- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik begrijp het als ik me in hem verplaats dan. Als Feyenoord supporter zijnde weet ik ook niet hoe het is natuurlijk. Al is er een tijd geweest dat ik ook best vaak op Woudestein te vinden was.
Ik denk dat ie wel zoveel dagen voetbal zou willen kijken maar dta ie dat aan zijn slettebak niet kan verkopen natuurlijk. Ik zou dat bij mijn vriendin ook niet zo snel moeten proberen, vooral niet op een avond waar er talentenshows gescheduled zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben nu zelf maar Veendam - Go Ahead aan het kijken, waarom weet ik niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dank je voor de spoiler
. Het was net 1-3 geworden, ik had nog gehoopt op een 3-3
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Dat eerste divisie argument snap ik nog wel maar ik snap dan weer niet waarom mensen hier die voor Feyenoord of Ajax of welke andere club dan ook in de eredivisie supporteren doen alsof ze dat herkennen? Want dat vrijdagmiddag en maandagavond argument geldt voor hen niet of nauwelijks. Verder beginnen die wedstrijden in JL toch gewoon om 20.00 uur of heb ik iets gemist?
Tot slot irriteer ik me ook aan dat geklaag van zeven dagen voetbal in de week. Als je wilt kijken, kijk je en anders niet. Bovendien is het nogal raar om eerst te zeggen dat je geen voetbalsupporter maar Go Ahead supporter bent om vervolgens te gaan klagen dat je zeven dagen in de week voetbal moet kijken?
Genoeg momenten dat er op kuttijden gespeeld moet worden tegenwoordig, zaterdag om 18:45uur of in de beker doordeweeks om 18:45uur.
Verder snap ik die zin over 7 dagen voetbal ook compleet, ondanks dat ik er zelf ook nooit zin in heb om te kijken zit je toch vast gekluisterd aan de buis. Ik wil helemaal geen EL wedstrijd van AZ kijken of een CL wedstrijd tussen Milan en Man U. Wat interesseert het mij nou weer wat die clubs doen? Toch kijk je ernaar en concludeer je achteraf dat je weer veel te veel tijd naar live wedstrjden hebt gekeken. Denk dat het bij veel mannen er zo ingeprogrammeerd zit.
Overigens snap ik het argument van gee voetballiefhebber zijn ook wel, kom even serieus op? Als we alleen voor het goede voetbal komen kunnen we elke week wel voor een andere club zijn. Het is juist alles eromheen wat het je doet beseffen dat die bepaalde club je aan het hart ligt. Als we allemaal alleen van voetbal zouden houden waren bijna alle stadions in Nederland compleet leeg 
Ik denk dat je je als supporter zijnde prima kunt identificeren met wat die jongen in dat column schrijft, juist als je dat niet kunt vraag ik me af in hoeverre je jezelf echt supporter kunt noemen. Dit zijn juist alle charmes die bij het voetbal horen. De randzaken maken het o zo belangrijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dan verschillen we van mening. Prima als je al die randzaken geweldig vindt, maar ik vind de sport voetbal op zich gewoon een erg mooie sport, dat kan toch? Ik vind turnen geen reet aan, dus als daar wel een zooi supporters bij zouden zijn, zou ik er nog niet heen gaan. Ik vind het wel leuk om bij een wedstrijd met vrienden te praten over hoe het anders kan, wie er gewisseld moet worden, mooie goal was dat he etc. De sfeer die vooral gemaakt wordt door de harde kern vind ik overigens geweldig en geeft een extra dimensie aan de wedstrijd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Of we gaan met zijn allen naar Barcelona als voetballiefhebbers. En dan had ik met het WK geen one-man army geweest
.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik ben deze vakantie al een week naar barcelona geweest. Ofc. ook naar Camp Nou, maar er werden toen nog geen wedstrijden gespeeld
. Anders was ik zeker gaan kijken. Ik ben het in deze discussie ook volledig eens met moviemafketel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is machtig hoor, een wedstrijd in het camp nou. Al kan het niet op tegen een heet avondje in het Vicente Calderon
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Dan verschillen we van mening. Prima als je al die randzaken geweldig vindt, maar ik vind de sport voetbal op zich gewoon een erg mooie sport, dat kan toch? Ik vind turnen geen reet aan, dus als daar wel een zooi supporters bij zouden zijn, zou ik er nog niet heen gaan. Ik vind het wel leuk om bij een wedstrijd met vrienden te praten over hoe het anders kan, wie er gewisseld moet worden, mooie goal was dat he etc. De sfeer die vooral gemaakt wordt door de harde kern vind ik overigens geweldig en geeft een extra dimensie aan de wedstrijd.
