menu

Overig / Televisie / Rikkie de Raaf

zoeken in:
Kent er iemand nog de cartoonserie "Ric de Raaf" (alias "Rikkie de Raaf", "De Avonturen van Rikkie de Raaf", "Ric")?

Een britse tekenfilmserie over zo'n blauwe raaf die van alles uitprobeerd (meestal mislukt alles). In de serie wordt niet gesproken en 1 aflevering duurt meestal maar zo'n 5 minuten.

De serie werdt medio jaren negentig (1993 om presies te zijn)uitgezonden op de nederlandse zender TROS.
Op de belgische zender KETNET werdt de serie ook uitgezonden.
Het was daar 1 van de rubrieken in het educatief programma "De Boomhut"

Ik vondt deze serie overlaatst terug op YOUTUBE
Ik vondt de serie wel komisch!

Als er iemand deze serie kent of er iets meer over weet.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=66hK9tlWUdM

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ik ken het, leuke serie, maar niet iets waar ik nog hele heldere herinneringen aan koester.

Damn, zware flashback. De naam zei me niets maar ik heb vroeger volgens mij altijd in de Boomhut gezien. Was wel leuk maar niet geweldig dacht ik.

Kidmango
De website van "Ric the Raven" met daarop "alle afleveringen & extra's

Gast
geplaatst: vandaag om 01:05 uur

geplaatst: vandaag om 01:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.