menu

Overig / Televisie / Meest irritante / slechte reclame?

zoeken in:
De Vriendenloterij-reclames met Gerard Joling. Gatverdamme wat afschuwelijk vervelend en irritant.

Sowieso zijn al die loterijen met hun reclames een pain in the ass.

Van Provoet:

Als je voeten je handen waren zou je ze dan beter verzorgen?

De KPN reclame met de zakenman in Mumbai die gebeld wordt door zijn dochtertje Marietje voor een zaal vol zakenlui. ‘Hallo lieve Marietje’, ‘ik sta voor een zaal vol met mensen schatje’ ‘dag lieve Marietje, dag schat’. Ik krijg echt kotsneigingen van die reclame. Loden Loekie hopelijk.

Ik krijg kotsneigingen van alle reclame. Het gaat helemaal nergens over. Vroeger zag je nog wel eens leuke reclames voorbij gaan. Kijk, dan is het gewoon leuk kijken.

Ebenezer Scrooge schreef:
Van Provoet:

Als je voeten je handen waren zou je ze dan beter verzorgen?

Zo belachelijk ja. Het lijkt mij dan logischer even langs je huisarts te gaan om een verwijskaart voor de psychiater te vragen.

Terwijl hij in films veelal wel goed is, vind ik de stem van Frank Lammers in de Tui reclames bloedirritant. Had ie niet moeten doen.

Alle reclames met Andre Hazes jr.

En alle Calgon reclames met 1970's nasynchronisatie

Reclame van a.s.r. Een kantoorfiguur met stoere aspiraties dat gaat zitten rappen. De term tenenkrommend krijgt hier een nieuwe dimensie.

Alle reclames met gehelmde fietsers: volledig in strijd met de unieke Nederlandse fietscultuur: fietsers gekleed voor de bestemming, niet voor de rit!

kos
Redlop schreef:
Reclame van a.s.r. Een kantoorfiguur met stoere aspiraties dat gaat zitten rappen. De term tenenkrommend krijgt hier een nieuwe dimensie.

Kantoorfiguur? Sticks?

kos schreef:

Kantoorfiguur? Sticks?

Komt op mij zo over ja, ondanks al dat stoere gelul met die gebaartjes. Ik heb ook een hekel aan rap, dus dat zal ook wel meetellen in deze.

kos
Dat snap ik maar hij is wel zo'n beetje de beste rapper van NL van de laatste 15 jaar.

Gefeliciteerd bij deze.

Ik vond die Yarden reclames zo naar, (Omarmt u de dood?)

Die reclame van aflossingsvrij.nl met allemaal mensen die rare dansjes doen omdat ze een aflossingsvrije hypotheek hebben.

De Becam reclame.

Spartaan1986 schreef:
De KPN reclame met de zakenman in Mumbai die gebeld wordt door zijn dochtertje Marietje voor een zaal vol zakenlui. ‘Hallo lieve Marietje’, ‘ik sta voor een zaal vol met mensen schatje’ ‘dag lieve Marietje, dag schat’. Ik krijg echt kotsneigingen van die reclame. Loden Loekie hopelijk.

werd het toch de Loden leeuw voor ASE maar Marietje was in ieder geval genomineerd

wat een rust hier, even er weer 1 ingooien

die Swiss reclame met dat trutje dat snel haar zoemende vergeten telefoon moet pakken van de boxspring op het eind van de reclame, ja want anders ga je dood, 5 minuten zonder telefoon

kappeuter (crew)
geplaatst:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=IX8TMYRk6_w

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Tsss... Dit vind ik zelfs als Big Lebowski fan niet leuk. Dit heeft Jeff Bridges toch helemaal niet nodig...
En had Sarah Jessica Parker al niet genoeg binnengeharkt met de Blokker reclame.
Commercial doet me ook eerder denken aan Rivella reclame van de jaren 80.

geplaatst:
De 'bewbs' ziet er anders best interessant uit hoor. Mijn interesse is gewekt. Of ging daar de reclame niet over kappeuter?

kappeuter (crew)
geplaatst:
Als het nou verder ook nog een knappe vrouw was geweest...

geplaatst:
Ook bijzonder irritant: dat kereltje dat gigantisch staat te krijsen omdat zijn speelgoeddino kapot is, dan die moeder als een soort supervrouw in slowmotion aan komt rennen en dankzij die ene lijm is het leed gauw geleden.
Om te kotsen.

