• 12.667 nieuwsartikelen
  • 167.942 films
  • 10.903 series
  • 31.281 seizoenen
  • 626.325 acteurs
  • 195.672 gebruikers
  • 9.159.485 stemmen

Kleine Huis op de Prairie / Little House on the Prairie

zoeken in:

san1966

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Een prachtige serie ik heb de complete serie en ik vind het geweldig! Vooral veel gezelligheid en warmte straalt het uit, hier kunnen nog veel mensen wat van leren in deze harde maatschappij! Waarom is er nooit meer zo\'n soort serie gemaakt?? Zou een topper worden, geloof mij maar. Een dikke 10 voor alle spelers en vooral voor de familie ingalls!

Sandra uit Capelle aan den IJssel

stinissen (crew films & series)

• 22562 berichten
  • 73048 stemmen

Is inderdaad waar maar The Waltons is nog vele malen beter ik heb alle seizoenen en tv-films.

sausolita

• 9 berichten
  • 4 stemmen

Ik ben gek op deze serie, omdat het vaak gaat over normen en waarden. Kleine dingen waarderen. De kinderen van toen waren met zeer weinig tevreden. Moet je nu zien, maar het was ook in 1860 of zowat, nietwaar? Er moet trouwens nog een film zijn die de tocht beschrijft van de Ingalls naar Walnut Grove. Het verhaal lijkt op de Pilot die is uitgekomen, maar die film die ik bedoel wordt met geheel andere spelers gedaan. Weet iemand de naam van deze film?

stumke

• 8 berichten
  • 7 stemmen

niethie schreef:

Ik durf het bijna niet te vragen maar zijn er misschien ook nog mannen die deze serie kunnnen waarderen??

ja ik, het is en blijft een mooie serie

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.