- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Viva La Bam
Viva La Bam

Japie Mol
-
- 354 berichten
- 1977 stemmen
Wat vinden jullie van Viva La Bam. Serie is inmiddels gestopt volgens mij. Ik heb alle afleveringen tot seizoen vijf op DVD. Die Bam is echt zo gek als een duer. Evenals z'n vrienden trouwens. Raab Himself is mijn favoriet. Volgens mij is 75% van de serie gespeeld, maar zelfs dan blijft het gewoon erg grappig om naar te kijken. De herhalingen zijn nog te zien nu op MTV.

HeresJohnny
-
- 104 berichten
- 5 stemmen
Ik keek er regelmatig naar ja. Die Bam is inderdaad niet goed wijs.
Nu wil ook best wel geloven dat sommige stukjes gewoon geacteerd moeten zijn, want sommige dingen zijn gewoon te 'nep'.
April, de vrouw van Phil Margera, is echt een van de leukere mensen in de serie.

sangha
-
- 605 berichten
- 517 stemmen
als ik zijn moeder was had ik hem allang een trap onder zijn reet gegeven. je kan wel zeggen dat Bam gek is, maar wat dacht je van zijn ouders?

Mr. Eddy
-
- 219 berichten
- 771 stemmen
Toevallig zag ik vanmorgen een klein stukje van Bam's Unholy Union, maar bleef voornamelijk hangen vanwege Missy....

Jupilerman
-
- 61 berichten
- 0 stemmen
Kan Bam eigenlijk totaal niet uitstaan.Er is grappig zijn en er is gewoon superirritant doen,kijk eens hoe cool ik wel ben zeg.Verder is de serie nogal onsamenhangend,is het nu een docusoap of is het eerder een stuntshow?Hoe dan ook,in tegenstelling tot het veel leukere Wildboyz een mislukte spin-off van Jackass

Michaelpitt
-
- 114 berichten
- 278 stemmen
Het is echt superleuk. Bam is echt verschrikkelijk grappig en de reacties van Vito en April zijn geweldig. Ik heb alle afleveringen al een miljoen keer gezien en ze blijven gewoon leuk!
Ik vraag me alleen af wanneer Bam nou eens opgroeit..

AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Ik vraag me alleen af wanneer Bam nou eens opgroeit..
Niet zolang hij betaald wordt om dat niet te doen.

kleez
-
- 849 berichten
- 1207 stemmen
Tja... de USA...

michael myers
-
- 249 berichten
- 62 stemmen
ik vind het wel geinig (jackass is natuurrlijk 10 keer beter)
het leukste vond ik dat slayer er een keer kwam optreden

jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Soms gewoon een slap soort Jackass. Maar zoals nu is er een episode op waarbij ze zoveel mogelijk punten moeten halen door rare stunts en dan mogen ze met een sloopkogel een piano verhuizen... ofzo.

jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Intro vind ik altijd wel mooi.

geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Ik vind alleen Jackass leuk, die "spin offs" hoeven voor mij niet.

JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2250 stemmen
Intro vind ik altijd wel mooi.
De achtergrond, lettertype en animatie is inderdaad zeer mooi maar een 40-jarige vrouw zien zwieren met enkele stokjes vind ik iets minder.

jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Don Vito is altijd wel een leuk personage in de serie maar ik wist helemaal niet dat hij al lang is opgepakt.
Vincent Margera is in 2006 gearresteerd voor het betasten van een 12-jarig meisje. Er volgde een strafzaak en hij kreeg uitendelijk 10 jaar (werk)straf, waarin hij de rol van Don Vito niet meer mocht vertolken in welk programma dan ook. Hierdoor kwam hij onder andere niet voor in Jackass Number Two en Bam's Unholy Union