• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.953 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.983 gebruikers
  • 9.370.755 stemmen

Six Feet Under

zoeken in:

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ha! Zit er al weer helemaal klaar voor.

renske

• 1105 berichten
  • 926 stemmen

Shit shit shit. Vergeten de videorecorder aan te zetten!! Deze aflevering had ik nog niet gezien!

Sorry hoor. Ik moet het even van me afschrijven.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Boehoehoe! Midden in Six Feet Under knalt Casema eruit.

Kan iemand tussen spoilertags zetten wat er is gebeurd nadat er 'iets' (waarschijnlijk die voet) in de wasmachine werd gevonden?

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Yak schreef:

Boehoehoe! Midden in Six Feet Under knalt Casema eruit.

Kan iemand tussen spoilertags zetten wat er is gebeurd nadat er 'iets' (waarschijnlijk die voet) in de wasmachine werd gevonden?
Die voet zat niet in de wasmachine, maar iets heel onbelangrijks. De voet was door het zusje (naam even kwijt) meegenomen naar school en die had ze als wraak in het kluisje op school van dat vriendje gelegd.

Meer weten?

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Sjonge..!

Jonge..!

Jonge..!

Wát een geweldige aflevering weer. Deze serie is echt een genot om te volgen.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Ik heb nu de laatste 2 afleveringen gezien en vind het jammer dat ik de serie niet vanaf het begin gevolgd heb.Erg goed inderdaad.

PeggySue

• 20 berichten
  • 12 stemmen

kos schreef:

(quote)
Ik heb anders behoorlijk veel gelachen.

Dan zou het wel eens een dramady kunnen zijn...net als Cold Feet (--> ook leuke serie )

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Help!! Waar is Six Feet Under gebleven op de donderdagavond?

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Dit seizoen liep vorige week af.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

IK stond gisteren ook al raar te kijken

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Hmmm... moet ik nu gaan hopen dat er genoeg kijkers waren om het tweede seizoen ook uit te zenden, of hoef ik niet bang te zijn dat ze er nu mee kappen? Op omroep.nl vind ik er in elk geval niks over.

bohica

• 254 berichten
  • 307 stemmen

is het tweede seizoen niet al uitgezonden, voor men aan de re-run van seizoen 1 begon?

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Volgens de VPRO-gids van een paar maanden terug was het idee om eerst de eerste twee seizoenen achter elkaar uit te zenden en dan direct daarna de nieuwe afleveringen.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Ben trouwens erg blij dat ik aan deze serie begonnen ben.

Ik ben niet echt een serievolger, heb er de discipline niet echt voor, dus het moet wel erg goed zijn wil ik het volgen. Maar elke keer dat ik een aflevering keek, realiseerde ik me weer dat het niet voor niks was. De serie geeft je een uniek gevoel, echt heel bijzonder.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik vond er tot dusver maar één iets zwakkere aflevering tussen zitten, de voorlaatste. Verder heeft de serie me echt helemaal overdonderd.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Hmmz, dit vond ik op het 6FU-forum van omroep.nl:

Helaas is er na de zomer geen plaats meer op Ned3 voor de afleveringen van Six Feet Under. De nieuwe serie is wel aangekocht maar de uitzenddata zijn nog niet bekend! Houd moed!

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

De publieke worden er ook niet beter op.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Het zal wel op net zo'n debiel tijdstip uitgezonden gaan worden als de Sopranos. Maakt mij niet uit, als het maar uitgezonden wordt. Snap trouwens niet dat er zo weinig naar gekeken wordt.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Naar SFU of The Sopranos?, en zou dat dan misschien niet aan het debiele tijdstip liggen (voor een doordeweekse dag voor veel mensen te laat denk ik)?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zit nu ergens tegen het eind van seizoen 2, en ik vind het langzaam aan allemaal toch wel stukken minder worden... Dat gezeur over die familie van Keith, die broer die ineens weer terug is... en die Brenda vind ik sowieso al een erg vervelend personage...

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

De gids er even op nageslagen, maar ook na de Pinkpop-uitzendingen die nu inmiddels zijn afgelopen brengen ze 6FU niet terug op Ned3. Klote!

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Weak, dat wordt downloaden dan.

donnie B.

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Zit nu net pas halverwege seizoen 2, maar het is werkelijk een wereldserie!!!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik ben gestopt richting het eind van seizoen 2, vond er echt geen drol meer aan.

donnie B.

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Wanneer komt seizoen 3 op de buis??

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik wacht nog steeds op seizoen 2.

alexis

• 381 berichten
  • 489 stemmen

ik op s3

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Oke dan, vanaf komende zondag gaat de NPS van start met 6FU serie 3. Voor mij is dat lichtelijk klote, omdat ik serie 3 nu in moet zonder serie 2 te hebben gezien.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Zenden ze het op een schappelijke tijd uit?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.