• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.969 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.999 acteurs
  • 198.991 gebruikers
  • 9.371.048 stemmen

The Big Bang Theory

zoeken in:

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Ik kom er niet echt in. Eerste zes afleveringen gezien van seizoen 1 en zojuist de nieuwste van dit seizoen, maar met af en toe leuke kut opmerkingen van Sheldon en een moeilijk lekkere Penny kom je er toch niet. Ik stoor me vooral aan die andere nerd, waar me de naam even van ontschoten is.

Big Bang heeft enigszins zelfde probleem als 2,5 men, steeds meer van hetzelfde. En als dat niet bij vlagen wél briljant is (wat dankzij Charlie Sheen 2,5 men wel heeft) wordt het een beetje gezapig.

Helaas niet helemaal mijn ding.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Zonde. De oneliners zijn in deze serie echt briljant.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

213. Wat een fenomenale aflevering weer

Ik snap niet waarom Jim Parsons nog geen Emmy of Golden Globe in ontvangst heeft mogen nemen.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Ben aan het wachten op het derde seizoen iemand idee wanneer de eerste aflevering weer komt? waarschijnlijk pas in maart ofzo?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Op 2 februari komt 214 pas. Neem aan dat ze tot zeker 217 of 222 doorgaan.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

ok thanks.. dacht dat het seizoen afgelopen was (eerste seizoen had er ook 12 ofzo toch?)

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Eerste seizoen had 17 afleveringen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Nog steeds bijna niemand die dit kijkt? Zeer ondergewaardeerde sitcom hier op MM.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik heb heel het eerste seizoen gezien. Sheldon is hilarisch!

I am the swordmaster!

jacobine_rodijk

• 2806 berichten
  • 9511 stemmen

AHWA schreef:

Nog steeds bijna niemand die dit kijkt? Zeer ondergewaardeerde sitcom hier op MM.

Ondergewaardeerd vind ik wel een beetje groot woord, 't is niet baanbrekend, origineel of gedurfd. Meer dan vermakelijk kom ik niet verder.

Daarbij opgeteld dat dit ook niet word uitgezonden op de Nederlandse TV en het verbaasd me ook niet zozeer veel mensen dit niet nog kennen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Niet origineel? De plots misschien niet, maar de scripts toch zeker wel. De dialogen in deze sitcom zijn bijkans onovertroffen.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Iemand de laatste gezien?

Dat stuk in de trein vond ik erg leuk,.. Rajesh die zomaar een meid aan de haak sloeg en Howard die weereens door de mand viel hahaha

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

AHWA schreef:

Niet origineel? De plots misschien niet, maar de scripts toch zeker wel. De dialogen in deze sitcom zijn bijkans onovertroffen.

Jawel, er zijn series die bijkanser zijn.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Welke zijn dan beter qua dialogen?

jacobine_rodijk

• 2806 berichten
  • 9511 stemmen

AHWA schreef:

Iemand kan nu wel voorbeelden gaan noemen maar het is maar zelf wat je grappig vind en wel of niet geniaal vind.

Sheldon's dialoog klinkt misschien erg geniaal bedacht omdat het zo snel word gebracht maar ik zie het meer als 1 grap die ontzettend word uitgediept en in een verbale verhaal wordt omgezet.

Zou me ook niet verbazen als de schrijvers met regelmaat op Wikipedia zitten te surfen naar deze details.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Het ligt heus niet alleen aan de snelheid, het is vooral de inventiviteit van de dialogen, wis-, natuur- en scheikundige principes worden moeiteloos verwoven met popculture-references, en dat maakt deze dialogen zo bijzonder. Ongeevenaard in de comedywereld.

De plots eromheen misschien niet, maar de invulling wel degelijk.

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

AHWA schreef:

Sopranos, House M.D. en King of Queens.

House M.D. en Sopranos vind ik halve sitcoms en de grappige dialogen zijn erg sterk. Bij King of Queens zit de kracht van de dialoog in de briljante oneliners die naar elkaar toegegooid worden.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

House en Sopranos zijn totaal andere series, en de dialogen van King Of Queens beter vinden dan The Big Bang Theory.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Tegenwoordig op maandagavond rond tien voor tien op Veronica te zien! W00t!

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Door een gebrek aan internet de laatste twee weken en een teveel aan tijd, seizoen twee opgezet en het beviel me toch aardig. Al moet ik zeggen dat Sheldon vrij irritant wordt als je teveel BBT achter elkaar kijkt. Favoriete personage is Howard, als hij sarcastisch is. En Penny..

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Sheldon is absoluut m'n favoriet. Al die maniertjes die Jim Parsons in z'n personage stopt, geweldig.

Vind Howard juist de minst leuke, al heeft Leonard ook niet veel te doen op dit moment. De interactie tussen Penny en Sheldon blijft het leukste.

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

toffe serie, heb de eerste 10 afl gezien.

Moest ff inkomen maar het is een vermakelijke serie die makkelijk wegkijkt. Al is het zonder ondertiteling soms niet helemaal te volgen wat vooral bij sheldon uit zijn mond komt

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Geweldige aflevering weer gisteren.

Are you Spock?

So YOU'RE the milk thief!

Vegas Baby! Sea World Baby!

De fantastische quotes zijn te veel om op te noemen.

Koektrommel

• 57 berichten
  • 0 stemmen

Deze serie is echt, waaaaaanzinnig gaaf vind ik. Zit nu te kijken

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Fantastische aflevering weer. Een van de leukste van dit seizoen, wederom dankzij Raj en Sheldon:

"I thought the toilet humor would get less funny with repitition. Apparently there is no law of deminishing comedic returns with space poop." It's funny, because it's true!

"If you want to clean up your karma, go get my freakin' latte.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Bazinga

Lu2k

• 58 berichten
  • 17 stemmen

Bij die laatste Bazinga had je me op kunnen rapen op de grond, damn wat was die gaaf

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Het kloppen op de deur blijft voor mij een van de leukste grappen.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Knock knock, "Penny", knock knock, "Penny", knock knock, "Penny"

Curly1985

• 819 berichten
  • 357 stemmen

Ben bijna aan t einde van seizoen 2.

Vond het geweldig toen ze sheldon niet laten uitpraten tijdens hun pauze. Wat die toen allemaal allemaal zei in 10 sec.

De aflevering in de trein was ook erg grappig!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.