• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.127 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.687 gebruikers
  • 9.419.927 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 956 stemmen

Ik zat steevast om half twee voor de buis, toen ik mijn tv aanzette kwam er nieuws, toen besefte ik me pas dat vandaag natuurlijk de laatste speelrondes waren begonnen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Leuk als het gastland doorgaat maar ik hoop toch wel dat Mexico nog een keer gaat scoren, dat is toch een stuk leuker team dan Zuid-Afrika. Bovendien denk ik dat ze meer tegen Argentinië hebben in te brengen dan Zuid-Afrika.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik niet zo, aangezien ik de meeste 13.30 wedstrijden toch niet heb kunnen zien. Ik moet meer dingen op een dag doen dan thuis WK voetbal kijken

Heb hier een extra computer neergezet om het voetbal te kunnen zien... maar eigenlijk kijk ik alleen op als er een kans of goal voorbij komt, het staat wel echt op de achtergrond.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 956 stemmen

Het gastland is toch tot nu toe altijd door de groepsfase heen gekomen en heeft nog nooit een eerste wedstrijd verloren?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Tot nu toe altijd door, dat andere weet ik niet.

Ik gun het de Zuid-Afrikanen wel, maar Mexico is wel veel leuker om naar te kijken. Dit Frankrijk is aangeschoten wild, daar kan iedereen nu van winnen.

Mooie goal trouwens van Suarez.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 956 stemmen

Hahaa, ja maar als Zuid-Afrika doorgaat is dat toch wel leuk voor al die supporters. Een echt wonder, dat maken ze toch niet zo vaak mee daar op het gebied van voetbal

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Suarez. .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Vorig WK verloor Mexico ook al van Argentinie in de 1/8e finales.

Ik gunde Mexico ergens wel de 1e plek in deze poule, zodat ze eens wat verder komen. Uruguay heb ik afgezien van Suarez niet zo veel mee.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ooooo Afrika raakt de paal!

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 956 stemmen

Wat een kans! Knap gezien van de grensrechter trouwens, dat het geen buitenspel was..

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

herman78 schreef:

Ik zie het trouwens somber in voor de Fransen wat betreft de wereldtitel.

Ik zag het al somber in voor de Fransen voor dit WK.

merijn82

• 1933 berichten
  • 461 stemmen

Uruguay bijna 2-0. Die gaan nog ver komen op dit toernooi. Goed team!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Suarez. .

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Als Frankrijk drie keer scoort en Uruguay er ook nog een paar maakt is Frankrijk door. De wereldtitel is nog in zicht, niet wanhopen!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Ik zei ergens dat Frankrijk niet eens door de poule zou komen en toen kreeg ik van niemand bijval...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Als Zuid Afrika nog tweemaal scoort zijn zij door. Als Mexico nog tien maal scoort is Zuid Afrika ook door.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

7 april 2010, 19:35 uur

Natuurlijk de plek om te zien of hij de echte grote verdedigers ook kan dollen of soms een kaartje kan aannaaien. Misschien krijg je gelijk, niet te bepalen nu hij in de Nederlandse competitie speelt. Maar ik voel dat hij grootse dingen gaat doen in Zuid Afrika en Uruquay gaat ook ver komen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

herman78 schreef:

Blake heeft zijn beste tijd ook al lang gehad, dat was 5 jaar terug ofzo. Maar toch, hij moet het toch maar even doen.

Ik dacht inderdaad dat die kerel nog veel hoger geclassificeerd stond.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Suarez heeft een mooie goal gemaakt, maar grootse dingen heeft hij nog niet gedaan. Eén zwaluw maakt nog geen zomer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Forlan en andere ploegmaten van hem wel dan?

1 goal, 1 assist en 1 versierde penalty. Dat is meer dan welke Oranje speler zelfs ook heeft laten zien.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee maar toen ik zei dat Uruguay ver zou komen, vonden sommigen dat hier weer belachelijk. Het blijft een loterij.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Ik zei ergens dat Frankrijk niet eens door de poule zou komen en toen kreeg ik van niemand bijval...

Heb ik ook voorspeld hoor, sorry dat ik je niet van het begin af aan steunde .

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Forlan en andere ploegmaten van hem wel dan?

1 goal, 1 assist en 1 versierde penalty. Dat is meer dan welke Oranje speler zelfs ook heeft laten zien.

De goal mag je niet meetellen,, je moet puur naar de eerste 2 wedstrijden kijken anders is de vergelijking niet eerlijk.

In de eerste wedstrijd speelde Suarez als een vaatdoek, en Forlan heeft de vorige wedstrijd gewonnen voor Uruguay. Een goede scheidsrechter had Suarez ook geel gegeven in plaats van een penalty.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Het enige wat die Fransen nu nog kunnen is het feestje voor Zuid Afrika verpesten.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 956 stemmen

Iedereen lekker achteraf praten Nee grapje hoor, ik geloof jullie best. Maar iemand hier die beweert dat hij Zwitserland - Spanje goed had?

merijn82

• 1933 berichten
  • 461 stemmen

Tha-Joker schreef:

Iedereen lekker achteraf praten Nee grapje hoor, ik geloof jullie best. Maar iemand hier die beweert dat hij Zwitserland - Spanje goed had?

Nee helaas, maar zat er wel dichtbij. Ik had 2-0 voor Zwitserland

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

herman78 schreef:

(quote)
De goal mag je niet meetellen,, je moet puur naar de eerste 2 wedstrijden kijken anders is de vergelijking niet eerlijk.

In de eerste wedstrijd speelde Suarez als een vaatdoek, en Forlan heeft de vorige wedstrijd gewonnen voor Uruguay. Een goede scheidsrechter had Suarez ook geel gegeven in plaats van een penalty.

Onzin. Forlan had een zondagsschot die afweek via een Afrikaan als goal. En een penalty raak geschoten. Nou, dat is niet erg indrukwekkend.

En waarom mag je de goal niet meetellen? Wat hij nu doet vanmiddag telt net zo hard. Hij presteert gewoon behoorlijk in de groepsfase. Of had je het reeel gevonden als hij er 6 zou scoren en 5x een assist zou geven? Uruguay is minus de 2 aanvallers en Lugano achterin een modale ploeg.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 956 stemmen

merijn82 schreef:

(quote)

Nee helaas, maar zat er wel dichtbij. Ik had 2-0 voor Zwitserland

Vergaat de wereld echt in 2012, alwetende?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En waarom mag je de goal niet meetellen?

Omdat NL nog maar 2 wedstrijden heeft gespeeld. Maar Suarez doet het verder aardig hoor.

Die bal van Forlan was wanneer ie niet van richting was verantwoord ook op doel geweest, dus niet bepaald een zondagsschot.

merijn82

• 1933 berichten
  • 461 stemmen

Tha-Joker schreef:

(quote)

Vergaat de wereld echt in 2012, alwetende?

Haha nee ik had 3-0 voor Spanje.. Maar ik denk wel dat Spanje er volgende ronde tegen Portugal of Brazilie uitvliegt. Meest technische ploeg, dat wel. Maar niet effectief genoeg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.