Het is wat mij betreft vooral passie voor de club. Supporters in Griekenland beelden dat ook mooi uit. Die houden bijvoorbeeld met hun hart en ziel van Panathinaikos. Niet alleen het voetbal, ook bij het basketbal, waterpolo, tafeltennis en knikker elftal zijn ze altijd op de been. Ben het wel met je eens over de sfeer.
"Het is maar een spelletje" gaat dan ook totaal niet op.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee, ik baal ook echt wel als Ajax verliest hoor. Ik hou op mijn manier van die club. Als mijn pa nou gewoon met mijn ma in Amsterdam was blijven wonen ipv naar het Oosten te vertrekken destijds zou ik er geregeld hebben gezeten en dan misschien nog wel het liefst tussen de harde kern ook.
Helaas moet een mens ook werken en sommige ook vaak in het weekend, dus dat is erg jammer. Ik had dat erg tof gevonden om naar bijna elke wedstrijd te gaan, maar voor mij blijft de sport voetbal ansich gewoon de mooiste sport op aarde en ik zou dan ook in de 1e plaats gaan voor het voetbal en daarnaast het 1 zijn.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Moet wel zeggen dat ik voetbal ook het mooiste vindt hoor. Alleen als je naar het stadion gaat is voetbal maar 1 van de elementen die het zo leuk maakt.
Vind het zelf ook overdreven dat ze bij alle sporten present zijn ,dat zou ik niet kunnen.
Ik ga nu overigens weer naar Amsterdam, alvast gefeliciteerd met de overwinning Ajacieden 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
De nieuwe coach van de Argentijnen heeft er gelukkig wat meer verstand van;
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Toch jammer dat de volgende knokpartij niet in het voetbal (op vergelijkbaar niveau) te zien is: AD Meer sport - Basketbalinterland eindigt in knokpartij (506425)
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Toch jammer dat de volgende knokpartij niet in het voetbal (op vergelijkbaar niveau) te zien is: AD Meer sport - Basketbalinterland eindigt in knokpartij (506425)
Video verwijderd 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Normaal plan ik altijd alle zaken zo dat ik Ajax altijd kan zien spelen, maar vanavond lukt het gewoon echt niet 
Met wat mazzel kan ik het 1e half uur zien, maar meer ook niet. Echt klote, ik raak altijd wat gestresst als ze spelen en ik kan het niet zelf zien. Hopelijk staan we na een half uur al 3-0 voor, dan kan ik wat geruster weg 
Geen blessures en 3 punten zou prima vanavond zijn.
Zometeen Vitesse-Twente, als het niet snel al 0-2 staat blijf ik wel kijken. Volgens mij wint Twente niet erg makkelijk in het ''Georgiedome'' 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Met Roda heeft Ajax de laatste jaren toch niet zo veel moeite gehad? Ik hoop natuurlijk dat het een heet avondje wordt, maar ik denk dat het een feestje voor de ajacieden wordt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Met Roda heeft Ajax de laatste jaren toch niet zo veel moeite gehad? Ik hoop natuurlijk dat het een heet avondje wordt, maar ik denk dat het een feestje voor de ajacieden wordt.
Was vorig jaar ondanks de 4-0 een lastig avondje. Bij 1-0 miste Junker trouwens een kans die mijn oma er nog ingeschoten had.
Maar ik neem aan dat Ajax vanavond wel wint ja. Maar woensdag is vele malen belangrijker. Als we woensdag de CL mislopen is mijn seizoen al voor een groot deel verziekt.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Als Ajax woensdag niet wint, zal er wel een speler (of meer) vertrekken. Dus woensdag is inderdaad belangrijker.
Thuis moet Ajax geen moeite hebben met Roda. Uit wordt al een ander verhaal. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een friendly game nog wel
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Don, Hoffenheim-Werder Bremen is verrassend geëindigd, of had je die goed?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nee, ik had hem op 1-4. 
Ik had Arsenal wél goed voorspeld, namelijk dat Persie niet ging scoren. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Schalke kan het nu ook wel shaken
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ruudje die 1-0 voor HSV tegen Schalke maakt. Leuk voor die jongen. Ik zou een rentree in Oranje ook wel leuk vinden met hem. Kan hij nog goed aan.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Hebben jullie die wereldgoal van Bale trouwens gezien
. Geweldige knal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Even een tip voor de directie van Schalke, ontsla Magath!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hebben jullie die wereldgoal van Bale trouwens gezien
. Geweldige knal.
Nu je het zegt
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.