menu

Overig / Televisie / hunter is back !

zoeken in:
HUNTER,de serie die van 1984 tot 1991 liep
is terug.recentelijk 2 films + 6 nieuwe afleveringen,als de kijkcijfers goed zijn,dan bestelt de zender NBC een voledig nieuw seizoen ,en aangezien de films van hunter[return to justice en the out of towners] zeer hoge kijkcijfers hadden is de kans groot dat het doorgaat.trouwens Stephanie Kramer is terug als Dedee McCall
en natuurlijk ook Fred Dryer als Rick Hunter.

FisherKing
Hey, keek ik vroeger regelmatig in verloren uurtjes. Moeten ze wel aan een Quality upgrade doen

haha dat waren nog eens tijden

voor meer info kijk op www.freddryer.com
of op www.imdb.com.nu hopen dat een nederlandse zender de nieuwe hunter aankoopt.en uitzend op een fatsoenlijk tijdstip en niet om 5 uur s middags maar s avonds om een uur of 10 . zoals vroeger.
ik hoop ook op een dvd release van hunter.de oude + de nieuwe.trouwens kijk ook op www.nbc.com daar staat een interview met fred dryer.in amerika zijn ze lovend over de nieuwe films zie de reacties op www.stefhaniekramer.com .
over de serie zelf, hoop ik dat ook andere
acteurs uit de oude serie terugkomen zoals
sporty james . charles hallahan zal helaas niet terugkomen aangezien hij overleden is.
wie het niet weet hallahan speelde captain
charlie devane van 1986 tot 1991 en in de film uit 1995 .

schrik trouwens niet fred dryer is behoorlijk grijs geworden.
stepfanie kramer ziet nog steeds hetzelfde uit als 20 jaar geleden.
er staan foto s van de nieuwe films op freddryer.com

helaas ,hunter is gecanceld.
en dat al na 3 afleveringen,ondanks positieve recensies heeft nbc besloten om hunter te cancelen.
zo gaat dat in de u.s.a de serie krijgt niet eens een eerlijke kans.
in amerika hebben ze alleen de 2 tv-films en de eerste 3 afleveringen uitgezonden,er waren nog 2 afleveringen gemaakt maar die hebben ze dus niet meer uitgezonden.
men probeert tegenwoordig weer oude series nieuw leven in te blazen,hunter is dus mislukt maar nu probeert men 21 jump street weer terug te brengen.
eerder dus ook hawaii five-0 en the a-team
voor meer info kijk op www.cannell.com

volgens de website van fred dryer was de reden dat hunter gecanceld is,dat nbc liever oude films en herhalingen van law and order uitzend op zaterdagavond,past volgens nbc beter bij de doelgroep waar ze op uit zijn.

http://www.tvshowsondvd.com/ne...

ook Hunter krijgt een dvd release

SBS6 is inmiddels weer begonnen met het uitzenden van Hunter, ik heb weer enkele aflevringen gezien en het blijft een schtitterende poltieserie met een geweldige chemie tussen de hoofdrolspelers , het spettert letterlijk van het scherm af.

in Amerika al uitgebracht op dvd, nu nog in Nederland snel hoop ik !

SBS6? Dan is er een goede kans dat haar zusterzender VT4 er hier bij ons ook mee begint. Moet in het oog gehouden worden...

nou het zijn herhaling dus zo groot is de kans niet helaas, maar het verbaasd me dat zo een grote tv-kijker als u zelf nog geen schotel heeft

In America zijn de eerste twee seizoenen al uit op dvd, ik hoop dat de serie ook hier in Nederland wordt uit gebracht.

Puur jeugdsentiment,

Mijn zus kijkt altijd Hunter, ik hou er totaal niet van. Allemaal nep. *Sorry*

Gast
geplaatst: vandaag om 17:36 uur

geplaatst: vandaag om 17:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.