menu

Overig / Televisie / Meest irritante / slechte reclame?

zoeken in:
606
Confusie schreef:
En van gelukkige meisjes krijg ik zelf weer een harde.

Dus zo verkeer je sowieso altijd in gelukzalige circulatie.
Oke !! dat is nou info die ik niet hoefde te weten

Confusie
Dat is dan weer de ongewenste informatie circulatie.

606
Confusie schreef:
Dat is dan weer de ongewenste informatie circulatie.
Jep

'Mama, hij wil de boodschappen gratis' met dat jankende kind van de Jumbo komt me nu echt de keel uit.

Confusie
Heel die Jumbo mogen ze van mij opdoeken.

Geen leuke tent en ze blijven ze maar uit de grond stampen.

Alles draait hier om film- c.q. televisiereclame. Nou, ik heb dus een ergernis aan een radioreclzme van de laatste tijd: die van Lidl. Vanzelfsprekend willen bedrijven reclame maken voor hun winkel, producten e.d., daar is niets mis mee. Maar deze van Lidl, waarin een man hoog opgeeft over de wel zeer goede (lees: spotgoedkope) aanbiedingen qua groenten, fruit e.d. bij dit bedrijf. Op zich ook nog wel acceptabel, maar dan dat ADHD-jochie erbij: "Dát is goedkoop" en na een tweede mededeling dat bijvoorbeeld de andijvie eigenlijk voor niets is "Wow!". Alsof zo'n snotneus enig besef heeft van geldwaarde. Doet mij denken aan die klerekinderen in de supermarkt die, bij gebrek aan oppas, door die slonzige moeders mee moeten als ma boodschappen moet doen. Ze lopen voor je voeten, brengen door hun etterige gedrag die moeders tot hysterie c.q. razernij, zeiken om snoep (vaak zie ik die moeders de karretjes maar vol gooien met chips, kindersurprises e.d. om die etterige kinderen maar tegemoet te komen enzovoort). Die Lidl reclame herinnert mij althans dus op ongewenst kindergedrag. "Dát is goedkoop!"... God, wat een klerekind met een dito stemmetje. Tongetje uitsnijden lijkt me prima. En om te voorkomen dat er wellicht reacties komen in de trant van "kinderhater" e.d.: ik ben opa van drie leuke knullen die zich, door hun prima opvoeding, SUPER gedragen in winkels. Maar om terug te komen op deze reclame: reden NIET naar Lidl te gaan.

Wat mij betreft de MediaMarkt, hoe lang kun je een dergelijk kneuzenconcept uitmelken.
Voor mij reden om er nooit meer te komen, goedkoop waren ze toch al nooit.
Als je zulke irritante reclame maakt (gelukkig nieuw schooljaar, hoe verzin je 't!) dan verdien je het dat de klanten wegblijven.
Over 'insulting your intelligence' gesproken...

die van Jumbo "en vergeet je prijzen niet aan te passen"

de stompzinnige reclames van sultana met de meezingende achterbank

ALLE reclames van Arke met die kutstem "Arke wOrdt TUUUUWIIIE"

joyce.b
De reclame van de plusmarkt, "komt u maar mee mevrouwtje"

Er werkt bij de desbetreffende winkel personeel uit alle lagen van de bevolking, en dat is te zien.

Kinderen,iemand met een hanekam en oorringen die groter zijn dan mijn fietswielen, een meisje met roze haren, een jongen met een trainigspak (in de kleur groen) , een dikkertje, een dame met stilettos, iemand die scheel kijkt,en iemand waarvan je zeker weet dat de UWV er achter de schermen subsiddiegeld voor geeft....

Ruim 2000 jaar beschaving,en de slogan is "bouw je eigen supermarkt"....."komt u maar mee mevrouwtje....(en kinderen staan bij de deur te bedelen om die spaardingetjes) .....

Wat een nivo.

joyce.b
Maar alle irritante reclames hebben toch één ding gemeen...we praten erover. Aandacht is tenslotte aandacht,en sommige irritante reclames blijven langer hangen dan leuke.

Das de bedoeling.

Ik stel voor reclames te negeren,het er niet over te hebben.te elimineren. dan houdt het snel genoeg op.(als het merendeel van de mensen dat doet)

ok weer even een update:
- reclame van TUI met het "wezen" dat na een duik in een normale man veranderd; behalve de verschrikkelijke voice over, waar slaat deze hele reclame op
- een telecombedrijf (weet niet welke) waar allemaal mensen op hun smartphone in beeld zijn en een griet keihard OKEEEEEEEEEEEEEEEEE DUS IK NEEM EEN PAKKET MET GRATIS MB bla bla moet gillen

Die reclame van Beter Horen, met die dramadocente: .....ik vervloek jou! Ze is gék! Je zou bijna wensen dat je doof was (en blind).

Tijdens de vele reklameblokken tijdens The Shining vannacht kreeg je anti alcohol spotjes voor de kiezen. Wat blijkt dames accepteren lamme kerels niet meer in discos en kroegen. Ze moeten na 3 biertjes naar huis anders zijn ze irritant. Dat is de grens. Daar hoort ook een Heineken spotje bij.

Was dat van Heineken Mikey? Ik zag die reclame ook in de bioscoop met Nicolette Kluijver dacht ik? Hele rare reclame vond ik dat.. Ik probeer deze op YouTube te vinden maar krijg em niet gevonden.

Ik vind hem ook niet 123. Maar Heineken zit ook in een drietal spotjes. Vrouwen zingen dan een musical krijgers lied en gaan de strijd aan tegen laveloze mannen her en der. En dan is er 1 man die slaat dan het 3e Heineken biertje af en is dan de held.

Daarom Jupiler. Mannen weten waarom! Zou leuk zijn als Jupiler gaat reageren met pro mannen reclames.

merijn82 schreef:
Na al die tijd nog altijd...

Kruidvat.

En nog steeds... Als ik die belachelijke stem hoor gaat de tv gelijk uit. Maar ja, zoiets werkt helaas wel.

Niet omdat het moet, maar omdat het kan.

op Omroep Gelderland komt al jaren een verschrikkelijke oubollige reclame van Keukencentrum Axi uit Ede
"Jongens mag ik er uit, ik ben schoon"

ok Jumbo genoeg nu, weg met Frank Lammers

Zeer irritant: die samsung reklame over een sj!ttelefoon gemaakt voor de spelen waarin jonge inspirerende mensen elkaars volkslied zingen. Ik haat jonge inspirerende mensen.

kos
inderdaad af-schuw-e-lijk.

de reclame van Trivago met die hipster, die 2,5 uur voor het gevoel duurt.
En die Postcodeloterij draclame met Robert "ik ga nOOIT weg van de tv" ten Brink en trutje Janszen die ook een dikke 2.5 minuut klokt

Wat eten jullie vanavond? STAMPOT!!!!

Grr, alsof mijn hekel aan kinderen al niet groot genoeg was!

606
niethie schreef:
Wat eten jullie vanavond? STAMPOT!!!!

Grr, alsof mijn hekel aan kinderen al niet groot genoeg was!
Precies

Die reclames van de Vriendenloterij. Elke keer dat ik die pretbek zie wil ik door m'n tv slaan.

HALVE TAMME.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=-aszbaA-oSs

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

de vreselijke reclames van T-mobile op zowel radio als tv met die zaaddodende stem, kunnen die ALSTUBLIEFT ophoepelen in 2018

Coolblue, met die lul die overal een feestje van wil maken.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:15 uur

geplaatst: vandaag om 10:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.