten doen. België gaat door.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat voorbarig.

Mhow. Na 2 rondes al 6 punt goedmaken op Duitsland en Turkije is veel.

Ik zie Belgie in landen als Kazachstan ook wel weer punten verspelen. Dat doen ze al jaren. Ik gun ze wel een eindtoernooi, maar ik denk dat WK 2018 met wat geluk de eerstvolgende kan zijn

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ik vind België een talentvolle ploeg hebben. Ik denk niet dat ze het E.K. gaan halen. Ik hoop het overigens wel. Daarnaast moet het deze talentvolle ploeg lukken een eindtoernooi te halen. Over 2 jaar hebben de spelers weer wat meer ervaring.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Belgie heeft gewoon een topcoach nodig. Van zo'n Leekens word je toch ook niet vrolijk?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Belgie heeft gewoon een topcoach nodig. Van zo'n Leekens word je toch ook niet vrolijk?

Dick Advocaat heeft verloren met Rusland. Als ie dat nog 2x doet dan kan ie wel weer met Belgie bellen

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Beleggen - Supporters betalen mee aan transfers - belegger.nl

ook een manier om spelers te halen....

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De Financieel directeur van Schalke 04 geeft aan de commotie rond de verhoogde prijzen niet te snappen

Heeft die man onder een steen gelegen de laatste 3 jaar?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Prachtige zin

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Don Dijk schreef:

Maar wat lees ik, Spanje heeft met 4-1 verloren? Was dat een oefenwedstrijd ofzo?

Oranje...

Ik vecht er op dit moment tegen om het nog leuk te vinden om Oranje te kijken. Want dat is het namelijk niet. Ik ga steeds meer mee met sommige criticasters hier. Betonblokvoetbal.

Nu viel het gisteren behoorlijk mee qua betonblokvoetbal hoor. Ze gingen aanvallend en fel van start en scoorden 2 terechte goals. Dat had in principe ook al 4-0 voor de rust kunnen zijn. Na de goal van Finland die het gevolg was van een persoonlijke dekkingsfout van De Jong bij een corner schrok het elftal behoorlijk en werd het spel enigszins paniekerig en onverzorgd in de poging om het doelpuntenverschil weer groter te maken. De passing werd veel slordiger, bij balverlies werd niet meer goed omgeschakeld en de Finnen waren in staat een paar behoorlijke counters er uit te gooien.

Dat is natuurlijk niet goed en ook een beetje onvolwassen gespeeld. Eén tegengoal zou een team niet zo van zijn stuk moeten kunnen brengen. Maar met betonblokvoetbal had het weinig te maken.

En Argentinië wint van Spanje. Ik mag hopen dat Cambiasso en consorten inmiddels wel weer van de partij waren? Anders is dat wel hééél slecht van Spanje. Puyol is daar volgens mij ook veel belangrijker dan iedereen denkt. Hij is misschien niet snel, maar zo ontzettend slim waardoor hij overal goed tussen zit. Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar volgens mij misten ze hem behoorlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.