• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.127 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.687 gebruikers
  • 9.419.927 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wedje leggen? Safe bet lijkt me.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2381 stemmen

Finisterra schreef:

Suarez (..) mist ook een dot van een kans.

en hebben 2 spitsen die scoren met de ogen dicht.

M'n gevoel zegt dat hier iets niet klopt .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

De achtste finale zal geen probleem zijn voor Uruguay. In de kwartfinale komen ze dan uit tegen de #1 uit groep C of de #2 uit groep D. Ervan uitgaand dat Duitsland eerste wordt in hun groep is een halve finale voor Uruguay erg realistisch.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Uruguay gaat de halve finales echt niet halen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Tegen wie zouden ze eruit moeten vliegen dan?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Engeland of Duitsland. Maar ligt er beetje aan of die 1e of 2e worden. Zie de Engelsen nog wel 1e worden in poule.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4754 stemmen

Haha, Diego. Dacht er zelf ook al aan maar toch alleszins spitsen die makkelijk scoren normaal. En inderdaad, ik zie ze enkel (misschien) verliezen van Engeland en dan ook maar enkel als die zich herpakken. Krijgen nauwelijks een kans tegen Algerije en de VS, dan zie ik dat tegen Uruguay al helemaal niet lukken.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

boozebelly schreef:

13Woutie13 toch...

Het gaat vanavond echt gebeuren voor Nigeria. Die gaan alles geven en uiteindelijk beschikken ze toch over een grotere longinhoud en conditie dan die iele Koreanen. Ook nog het Afrikaanse volk erachter met die voodoorituelen en dan kan het niet mis gaan. Ze worden vermorzeld!!!

(afbeelding)

Die malle Nigerianen worden natuurlijk helemaal overtroffen door het erg gedisciplineerde Zuid-Korea. Oja, en met het koreaanse publiek erachter

(afbeelding)

Dit is de Karsenia Koreana. Die moet die leeuw natuurlijk zo aankunnen.

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1923 stemmen

13woutie13 schreef:

Die malle Nigerianen worden natuurlijk helemaal overtroffen door het erg gedisciplineerde Zuid-Korea. Oja, en met het koreaanse publiek erachter

Dit is de Karsenia Koreana. Die moet die leeuw natuurlijk zo aankunnen.

Je vergeet de voorbereidingen van Nigeria d.m.v. voodoo

Die salamander van jou kan daar niks tegen beginnen.

(afbeelding)

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Dat ken jij de Sorex caecutiens hallamontanus nog niet.

Woonachtig in Zuid-Korea en helemaal meegenomen naar Zuid-Afrika.

Echt een killer

(afbeelding)

Maar als de keeper van Nigeria een goede dag heeft zie ik het ook somber in

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Hoezo? Zelfs als hij de wedstrijd van z'n leven keept laat hij er 2 door.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

timbo_ schreef:

Engeland of Duitsland. Maar ligt er beetje aan of die 1e of 2e worden. Zie de Engelsen nog wel 1e worden in poule.

Duitsland komen ze pas in de halve finale tegen. Engeland moet echt heel erg veel beter gaan spelen om een kans te maken. Ik zie de Engelsen zich niet echt herpakken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

In de halve finale treffen ze Spanje of Portugal.

Uruguay kan idd best ver komen, maar dat is dan met name omdat ze geen tegenstander van formaat treffen. Ik moet overigens nog zien dat ze van Z-Korea winnen. Die zijn immers uitermate gedisciplineerd en conditioneel ijzersterk. Geef Nigeria daarom ook weinig kans vanavond. En mocht Engeland de Kwart finale halen dan zullen zich wel iest herpakt hebben. tegen Dld geef ik Uruguay erg weinig kans.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ongelooflijk. Nóg een afgang voor Domenech.

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

Domme-Nek

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dan ben je wel een hele slechte verliezer ja. Het laatste beetje Frans krediet is met die actie tot het nulpunt gereduceerd.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Wie is die witte jas dan?

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Erwinner schreef:

Wie is die witte jas dan?

De arts van de inrichting

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Nee serieus, heel erg flauw. Het imago van de Fransen staat al onder nul, dan helpt dit al helemaal niet. Weg met die man!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Chic is het niet maar ik wil Domenech toch de voordeel van de twijfel gegeven. De laatste jaren waren een ramp, hij heeft veel meegemaakt de laatste dagen en ondanks alle kritiek en vetes binnen de spelersgroep heeft hij zich gemanifesteert als een waar manager. Raymond, ik hoop dat je weer bezig gaat met de jeugd of een jeugdige ploeg want je prestaties met jonkies zijn magnifiek. Ook al waren de prestaties er niet altijd naar, je bent een grote coach. Veel geluk Raymond en tot snel, mijn onbegrepen vriend.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Domenech is de hoofdschuldige aan het debacle natuurlijk met z'n geneuzel over astrologie. Kwal van de voetballerij.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Naomi Watts, meester van de hyperbool .

(otherfool kan er ook wat van trouwens )

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

otherfool schreef:

Kwal van de voetballerij.

Die eretitel lijkt mij voor Hr. Blatter. Díe is pas eng.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Phoenix schreef:

Naomi Watts, meester van de hyperbool .

(otherfool kan er ook wat van trouwens )

Een klein beetje wel, maar ik ben ervan overtuigd dat dit niet geheel Raymond's schuld is. Ik sluit me bij jullie aan dat ie sociaal erg onvaardig is maar ik geloof wel enorm in zijn coachcapaciteiten. Op zijn astrologie theorietjes na dan . Maar bij Jong Frankrijk heeft hij toch echt geweldig werk gedaan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Chic is het niet maar ik wil Domenech toch de voordeel van de twijfel gegeven. De laatste jaren waren een ramp, hij heeft veel meegemaakt de laatste dagen en ondanks alle kritiek en vetes binnen de spelersgroep heeft hij zich gemanifesteert als een waar manager. Raymond, ik hoop dat je weer bezig gaat met de jeugd of een jeugdige ploeg want je prestaties met jonkies zijn magnifiek. Ook al waren de prestaties er niet altijd naar, je bent een grote coach. Veel geluk Raymond en tot snel, mijn onbegrepen vriend.

Google translaten naar het Frans en dit mailen naar [email protected]

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zal ik doen . Misschien nodigt ie me wel uit bij hem thuis en kunnen we over voetbalzaken praten, natuurlijk onder het genot van een Rochebaron en een Chateau Margaux.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

"Ik heb geen zin om op deze vraag te antwoorden'', bromde de Fransman toen hem naar het incident werd gevraagd. Toen de journalisten een nieuwe poging deden, reageerde Domenech: "Zijn er nog andere vragen?'' Daarmee lieten de media zich echter niet afschepen. "Waarom geeft u geen antwoord op deze vraag?'', vroeg een Franse journalist. Domenech daarop: "Zijn er nog andere vragen? Als dit de de vragen zijn die jullie gaan stellen, dan stap ik op. We leven niet in dezelfde wereld.''

Hij geeft iig wel toe dat ie niet in dezelfde wereld als ons leeft. Misschien dat jij na die 2 flessen wijn en misschien nog een cognacje erbij, ook wat van die wereld mee kunnen krijgen Naomi. Maar ik pas, hoef dat niet te zien

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

UCHE!!!!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3618 stemmen

Wat een geweldig schot zeg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.