menu

Overig / Televisie / Fear Itself

zoeken in:
Nieuwe reeks: http://www.imdb.com/title/tt1112285/

Opvolger van Masters of Horror met deels dezelfde bezetting, maar ook nieuwe namen zoals Darren Lynn Bousman.
Ben benieuwd...

Ik ben ook best benieuwd. Alleen heb ik pas het eerste deel van seizoen 2 gekocht. (VII - Pelts & Family).

Ik heb de dvd box gekocht met alle 13 afleveringen. Ik heb er 5 gezien.Tot nu toe vond ik nummer 7 genaamd Community de beste. Nummer 13 The Circle de minste.

Had het al een tijd in bezit maar had blijkbaar bij lange na niet alle afleveringen gezien. Ik vond het achteraf toch echt een hele leuke serie. Misschien niet zulke sterke verhalen als wat wij zagen bij Masters of Horror maar wederom erg vermakelijk.

geplaatst:
Kan dit ondertussen niet gewoon op MM toegevoegd worden?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:47 uur

geplaatst: vandaag om 18:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.