NRT
geplaatst:
kappeuter schreef:
(embed)

Tsss... Dit vind ik zelfs als Big Lebowski fan niet leuk. Dit heeft Jeff Bridges toch helemaal niet nodig...
En had Sarah Jessica Parker al niet genoeg binnengeharkt met de Blokker reclame.
Commercial doet me ook eerder denken aan Rivella reclame van de jaren 80.

Ik ben zelf ook een grote Big Lebowski-fan en ik stoorde mij hier eigenlijk niet aan. Ik bedoel: dan kan je je toch aan veel gaan ergeren.

geplaatst:
Die nieuwe reclame van hornbach...
het is weer lente of zoiets en dan aan een vettige bezwete onderbroek ruiken.

Jippiejajajippiejippiejee!

kappeuter (crew)
geplaatst:
NRT schreef:
Ik ben zelf ook een grote Big Lebowski-fan en ik stoorde mij hier eigenlijk niet aan. Ik bedoel: dan kan je je toch aan veel gaan ergeren.

Het is toch persoonlijk?
Voor de duidelijkheid; ik vind het vooral een slechte reclame. Ik erger me er niet zozeer aan, nou ja wel aan die Sarah Jessica Parker dat ik een vreselijk mens vind.
Ik kijk verder nooit reclames maar dit kwam ik toevallig online tegen.

Die Swinckels reclame met Morgan Freeman vond ik juist wel verfrissend.

NRT
geplaatst:
kappeuter schreef:
(quote)

Het is toch persoonlijk?
Voor de duidelijkheid; ik vind het vooral een slechte reclame. Ik erger me er niet zozeer aan, nou ja wel aan die Sarah Jessica Parker dat ik een vreselijk mens vind.
Ik kijk verder nooit reclames maar dit kwam ik toevallig online tegen.

Die Swinckels reclame met Morgan Freeman vond ik juist wel verfrissend.

Nee, het is heel zeker persoonlijk. Dat mag natuurlijk. Alleen waren er wel heel scherpe reacties en die begreep ik niet zo heel goed. Je kan het niet goed vinden of irritant, maar bij sommigen leek het net of de maker van deze reclame in het gezicht van hun moeder had gespuugd.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Oh echt.
Ja dat lijkt me wel wat overtrokken maar zo reageer ik er niet op.

https://www.youtube.com/watch?v=1WN86qywLVY

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

geplaatst:
Ook een leuke / goeie!

https://www.youtube.com/watch?v=pWdd6_ZxX8c

NRT
geplaatst:
kappeuter schreef:
Oh echt.
Ja dat lijkt me wel wat overtrokken maar zo reageer ik er niet op.

(embed)

Had ik wel door.

Trouwens heren: ik ga The Big Lebowski kijken vanavond. Ik heb na het zien van deze filmpjes er zin in.

kappeuter (crew)
geplaatst:

https://www.youtube.com/watch?v=-AfEpELVzfA

Die vorige reclame van ASR had al de Loden Leeuw gewonnen, maar toen dachten ze we maken er gewoon nog een...!
Ik vond Opgezwolle geweldig goed, maar deze commercial met spraakgebrek en irritant nasaal stemgebruik en nog iets gebrabbeld in refrein Tijd van Toen, maar het heet dus blijkbaar Tijd van Doen...
Ik kijk er niet eens echt naar want het wordt hier letterlijk ondertiteld haha.
Bij zulke reclames vergeet je ook waar het voor is.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:32 uur

geplaatst: vandaag om 10:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.