• 155.327 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.185 acteurs
  • 345.950 gebruikers
  • 8.758.220 stemmen

The Big Bang Theory

zoeken in:

Mescaline

• 6904 berichten
  • 2603 stemmen

]

The Oceanic Six schreef:
Over je spoiler, dat zat er wel aan te komen, anders konden ze haar uit de serie schrijven en dat zou toch niet zijn gebeurd.

Daar heb je ook weer een punt mee ja, vind het alleen totaal niet geloofwaardig haha! Maar goed, dat was in het geval van Sheldon & Amy toch al niet echt het geval
Ik heb het idee dat seizoen 10 de laatste gaat worden en dat ze daar nog even een zeer vrolijk en geforceerd happy end aan willen breien waarin alle personages in de serie geluk vinden en ze nog lang en gelukkig leven. Ze hadden beter een voorbeeld kunnen nemen aan de briljante finale van How i met your mother. Die wisten hun serie gelukkig wel creatief af te sluiten.

The Oceanic Six

• 57675 berichten
  • 3776 stemmen

Het duurde 9 seizoenen, maar daar is ie dan: de onvermijdelijke baby twist. Beter stoppen ze gewoon met de serie, want een baby is echt het meest afschuwelijke wat ze in een sitcom kunnen stoppen. RIP ooit zo leuke serie.

Overigens was het wel een leuke aflevering, dat weer wel.

Mescaline

• 6904 berichten
  • 2603 stemmen

Dat vind ik toch wel een voordeel met Mike & Molly die in het laatste seizoen zit op dit moment, het baby gedoe is besproken maar er is in ieder geval geen tijd meer voor dat nog verder uit te melken. Zonde zeggen sommige mensen dat de serie stopt na 6 seizoenen, maar Big Bang Theory had van mij ook ergens in die periode mogen stoppen, misschien net tot 7.

The Oceanic Six

• 57675 berichten
  • 3776 stemmen

Leuke 200ste aflevering! Sheldon weer heerlijk autistisch. En de optredens van Adam West en (kort) Stephen Hawking waren erg passend.

Het is ook geen slechte serie op dit moment, ondanks dat het niet meer de helft is van wat het ooit was. Kijkt toch nog wel prima weg.

Mescaline

• 6904 berichten
  • 2603 stemmen

Sinds begin januari geen aflevering meer mee gepakt, was het best wel beu om eerlijk te zijn. Ooit een briljante serie die nu nog hooguit vermakelijk is? Zonde!

The Oceanic Six

• 57675 berichten
  • 3776 stemmen

'The Big Bang Theory' krijgt spin-off rond jonge Sheldon - Serietotaal.nl

Geinig idee, maar een andere acteur dan Parsons die Sheldon speelt is niet fijn. En of hij nu echt zo leuk is zonder de andere castleden....nee, laat eigenlijk maar.

The Oceanic Six

• 57675 berichten
  • 3776 stemmen

Christopher Lloyd maakt opwachting in Big Bang Theory - Serietotaal.nl

Zou tof zijn als hij zich verkleed als Doc Brown. Wat een heerlijke rol was dat van hem zeg.

038Zwolle

• 40 berichten
  • 2 stemmen

Was eigenlijk wel klaar met de Big Bang, maar ik vond de laatste afleveringen toch wel weer grappig.

En Penny heeft haar haar weer lang natuurlijk. Ik kan er niks aan doen, maar alleen door haar blijf ik het al kijken

The Oceanic Six

• 57675 berichten
  • 3776 stemmen

Die baby heeft echt het laatste beetje lol uit de serie geperst zeg. Stop er maar mee, dit is gewoon vervelend aan het worden. En ja, ik blijf wel kijken. Af en toe is het nog wel te doen.

eppo349

• 853 berichten
  • 3790 stemmen

Yep! Baby's zijn schattig, maar zelden leuk....

Zuko

• 135 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb het ook al meermaals gezien en ben er wel klaar mee wat dat betreft, maar als ik even niks heb kijk ik toch weer even.....

The Oceanic Six

• 57675 berichten
  • 3776 stemmen

eppo349 schreef:

Yep! Baby's zijn schattig, maar zelden leuk....

Samen met ingekakte relaties (ja toch, Lily en Marshall) dé killers van leuke sitcoms...

kos

• 45729 berichten
  • 8263 stemmen

Babies valt wel mee. Het wordt pas erg als ze gaan praten en quasi-grappige teksten roepen (zie Lily in Modern Family bvb) Full House was het ergste voorbeeld.

The Oceanic Six

• 57675 berichten
  • 3776 stemmen

'The Big Bang Theory nog zeker twee jaar door' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Normaal juich ik het toe als series die ik al jaren kijk verlengd worden, maar ik had het echt prima gevonden als deze na dit seizoen was gestopt. Laatste jaren zijn de goede afleveringen op 1 hand te tellen. Deze serie is kapot gemaakt door de mainstream-successen.

chevy93

• 12600 berichten
  • 1187 stemmen

Ondanks dat het niet zo scherp meer is als de eerste seizoenen, blijft dit toch wel een erg fijne serie. Zojuist de finale van seizoen 10(!) gekeken.

Fillumon

• 2240 berichten
  • 0 stemmen

Eens, ik blijf er naar kijken ; de personages blijven geweldig

chevy93

• 12600 berichten
  • 1187 stemmen

chevy93 schreef:

Ondanks dat het niet zo scherp meer is als de eerste seizoenen, blijft dit toch wel een erg fijne serie. Zojuist de finale van seizoen 10(!) gekeken.

En zo is er na 12(!) jaar een einde gekomen aan deze geweldige serie. Met name de eerste seizoenen waren één van de beste in de sitcomgeschiedenis. Aan het einde werd het meer een soap dan een komedie, maar ook de laatste twee seizoenen heb ik met veel plezier gekeken.

Vdk_Movie

• 375 berichten
  • 451 stemmen

Ik ga deze serie vandaag voor het eerst kijken. Nog 11 seizoenen te gaan dus

Frankmaril

• 4 berichten
  • 39 stemmen

De eerste 6-7 seizoenen waren geweldig. Daarna wordt een zoektocht naar humor. Het personage Raj is absoluut het vreselijkste humorloze personage op TV. De karakters zijn nog meer aangedikt. De vrouwen krijgen steeds meer ruimte terwijl het vanaf dag 1 draaide om 4 nerds en 1 meisje. Was gestopt en niet proberen door te etteren omdat het een succes was. Als je klaar bent, maar er een einde aan.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.