• 155.510 films
  • 9.310 series
  • 27.683 seizoenen
  • 604.455 acteurs
  • 347.062 gebruikers
  • 8.766.127 stemmen

The Green Wing

zoeken in:

Yasmin0

• 87 berichten
  • 2711 stemmen

The Green Wing. Geweldige Britse komedieserie die zich afspeelt in een ziekenhuis. Nog niet zo lang geleden was de laatste aflevering van het eerste seizoen op Nederland 3 als ik het goed heb. Bij de BBC & op Canvas zijn ze al klaar met de tweede en ook laatste seizoen van The Green Wing, maar in Nederland zenden ze die (voorlopig) niet uit. Na Absolutely Fabulous mijn favoriete Britse komedie. Heeft iemand deze serie gevolgd?

lars-pixar

• 1426 berichten
  • 3367 stemmen

Geweldige serie ik heb het een tijdje gevolgd op Canvas maar sinds de vakantie weer voor bij is kan ik niet op blijven tot tien over elf jammer genoeg.

Ik probeer nog altijd de serie op Dvd te krijgen, de serie zit vol met komische momenten en goeie humor (of wel Britse humor) ook de acteurs zijn geknipt voor deze serie.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.