• 12.311 nieuwsartikelen
  • 166.215 films
  • 10.734 series
  • 30.943 seizoenen
  • 623.951 acteurs
  • 195.105 gebruikers
  • 9.111.362 stemmen

Top 10 hoogst gewaardeerde programma's in 2002

zoeken in:

cornelis

• 4742 berichten
  • 672 stemmen

tovenaar schreef:

ik bedoelde was dat Faith een mooi meisje was.

Niet terugkrabbelen nu, je vond haar gewoon een lekker wijf.

back on topic: Six Feet Under....!

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

renske schreef:

Kun je alsjeblieft niet over vrouwen praten als 'vrouwtje'?

Heb jij de indruk dat wij het woord "vrouwtje" als negatief bedoelen ofz? Je moet het zo zien: Meisje is het verkleinwoord van Meid, Vrouwtje is het verkleinwoord van Vrouw. En alles wat kleiner is blijkt liever te zijn in deze maatschappij. m.a.w. Vrouwtje is niets dan positief bedoeld!!

renske

• 1105 berichten
  • 926 stemmen

Okee dan mannetje,

dan zeg jij toch lekker vrouwtje?

Het is een vrij land.

Oh, en ik neem aan dat je met 'wij' 'wij mannen' bedoelde, dat je even namens alle Nederlandstalige mannen sprak?

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het ook een negatieve term.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3178 stemmen

renske schreef:

Kun je alsjeblieft niet over vrouwen praten als 'vrouwtje'?

Ik vind dat je niet zo moet zeuren over een woord dat 1 x is gebruikt en waarschijnlijk (als je dr niet over was begonnen) nooit meer gebruikt zou worden omdat t natuurlijk helemaal niet negatief bedoelt is. Maar sommige mensen kunnen dit niet helemaal bevatten. Net zoals dr nog best veel mensen zijn op deze site die geen idee hebben wat woorden als 'ironisch' en 'sarcasme' beteken.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

BoordAppel schreef:

Ik vind dat je niet zo moet zeuren over een woord dat 1 x is gebruikt en waarschijnlijk (als je dr niet over was begonnen) nooit meer gebruikt zou worden omdat t natuurlijk helemaal niet negatief bedoelt is.

ten eerste is dit een vrije discussie site en mag renske daar best wat van zeggen (wat trouwens niet meteen zeuren betekend). Helemaal op de manier waarop ze het heeft aangepakt

Maar sommige mensen kunnen dit niet helemaal bevatten. Net zoals dr nog best veel mensen zijn op deze site die geen idee hebben wat woorden als 'ironisch' en 'sarcasme' beteken.

ironie en sarcasme zijn best wenselijk in face-to-face discussies maar op een internet forum gaat die uitwerking erg snel mis. Een beetje respect voor elkaar zou geen luxe zijn en de sfeer erg ten goede komen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3178 stemmen

Hobbes schreef:

ten eerste is dit een vrije discussie site en mag renske daar best wat van zeggen (wat trouwens niet meteen zeuren betekend). Helemaal op de manier waarop ze het heeft aangepakt

Ze mag dr ook best wat van zeggen, en ik mag t ook best zeuren vinden. Om meteen iets te gaan zeggen op 1 opmerking vind ik weer zo overdreven. Als t nou systematisch en vaak gebeurde OK.

ironie en sarcasme zijn best wenselijk in face-to-face discussies maar op een internet forum gaat die uitwerking erg snel mis. Een beetje respect voor elkaar zou geen luxe zijn en de sfeer erg ten goede komen.

De uitwerking gaat alleen maar mis omdat mensen t gewoon niet snappen, en ga nu niet lopen huilen over respect want dat heb ik echt wel voor mensen zolang ze t voor mij hebben.

jay73

• 1184 berichten
  • 1370 stemmen

Je fout toegeven zou getuigen van volwassenheid BoordAppel.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3178 stemmen

Welke fout?

jay73

• 1184 berichten
  • 1370 stemmen

Excuses aan BoordAppel.

Ik las verkeerd; er is geen sprake van een fout jouwerzijds.

Overigens wel van een denigrerende manier van communiceren met jouw manier van uitdrukken (tegen Hobbes): ...ga nou niet lopen huilen...

Dat is precies wat hij bedoelt met respect voor elkaar.

Ericinho

• 264 berichten
  • 626 stemmen

heren (en dames), we dwalen af.

we haden het over 'aantrekkelijke jongedames, die we natuurlijk allereerst bewonderen om hun intellectuele capaciteiten, hun uitstraling en spontaniteit'

Oh nee, we hadden het over televisieseries

renske

• 1105 berichten
  • 926 stemmen

Tja, het is een gouwe ouwe maar Buurman en Buurman vind ik wel heel erg goed nog steeds. Ik probeer wel eens om te kijken en dan niet te lachen maar ik krijg het niet voor elkaar.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.