• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.276 gebruikers
  • 9.390.338 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wayne Bridge beeindigt zijn interlandcarriere . Dit gaat helemaal een rel opleveren binnen de Engelse selectie. Die winnen het WK alvast niet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Heeft ie mooi de tijd om de vrouw van Terry op te zoeken. Zou de ideale wraak zijn, met haar een affaire beginnen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Bijzonder pijnlijk avondje. PSV eigenlijk constant bovenliggende partij maar domme fouten (Isakson en Salcido) en een duidelijk niet gegeven penalty en een ietwat flauwe actie van de scheids waren ons te machtig. Over twee wedstrijden stuk beter en toch eruig vliegen. Erg zuur.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tegen Duitsers ben je altijd de bovenliggende partij.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Nee hoor. Sterker nog de laatste twee confrontaties met Duitsers die ik me kan herinneren (Kaiserlautern en Leverkusen) waren we veel minder.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Mijn god, Twente al 3-0 achter bij Bremen

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

WTF?

Ajax is ook bedroevend overigens.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat is die Enoh toch een lompe voetballer.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

3-1, Luuk de Jong bij Twente.

Ajax komt er nauwelijks uit. Schiet niet op op deze manier. Neem eens initiatief!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zit aardig wat volk zeg, doet me goed. Ajax is nog steeds een naam/club van betekenis.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ja, daar koop je veel voor...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja, geeft een goed gevoel. Als er een man en een paardenkop zou zitten bijvoorbeeld tegen PSV of Twente, waarschijnlijk Feyenoord ook krijg je toch echt zoiets van ja we stellen echt geen ruk meer voor in de ogen van het buitenland.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Ja, daar koop je veel voor...

We worden toch niet arrogant na een 4-0 he?

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ik wil je droom niet aan diggelen slaan hoor, maar Nederlands voetbal stelt - net zoals het Belgische - geen ruk meer voor in de ogen van het buitenland. (muv jullie nationale team)

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

moviemafketel schreef:

Zit aardig wat volk zeg, doet me goed. Ajax is nog steeds een naam/club van betekenis.

20.000 man volgens teletekst.. Als dat klopt blijft er weinig van je stelling over. Slechte wedstrijd trouwens..

En Twente heeft nog een doelpuntje nodig.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nounou...iemand als jij die altijd hoog praat over randzaken als spannend, sfeer etc kan toch niet ontkennen dat dit een zinderend affiche was. Matig spel maar heel spannend en zeer boeiend.

Het was zeker spannend, maar niet door het voetbal. Dat was echt van DRA-MA-TISCh niveau, geen enkele uitgespeelde kans gezien.

Verder was het wel amusant door al die keiharde overtredingen, Engelaar had zo hard rood moeten krijgen voor die tackle van achteren op de bal. Verder heb ik wel genoten van het HSV publiek ja. Het einde van de wedstrijd werd ook leuker dankzij die 3-2.

Ajax speelt nu best bout, je merkt duidelijk dat Juve wel een tikkeltje beter is. Die zijn al drie keer gevaarlijk geworden uit vrije ballen. Levensgevaarlij die langem annen.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

We worden toch niet arrogant na een 4-0 he?

Haha, gun me even een pleziertje joh

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Bottleneck schreef:

20.000 man volgens teletekst.. Als dat klopt blijft er weinig van je stelling over. Slechte wedstrijd trouwens..

Vooral rondom het uitvak is het aardig leeg, voor de rest zit het wel redleijk vol. Zeker voor Italiaanse begrippen in de UEFA Cup!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

Ze spelen niet in Delle Alphi he...

Stadion zit redelijk vol.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jawaddedadde schreef:

(quote)

Haha, gun me even een pleziertje joh

Ik gun Anderlecht ook de 4-0. Nu mogen jullie tegen HSV. Ben benieuwd. Jullie maken best een kansje.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bottleneck schreef:

Ik zie het staan op teletekst nu inderdaad, maar volgens mij zijn het er toch wel een stuk meer. Zitten er normaal maar 5000 dan tegen onbeduidende clubs uit Roemenië of zo? Dan is het echt net een begravenisstemming daar. En ja, wedstrijd is niet best.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Kunnen dacht ik rond de 26000 man in het Olympische stadion van Turijn. Della Alpi is al gesloopt

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ok, vandaar.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Niet eens uitverkocht dus

Als Twente en Brugge nou doorgaan is er tenminste nog één Benelux battle.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Pfff had eigenlijk wel hoop op een stuntje maar Ajax stelt na vorige week erg teleur. Spelen erg zwak en laten zich in de lucht weer veel te makkelijk aftroeven. Hopen dat PSV daar over 2 (of zijn het er 3) weken ook van kan profiteren.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Godsamme, Pierre zegt steeds meer intelligente dingen!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Bottleneck schreef:

Erg jammer ja. Twente zou die normaal redelijk eenvoudig moeten kunnen winnen. Net als PSV normaal gesproken tegen Anderlecht geen problemen had mogen hebben. Blijft zonde dat ze in deze ronde allebei wel een zware tegenstander treffen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Pfff had eigenlijk wel hoop op een stuntje maar Ajax stelt na vorige week erg teleur. Spelen erg zwak en laten zich in de lucht weer veel te makkelijk aftroeven. Hopen dat PSV daar over 2 (of zijn het er 3) weken ook van kan profiteren.

Wat dacht je van het feit dat Juventus gewoon een betere selectie heeft. Niet gek gezien de budgetverschillen. Vorige week was Ajax beter maar dat is geen garantie voor vanavond.

Maar het kan nog. Als de 0-1 zou vallen dan leef je nog.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Bottleneck schreef:

Jep. Jammer inderdaad dat PSV niet doorgaat. Had een leuk duel tegen Anderlecht geweest. En we kunnen die Nederlandse ploegen toch wel aan (5-0 tegen Twente, 1-3 op Ajax...)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Eigen schuld. Had Ajax zich in eigen huis niet zo schandalig laten aftroeven door Anderlecht behoorden ze nu waarschijnlijk tot de laatste 16.........

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.