• 12.162 nieuwsartikelen
  • 165.361 films
  • 10.667 series
  • 30.834 seizoenen
  • 622.673 acteurs
  • 194.835 gebruikers
  • 9.091.889 stemmen

Madelief

zoeken in:

niethie

• 7311 berichten
  • 6675 stemmen

Een erg leuke jeugdserie, waar ik vroeger graag naar keek. Heb een paar maanden geleden de dvd op de kop getikt, en vond het erg leuk om weer te zien. De serie is niet alleen leuk voor kinderen maar ook voor volwassenen. Ook geeft de serie een leuk beeld van hoe de kinderen tegen de volwassenwereld aankijken, echt pure kinderlogica. Er werd later nog een film van gemaakt die erg vermakkelijk was maar het niet haalt bij de serie. Iemand anders dit ooit gezien??

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ja geweldig.. Ik was zo ontzettend bang geworden voor die aflevering dat haar hoofd werd afgedraaid toen ze deze in het was machine stopte, en ze naar de winkel moesten om een nieuwe te kopen. Wist ik veel dat ze gewoon sterke verhalen aan het vertellen waren.

niethie

• 7311 berichten
  • 6675 stemmen

Ja geweldig inderdaad, zoals ik al zei heerlijke kinderlogica.

hinie

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Ja ook gezien. De serie en de film , krassen in het tafelblad.

De serie wordt hier heel vaak gekeken. Geweldig gedaan idd.

reinbertio

• 23 berichten
  • 44 stemmen

IcU schreef:

Ja geweldig.. Ik was zo ontzettend bang geworden voor die aflevering dat haar hoofd werd afgedraaid toen ze deze in het was machine stopte, en ze naar de winkel moesten om een nieuwe te kopen. Wist ik veel dat ze gewoon sterke verhalen aan het vertellen waren.

waar ken ik dit van? Ik was ook altijd zo bang van die aflevering en dan ook dat stukje ervoor dat Roos vertelt over haar voet en jan-willem over z'n snee en het zwembad

Toen ik klein was leende ik wel eens de video van de bieb en die aflevering sloeg ik altijd over

ongeveer een jaar geleden lag hij in een uitverkoop bak voor 2 euro en heb ik hem meegenomen (eerst betaald natuurlijk )

en ik blijf het een geweldige serie vinden

Eithne

• 14 berichten
  • 152 stemmen

IcU schreef:

Ohh dat vond ik ook zo eng! Ik herinner me ook nog iets van dat ze zout over een slak ging gooien *ofzo*

Dat heeft een van mijn vriendinnetjes vroeger nagedaan en toen moest ik huilen!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.