- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat voorspellen jullie voor de 10 km van vanavond?
Ik zeg:
1. Kramer - 12.58
2. Skobrev - 13.05
3. De Jong - 13.08
4. Bokko - 13.11
5. Lee - 13.12
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ben ik werken....zullen ze rond half 10 al een winnaar hebben?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Groningen is in 90-91 bijna kampioen geworden en speelde in jaren tachtig en begin negentig vaak europees voetbal terwijl Heereveen toen eerste divisie speelde. In de laatste 2 decennia zijn die rollen omgedraaid, dat klopt maar op dit moment vind ik het geen stapje hogerop.
Tsja, Groningen speelden 10 jaar geleden ook een paar jaar in de eerste divisie. We hebben het over de laatste jaren, niet over de jaren '80 en begin jaren '90.
Mee eens, maar de kans is groot dat er een nieuw bestuur komt. Je weet natuurlijk nooit wat er gebeurd (15 jaar terug was Vitesse een topclub, maar dat kun je je nu ook nauwelijks nog indenken), maar momenteel is Heerenveen toch wel een stapje hoger.
Het verschil in begroting is misschien te relativeren, maar dan nog ligt het plafond van Groningen op 25 miljoen, terwijl dat van Heerenveen wel een stukje hoger ligt.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ben ik werken....zullen ze rond half 10 al een winnaar hebben?
Nee, 8 ritten * een kwartier + 2 dweilpauzes...
Ik denk dat Kramer zo rond half 11 op de baan staat.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het probleem bij Heerenveen was (is) dat men denkt dat ze ook de stap naar de echte top kunnen zetten. Concurrentie voor Ajax, PSV en Twente dus. Maar dat zit er niet in. Wat de Haan en later Verbeek daar presteerden was gewoon heel goed. Meer dan plek 4 of 5 zit er nauwelijks in. Als je een keer geluk hebt speel je een jaar voor plek 3 of zelfs 2 maar eigenlijk is die kans nihil. Verbeek was de ideale man om net als Foppe ook een eeuwigheid bij Heerenveen te blijven. Spelers als Pranjic en Sulejmani lopen weg met hem.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nee, 8 ritten * een kwartier + 2 dweilpauzes...
Ik denk dat Kramer zo rond half 11 op de baan staat.
Owwwww. Das mooi, kan ik zijn gouden race misschien even zien.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het probleem bij Heerenveen was (is) dat men denkt dat ze ook de stap naar de echte top kunnen zetten.
Ik weet niet of ze dat denken. Ze hebben wel veel minder achterland dan de echt grote clubs, dat kun je niet inhalen. Twente misschien wel, die pakken het wel slimmer aan door ook industrie aan te willen trekken, etc. Maar ook die zie ik niet zo 1-2-3 de stap maken.
Ja, achteraf een gigantische miskleun om die man weg te doen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik had het idee dat ze vonden dat Verbeek niet genoeg presteerde. Terwijl hij gewoon het max bereikte. Oke, hij had de beker nog kunnen winnen maar verder...
Ze vonden Verbeek ook lastig communiceren. Knap dat je dan wel 2 nurkse mannen als Sollied en daarna De Jonge voor die groep zet....
Ik zie ook Twente de stap naar de top niet maken. Net als AZ zie ik Twente weer afhaken op den duur. Al is het fundament van Twente een stuk stabieler dan dat van AZ. Maar ik zie eerder Feyenoord over een paar jaar weer aanhaken dan dat ik Twente over 5 jaar voor de titel zie spelen. McClaren zal eens vertrekken en de stevige ploeg van nu vervang je ook niet zomaar van gelijke kwaliteit. Vind nog maar eens een voltreffer als Ruiz.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Pff.. 10 km. schaatsen. net zo boeiend als verf zien opdrogen.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
en de geluksfactor is geloof ik wel enorm.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind ik juist de meest boeiende afstand. Te kort voor de all-rounders, te lang voor de sprinters. Een enorm gebalanceerde match-up.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ben je niet met de 1500 in de war?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je hebt helemaal gelijk, dit gaat over vanavond natuurlijk. Iets te vluchtig gelezen
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Geen idee, volg het niet. Maar als ik het zo zag...
Binnen een paar seconden sta je weer voor de goal van de tegenstander. En die staat 4 seconde later weer aan de overkant bij de jouwe. Maar goed, als jij het leuk vind, vermaak je. Het ziet er leuk uit en het is spectaculair. Typisch Amerikaanse sport dus.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Typisch Canadees, laat het ze maar niet horen 
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
1. Kramer - 13.02
2. De Jong - 13.06
3. Bokko - 13.07
4. Lee - 13.10
5. Skobrev - 13.15
Ik denk ook dat de medailles tussen deze 5 verdeeld zullen worden (Fabris gaat het niet halen). Vooral het zilver zal spannend worden maar ik denk dat Bob nog 1 keer gaat vlammen!
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2854 stemmen
Tijden boeien mij niet:
1. Kramer
2. Lee
3. De Jong
4. Skobrev
5. Bokko
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Gewoon de laatste 3 ritten bekijken, dan is het nog wel te doen. De laatste is sowieso een must see.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ben bang dat de Jong tegen gaat vallen. Voorgevoel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Goed voorgevoel, vind het maar een watje.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ik hoop van harte dat De Jong kan verrassen zo in de schaduw van Kramer, vind het wel een sympathieke gast en draait ook al 'aardig' lang mee, klasse. Z'n vierde Olympische Spelen nu.
1. Kramer
2. Skobrev
3. De Jong
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Wat een ongelooflijke fout van Kramer :S
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gediskwalificeerd, hoe is het mogelijk. Ik dacht al wat doet die man.
Wat erg en wat dom.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Inderdaad, erg. Hij zou het met gemak redden. Dan zo'n domme fout. Pff.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.